یک مقام دولت لهستان اعلام کرد این کشور هزاران سرباز کشورهای عضو ناتو را در خود جای داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بقایای کودکی خردسال در منطقۀ پین در شمال لهستان کشف شده که زیر پای چپ او قفلی مثلثی‌شکل وجود دارد. باستان‌شناسان معتقدند که این قفل نوعی طلسم برای جلوگیری از «بازگشت مرده» و آسیب زدن به زندگان بوده است.
کارلوس آلکاراس 20 ساله تنیسور شماره یک جهان در بخش مردان باقی ماند و آرینا سوبولنکوی بلاروسی نیز با پایان دادن به دوران صدرنشینی اِشویناتک لهستانی برترین تنیسور زن جهان شد.
وزیر دفاع لهستان در بحبوحه تنش این کشور با روسیه و بلاروس، از تشکیل واحد نظامی جدید در شمال شرق لهستان خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با نخست وزیران کشورهای شمال اروپا وارد هلسینکی، پایتخت لهستان شد.
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: هدف بازیکنانم این بود که تیم‌های بزرگ جهان را شکست دهند.
لیست چهارده نفره تیم ملی والیبال لهستان برای هفته دوم مشخص شد.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه شنبه گستره بارش کل نوار غربی، مناطقی از دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین و البرز، همچنین مناطقی از استان‌های اصفهان، فارس، بوشهر، یزد، کرمان و خراسان جنوبی را در بر خواهد گرفت، ادامه داد: در شمال ایلام، کرمانشاه، غرب همدان و لرستان، کردستان و جنوب آذربایجان غربی بارش شدت خواهد داشت به طوری که در استان‌های واقع در مرز غربی، رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید گاهی با احتمال ریزش تگرگ پیش بینی می‌شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند، بیان کرد: خرس‌ها در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند و خطرات متعددی آن‌ها را تهدید می‌کند لذا حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.
امروز سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، همدان و قزوین بارندگی خواهند داشت.
بارش‌ها امروز (دوشنبه) در خوزستان، جنوب ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، غرب چهار محال و بختیاری، شمال بوشهر و جنوب لرستان تشدید می‌شود.
وزیر دفاع آلمان امروز در سخنانی مدعی شد که رزمایش ناتو در لهستان، هشدار روشنی به «پوتین» به شمار می آید!
به گزارش سازمان هواشناسی امروز شدت بارش‌ها در چهارمحال و بختیاری، شرق خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و غرب اصفهان، شرق لرستان و شمال خراسان رضوی خواهد بود.
تا چهارشنبه هفته‌جاری بارش شدید برف و باران، وزش شدید باد و وقوع بهمن در استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، نیمه شمالی و شرق خوزستان، لرستان، غرب و جنوب اصفهان، شمال غرب فارس، همدان، مرکزی، شمال و شرق ایلام، شرق کرمانشاه، قم، قزوین، البرز، تهران، شمال و خراسان رضوی و خراسان شمالی پیش‌بینی شده است.
ستاره لهستانی دنیای تنیس با قبول شکست مقابل قهرمان ویمبلدون از نخستین گرنداسلم سال کنار رفت.
به گفته رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، بیشینه شدت بارش در استان‌های خوزستان، ایلام، لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شمال بوشهر انتظار می‌رود و پنجشنبه (۱۵ دی) در غالب مناطق کشور به‌جز جنوب شرق بارش ادامه خواهد داشت و در این روز شدت بارش در بخش‌هایی از شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و بوشهر خواهد بود.
ژول کنده تقریبا تمام نیمه اول را با گردنبندی طلایی بازی کرد که سرانجام توسط تیم داوری شکار شد.
لهستان برای پیروزی مقابل فرانسه و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام جهانی حساب ویژه ای روی دروازه بان خود باز کرده است.
انتظار می‌رود هوگو لوریس، دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فرانسه خود را به ترکیب مدافع عنوان قهرمانی که یکشنبه به مصاف لهستان می‌رود تحمیل کند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‎ احمر کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی، احتمال بارش شدید و رگبار، وزش شدید باد و بارش برف در مناطق کوهستانی در روز‌های جمعه و شنبه و در شرق و شمال شرق خوزستان، جنوب شرق لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان وجود دارد.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: جزئیات مراسم تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام متعاقبا اعلام خواهد شد.
روز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.
امروز جمعه در خوزستان، ایلام، جنوب غرب لرستان، غرب کرمانشاه، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان و نوار شرقی کرمان هشدار زرد برقرار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ