مودنا با قبول شکست در بازی پنجم برابر پیاچنزا از صعود به نیمه نهایی سری‌آ باز ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حسن تفتیان با رکورد 10.17 در گروه مقدماتی خود پنجم شد و نتوانست به نیمه نهایی مسابقات جهانی صعود کند.
تیم ملی زورخانه‌ای ایران به عنوان پنجمی مسابقات جهانی هنرهای رزمی و بازی‌های سنتی جهان در شهر چانگ‌جو کره‌جنوبی دست یافت.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با قبول شکست 54 بر 55 مقابل اندونزی، به مقام دوم مسابقات کاپ آسیا دویژن B رسید.
در روز سوم مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان، تیراندازان ایرانی در تفنگ بادی 10 متر موفق به صعود به فینال نشدند.
ریکاردو آلوز در پست جدید خود نمایش موفقی را مقابل پرسپولیس ارائه نکرد.
تیم هندبال نوجوانان ایران با قبول شکست برابر نایب قهرمان جهان از صعود به مرحله یک چهارم بازماند تا در ادامه رقابتها به مصاف تیم برزیل برود.
مارتا، ستاره برزیلی فوتبال زنان، بعد از ناکامی تیمش از صعود به دور حذفی جام جهانی 2023 در کنفرانس خبری اشک ریخت.
تیم‌ملی کره‌جنوبی در سومین بازی با هدایت یورگن کلینزمن نیز از پیروزی ناکام ماند.
سرمربی تیم شهداب گفت: سطح فنی مسابقه نماینده ایران با سانتوری ژاپن در مرحله نیمه‌نهایی از آسیا بالاتر بود.
سعیدی گفت: حداقل عزای عمومی باید اعلام می‌شد ولی هیچ اقدامی صورت نگرفت و تا زمانی که هیئت اعزامی مقام رهبری به استان نیامدند، واقعیت‌ها برعکس جلوه داده شد ... مردم منتظر هستند که عاملین و آمرین این حادثه تلخ در یک دادگاه شفاف محاکمه شوند که هنوز رخ نداده، اما اتفاقات خوبی رقم خورده است. تعدادی از کسانی که در آن روز تلخ به شهادت رسیدند، از سوی بنیاد شهید به‌عنوان شهید تلقی شدند و تعدادی از افرادی که در آن تراژدی تاریخی نقش داشتند، دستگیر شدند. استاندار و فرمانده نیروی انتظامی وقت جابه‌جا شدند. من این اقدامات را قدم‌های خوب اما ناکافی می‌دانم.
دورتموند پس از دو شکست تلخ، امروز به مصاف یونیون برلین می‌رود و به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی خواهد بود.
بیرانوند بعد از دریبل مهاجم جوان ملوان در کنار خط طولی با خنده به سمت لنز دوربین نگاه انداخته و در ادامه نیز با خونسردی پاس خود را به بهترین نقطه برای ازسرگیری حمله تیمش ارسال می‌کند تا نشان دهد از بالاترین حد اعتمادبه‌نفس برخوردار شده است. هرچند این حرکت ریسکی می‌توانست در صورت ناکامی، یک اتفاق تلخ را برای او در پی داشته باشد و مسلما کادرفنی پرسپولیس نیز از وی درخواست می‌کنند در دیدار‌های آتی از انجام آن خودداری کند.
کیلیان امباپه، ملی‌پوش فرانسوی باشگاه پی‌اس‌جی، معتقد است که تیمش مقابل بایرن با وجود به کارگیری حداکثر تلاش خود در کسب برد ناکام ماند.
بعد از شکست تلخ و شاید ناباورانه مقابل فولاد یحیی گل‌محمدی نمی‌خواهد روند ناکامی در امتیازگیری تیمش به دو هفته متوالی برسد.
کشتی گیر وزن 60 کیلوگرم فرنگی کشورمان گفت: تلاش می کنم تا بتوانم ناکامی رقابت‌های جهانی ۲۰۲۲ را جبران کنم و سهمیه المپیک را با یک مدال خوشرنگ به دست بیاورم.
تاکتیک کرواسی در دو دیدار قبلی مرحله حذفی مقابل آرژانتین جواب نداد تا این تیم از رسیدن به فینال ناکام بماند.
پایانی تلخ برای داستان کریستیانو رونالدو در جام جهانی: همه چیز آنقدرها هم دراماتیک پیش نرفت.
هواداران اسپانیا برای سومین دوره متوالی با ناکامی تیم ملی کشورشان در جام جهانی روبرو شدند.
ستاره تیم فوتبال کاستاریکا بعد از گلزنی برابر ژاپن تمام خاطرات روزهای تلخ بعد از ناکامی در باز کردن دروازه مکزیک از روی نقطه پنالتی را فراموش کرده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به سوالی درباره رقم خوردن یک شکست تلخ دیگر به نامش پس از ناکامی با مصر و کلمبیا توضیحات جالب توجهی داشت و از بازیکنان تیمش دفاع کرد.
بارسلونا با شکست ویکتوریا پلژن با نتیجه 2-4 برای دومین سال متوالی راهی لیگ اروپا شد.
روبرت لواندوفسکی امشب گل سوم بارسا را برابر بیلبائو به ثمر رساند. او سه روز پیش هم دو گل به ویارئال زده بود تا خاطره تلخ ال‌کلاسیکو را فراموش کند.
محمد نخودی باز هم مقابل جردن باروز ناکام ماند.
رئال مادرید پس از ناکامی در جذب کیلیان امباپه، ترجیح داد هیچ مهاجم جدیدی جذب نکند و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند. دو بازیکن در این تصمیم نقش مهمی داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ