نیروهای نظامی آمریکایی در حاشیه اجلاس گروه جی ۷ خودروهای مربوط به دیپلمات‌های ژاپنی را تفتیش می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
پژمان جمشیدی پیشکسوت فوتبال ایران در برنامه‌ای در حضور رضا صادقی و رضا یزدانی خاطره جالبی از دوران فوتبالی خود و واکنش های خانواده‌اش به بازی های فوتبالش تعریف کرد.
کاپیتان تیم ملی فوتبال برزیل توسط بازیکن جدید قرمزهای آنفیلد تحقیر شد.
علی پروین در گفت‌وگویی در تجمجید از لیونل مسی گفت: بعد از مرگ مسی باید مغزش را در بیاورند و روی آن تحقیق کنند ببینند داخلش چه چیزی است.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
منچسترسیتی در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال به برتری رسید و راهی فینال شد.
هفته سی و‌یکم لالیگای اسپانیا با ثبت شکستی سنگین در کارنامه تیم فوتبال رئال مادرید مدافع عنوان قهرمانی مسابقات آغاز شد.
در دهه‌های اخیر، تحقیق در مورد این آنتی‌بادی‌های کوچک افزایش یافته و از آنجا که کار آسانی است، می‌توان با هزینه‌ای کم، حجم بالایی از آن‌ها را تولید کرد. تمام این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا این آنتی‌بادی‌ها گزینه خوبی برای درمان بسیاری از بیماری‌ها، از اختلالات انعقادی گرفته تا کووید ۱۹ باشند و محققان همچنین درحال استفاده از آن‌ها برای تشخیص بیماری‌هایی مثل سرطان و البته به‌عنوان کلید تحقیقاتی مثل نقشه‌برداری از درون سلول‌ها هستند.
به گفته ناسا، آکسیوم اسپیس، شرکتی است که برای ساخت لباس‌های ماموریت آرتمیس ۳ به کره ماه، بر اساس سال‌ها تحقیق و تخصص ناسا انتخاب شد. انتظار می‌رود آرتمیس ۳ پس از دو ماموریت آزمایشی آرتمیس، فضانوردانی از جمله اولین زن را روی ماه فرود آورد.
شیاطین سرخ برخلاف روندی که در ماه‌های اخیر در پیش گرفته بودند، برابر رقیب دیرینه خود متحمل یکی از بدترین شکست‌های چند سال اخیرشان شدند.
سامسونگ به تازگی از جدیدترین سری گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود با نام گلکسی اس ۲۳ رونمایی کرده است و روش جدید و جالبی را برای معرفی این محصول انتخاب کرده است.
استاد دانشگاه کابل با تاکید بر اینکه حق تحصیل زنان را خداوند، قرآن، پیامبر(ص) و دین ما داده است افزود: پس چرا ما به زنان به چشم تحقیر نگاه می‌کنیم؟
بارسلونا که از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا حذف شده بود، یک مرتبه دیگر به بایرن‌مونیخ باخت.
شکست در لیسبون مقابل بنفیکا، یوونتوس را از دور رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا کنار زد.
رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد ستاد احیای دریاچه ارومیه در مجلس شورای اسلامی، می‌گوید وضعیت دریاچه ارومیه، خوب نیست. روح‌الله متفکرآزاد گفته مساحت فعلی دریاچه ارومیه با مساحتِ آن در سال ۱۳۹۴ برابر است و این، یعنی دریاچه خشک نشده، اما وضعیت خوبی ندارد. این نماینده مجلس ابراز امیدواری کرده که دریاچه ظرف کمتر از یک سال به تراز هیدرولوژیک خود برسد؛ اما در عین حال تاکید کرده که دستیابی به تراز اکولوژیک دریاچه، چند سال زمان خواهد برد.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.
در چارچوب هفته نهم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان منچستریونایتد قرار گرفت و با نتیجه ۶ بر ۳ همشهری را تحقیر کرد.
بایرن مونیخ توانست در دیداری خانگی با ۴ گل رقیب خود لورکوزن را از پیش روی بردارد.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.
منچستر یونایتد دومین بازی فصل را هم واگذار کرد. این شکست با حاشیه‌ای دیگر از درگیری رونالدو سرمربی هلندی تیم همراه بود.
علیرضا استکی، قهرمان بوکس درباره شکست سجاد غریبی صحبت هایی داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ