تیم فوتبال پورتو در هفته هجدهم لیگ فوتبال پرتغال برابر ماریتیمو به پیروزی رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر اتفاق خاصی در بازار سرمایه نیفتد انتظار می‌رود شاخص کل بورس این هفته هم نوسان خسته کننده‌ای را تجربه کند.
شمس آذر قزوین در اولین میزبانی خود با دست خالی میدان را ترک کرد، اما اتفاق مهمی در این بازی به وقوع پیوست.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، نیمار به زودی با قراردادی تا 2025 به الهلال خواهد رفت در حالی که برخی منابع ادعا کرده بودند او سپس از این باشگاه سعودی قرضی به بارسا می رود.
دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، بعد از پیروزی مقابل منچسترسیتی گفت تیمش از شکست دادن قهرمانی اروپا خوشحال نیست بلکه احساس آرامش و اعتماد به نفس می‌کند.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، یکی از کارخانه‌های کشور وظیفه حمایت مالی از استقلال در فصل جدید را بر عهده خواهد گرفت.
دوست داشتن یا متنفر بودن از دیگران خیلی پیش‌پا افتاده اتفاق می‌افتد. می‌توان از کسی فقط به خاطر اینکه همان موسیقی مورد علاقه شما را می‌پسندد خوشتان بیاید و یا بر عکس می‌توان از کسی تنها به خاطر دیدگاهش در مورد شکل زمین متنفر بود.
بازیکنان الاهلی پس از قهرمانی در دسته اول عربستان و صعود به لیگ حرفه ای، هیچ شادی خاصی انجام ندادند که در نوع خود جالب توجه بود.
اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، شاهد حضور یک مربی یونانی باتجربه در لیگ برتر فوتبال خواهیم بود؛ مردی 54 ساله که احتمالا روی نیمکت گل‌گهر خواهد نشست.
رشیدی کوچی گفت: من باز هم تکرار می‌کنم نمی‌خواهم بگویم لایحه خوب است یا بد، اما این لایحه را خواندم تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم، ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.
در تاریخ سی‌ام فروردین ماه سال جاری پدر یکی از دانش آموزان مدرسه حضرت مهدی (عج)، به بهانه برخورد انضباطی با دانش آموز خود، پس از حضور در مدرسه اقدام به درگیری با عوامل این واحد آموزشی کرد و با سلاح سرد، متولیان این مدرسه را تهدیدکرده است. بلافاصله پس از وقوع این اتفاق و در همان روز با پیگیری آموزش و پرورش استان البرز و هماهنگی دادستان مرکز استان، حکم جلب فرد خاطی صادر و پرونده در مسیر رسیدگی نهایی قرارگرفته است.
پپ گواردیولا معتقد است با پیروزی برابر آرسنال اتفاق خاصی رخ نداده و هنوز نبرد قهرمانی ادامه دارد.
مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم پورتو برای ثبت بهترین فصل دوران ورزشی خود و همچنین قرار گرفتن در جمع سه گلزن برتر خارجی پورتو تنها به چند گل دیگر نیاز دارد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که اگر برنامه‌ریزی‌ها تا جام ملت‌ها خوب پیش برود، این تیم می‌تواند اتفاق خوبی را در این مسابقات رقم بزند.
الکس پوتیاس بعد از دریافت جایزه بهترین بازیکن زن سال برای دومین سال متوالی در حالی روی سن آمد که متن خاصی آماده نکرده بود.
در شرایطی که نیمه اول دیدار استقلال و ملوان بدون اتفاق خاصی به پایان رسید، این دیدار با صحنه های جالبی همراه بود.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که تیمش مرحله مقدماتی لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند، می گوید این جایگاه در این مرحله از رقابت ها اتفاق خاصی به حساب نمی آید.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان که تیمش مرحله مقدماتی لیگ برتر را با صدرنشینی به پایان رساند، می گوید این جایگاه در این مرحله از رقابت ها اتفاق خاصی به حساب نمی آید.
از نظر علم زمین شناسی، پدیده‌ی زلزله تابعی مشخص از نسبت گرانشی انرژی ذخیره شده در سطح گسل موجود در یک منطقه‌ی زمینی به مقاومت آن صفحه است. تغییر در زمان وقوع زلزله زمانی اتفاق می‌افتد که تغییر در فشار وارده بر میدان تنش یا مقاومت سطح گسل ایجاد شود. حال این که چه مواردی دقیقا ممکن است در زمان اتفاق افتادن این پدیده‌ها موثر باشد، مختلف است و برای آن‌ها نمی‌توان علل خاصی را مطرح کرد.
احسان اصولی می‌گوید آماده است در جواب انتقادات فوتبال برتر در این برنامه حاضر شده و توضیح دهد.
حسن یزدانی در شبی که هوادارانش دوباره او را شرمنده کردند، با فروتنی همیشگی، پاسخ سوالات را داد.
هاشمی طبا با انتقاد از سپردن ریاست فدراسیون فوتبال به تاج گفت: برخلاف این که این که آقای رییسی می گوید: مسببان وضع موجود و بانیان وضع کنونی نباید بر سر کارها بیایند در عرصه فوتبال این اتفاق افتاد.
خدا را شکر اتفاق خاصی رخ نداده و به خیر گذشت.
مهدی طارمی اعلام کرد مصدومیتش جدی نیست و اتفاق خاصی برای او رخ نداده است.
بخش قابل توجهی از نشست خبری جواد نکونام بعد از با صنعت نفت به انتقاد از داور بازی اختصاص داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ