آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی گفت: با ۲۷ دستگاه در کشور در امر مهارت آموزی و اشتغالزایی تفاهم نامه‌هایی امضا شده است و باید تلاش کنیم انگیزه لازم را برای جوانان فراهم آوریم.
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) گفت: ایجاد آسمانی نفوذناپذیر و امن با شبکه پدافندی هماهنگ و منسجم مأموریت اصلی پدافند هوایی کشور است.
اهواز- فرمانده سپاه خوزستان گفت: «قرارگاه غدیر» برای هماهنگی بیشتر نیروهای مسلح استان در فضای مجازی تشکیل شد.
فرمانده سپاه گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ۱۶ بیمارستان دیگر در سطح کشور را در دست ساخت دارد.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان غدیر یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
فرمانده سپاه گفت: کلان بیمارستان یکی از پروژه‌های معظم ملی ما است که با همت و مجاهدت‌های فرزندان ایران اسلامی و متخصصین داخلی در مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ساخته شده است.
سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید، فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) از نمایشگاه تجهیزات و دستاوردهای نیروی زمینی ارتش بازدید کرد.
فرمانده کل ارتش از تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در ستاد کل نیروهای مسلح خبر داد و گفت: این قرارگاه ۱۲ تکلیف را تعیین کرده است که نیروهای مسلح در حال اجرای آن هستند.
با حکم فرمانده کل سپاه سردار عبدالرضا عابد به عنوان فرمانده جدید قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های ارزنده سردار سیدحسین هوش السادات فرمانده پیشین قرارگاه در مدت تصدی این سمت نیز تقدیر و تجلیل به عمل آمد.
آیین تکریم و معارفه فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با حضور سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه برگزار شد.
محمد نظرعظیمی فرمانده قرارگاه غرب نجف اشرف، حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، محسن کریمی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و احمد خادم، فرمانده قرارگاه عملیاتی کربلا در فهرست تحریم‌ها قرار گرفته‌اند.
اهواز - نشست قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج با حضور سردار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران در آبادان آغاز شد.
فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه در جنوب غرب کشور از کشف مقادیر زیادی سلاح در مرزهای جنوب غرب کشور خبرداد.
دریادار دوم قادر وظیفه فرمانده منطقه یکم امامت نداجا و دریادار دوم حسین حسنی به عنوان سرپرست قرارگاه مقدم ناوگان جنوب منصوب شدند.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت:برای ساخت سکوهای فشارافزایی باید از همه ظرفیت‌های کشور از جمله قرارگاه و شرکت صدرا استفاده شود و مذاکراتی برای این منظور انجام شده است.
مراسم یادبود درگذشت سردار رستم قاسمی وزیر سابق راه و شهرسازی و فرمانده پیشین قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، دوشنبه ۲۱ آذر در مسجد پیامبر اعظم شهرک شهید محلاتی تهران برگزار شد. در این مراسم مقامات کشوری و لشکری از جمله سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری، جواد اوجی وزیر نفت، مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، احمد وحیدی وزیر کشور، سید جواد ساداتی نژاد وزیر جهاد کشاورزی، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، مسعود محرابیان، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه، حجت الاسلام خطیب وزیر اطلاعات، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد، سردار حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه، محمدباقر ذوالقدر دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سردار جعفری، محمدرضا باهنر، پرویز فتاح، علی آقامحمدی، محمدباقر نوبخت، حسین شریعتمداری و جمعی از مسئولان کشوری و لشکری حاضر شدند.
رستم قاسمی چهره‌ای است که از نیمه دهه هشتاد خورشیدی در رسانه‌ها بیشتر دیده می‌شود. این زمانی است که با حکم فرمانده سپاه، به عنوان فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء منصوب شده است. قاسمی تحصیلاتش را با مدرک کارشناسی‌ارشد مهندسی عمران در دانشگاه شهید عباسپور وابسته به دانشگاه شهید بهشتی به اتمام رسانده بود. شیفت کاری وی به سمت پروژه‌های نفت‌وگاز و پتروشیمی هم از همین زمان کلید می‌خورد. زمانی که در شرکت مهندسی نیروی نفت مشغول به کار می‌شود.
فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا گفت: می‌توانستیم رهبر یکی از این گروه‌های تروریستی را هدف قرار دهیم، اما این کار را نکردیم، زیرا او در کنار همسر و خانواده‌اش بود. همچنین توانستیم یکی از سرکردگان گروه‌های تروریستی مجروح کنیم که به بیمارستانی در اربیل منتقل شد و او دبیرکل اغتشاشگران است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) در ساخت و افتتاح پروژه های مهم خط آهن زاهدان _ خاش قدردانی کرد.
فرمانده سابق قرارگاه ثارالله که این روزها روی صندلی مجلس شورای اسلامی نشسته است امشب به میان مدافعان امنیت رفت تا با آنها خوش و بش کرده و خداقوت بگوید.
فرمانده کل سپاه با قدردانی از خدمت‌رسانی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) به مردم خوزستان در تکمیل و اجرای ابر طرح آبرسانی غدیر تاکید کرد: خدمت‌رسانی به مردم با شتاب و سرعت بیشتری ادامه خواهد یافت.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان گفت: ۹ قرارگاه برای ایجاد وحدت و حل مشکلات خوزستان تشکیل شده تا در پنج سال آینده مشکلات استان بر طرف شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در توئیتی از عملکرد "مخبر"انتقاد کرد.
امین شریعتی در دوران دفاع مقدس، مسئولیت‌های مهمی در قرارگاه قدس، نجف و ... بر عهده داشت و پس از شهادت شهید مهدی باکری، مجددا به عنوان فرمانده لشکر عاشورا منصوب شد و تا پایان جنگ در این مسئولیت انجام وظیفه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ