«مرصاد مَلکِشی» معلمی است که هر روز ۳۲ کیلومتری راه تا روستای «کلاته جمی» را با دوچرخه طی می‌کند و هر روز با دبه برای دانش‌آموزانش آب می‌برد؛ جوانی که شغل انبیا را عاشقانه برگزیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلالی‌ها در بخش مهمی از تمرین امروز به کار با وزنه و همچنین پرش در میانه چمن پرداختند.
تمرینات ملوان بندرانزلی هرروزه با حضور تعدادی از هواداران این تیم برگزار می‌شود.
خیار طعم ملایمی دارد و احساس خنکی ایجاد می‌کند. اما گنجاندن آن در برنامه تغذیه روزانه تاثیرات مثبتی در حفظ سلامت بدن دارد که در روزهای گرم اهمیت بیشتری خواهد داشت.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: ۵۰ درصد مصرف سوخت در بخش حمل‌ونقل مربوط به بنزین است به طوری که در فروردین ماه مصرف به ۱۴۰ میلیون لیتر در روز رسید.
مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: ۵۰ درصد مصرف سوخت در بخش حمل‌ونقل مربوط به بنزین است به طوری که در فروردین ماه مصرف به ۱۴۰ میلیون لیتر در روز رسید.
داد وزیر درآمد؛ هرروز ۷۰پرس ناهار در استقلال!
جاویدنیا کارشناس ارشد روانشناسی بالینی در بیمارستان سبلان تأمین اجتماعی در اردبیل درباره تصمیم خود به خودکشی به خبرنگار «ایران» می‌گوید: ۲۲ سال است که در بیمارستان به عنوان مددکار مشغول به کار هستم و داستان از آنجا شروع شد که از بازرسی درباره یکی از مسئولان بیمارستان آمده بودند که وقتی من صحبتی کردم، منشی آن شخص به گوش فرد رسانده بود و همین مسأله باعث شد تا هرروز فشار روانی زیادی را به من وارد کنند.
مجتبی حسینی در شرایطی تیم خود را به مسابقات لیگ برتر می‌فرستد که مدت زیادی است بسیاری از بازیکنان خود را در اختیار ندارد.
رئیس انجمن تغذیه ایران گفت: در حال حاضر شاهد آن هستیم که در جامعه ایرانی قدرت خرید به شدت کاهش پیدا کرده که این تاثیر مستقیمی بر سبد مصرفی خانوار دارد. نخست ما پیشنهاد رژیم‌های جایگزین را مطرح کردیم، برای مثال گفته شد اگر توانایی تهیه گوشت قرمز را ندارید حبوبات و پروتئین‌های گیاهی را جایگزین آن کنید، اما امروز می‌بینیم که آن‌ها هم هرروز گران‌تر می‌شوند.
پاکو خمس هرروز با کلاه‌های متفاوت و جالب خود، توجهات را جلب می‌کند.
سرمربی استقلال در نقش یک روانشناس هرروز با بازیکنان خود درباره شرایط تیم صحبت می‌کند.
قهرمان وزن 67 کیلوگرم امیدهای جهان تاکید کرد که هر صبح و ظهر و شب به شکست محمدرضا گرایی و قهرمانی جهان فکر می‌کند.
انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی است هرروز پنالتی زدن را تمرین می‌کند، البته با تور مخصوص.
جام‌جهانی 2022 در شرف آغاز است و هرروز خبر جدیدی از ممنوعیت‌ها در قطر شنیده می‌شود.
با اضافه شدن سیدحسین حسینی رقابت میان گلرهای تیم ملی سخت تر از قبل دنبال می شود.
با وجود اینکه هر روز نیاز کشور به فرآورده‌های نفتی پتروپالایشگاهی بیشتر می‌شود و ایجاد ارزش افزوده در صنعت نفت می‌تواند درآمدهای ارزی ایران را نیز چند برابر کند.
دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی، می‌گوید هرروز به باخت سال گذشته‌اش به حسن یزدانی فکر کرده و حالا آماده رقابت با اوست.
مهاجم پرسپولیس می‌گوید خط حمله پرسپولیس هرروز شرایط بهتری پیدا خواهد کرد و نتایج خوبی را رقم می‌زند.
مگر می‌شود قبل از انتخابات این همه حرف زد و وعده داد و در عرصه عمل هیچ اتفاقی نیفتد و مردم هروز شاهد زکام‌تر شدن اوضاع باشند. دولت رئیسی خیلی زود به مرحله‌ای رسیده است که برخی از مردم می‌گویند «خدا پدر روحانی را رحمت کند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ