زخم پنجه روی پشت لاشه و جای دندان روی پوست آن نشان می‌دهد که بوفالو توسط شیر عصر یخبندان کشته شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اثرات اولیه نیش اژد‌های کومودو به حدی است که برای طعمه آن‌ها فاجعه بار است. سم اثر فوری دارد و در نتیجه قربانی فلج می‌شود و نمی‌تواند حرکت کند.
این ویدئو که در روستاهای پاکستان ضبط شده است، نحوه کباب کردن 4 ساعته یک بوفالوی بزرگ 200 کیلوگرمی در یک تنور را به تصویر می کشد.
یک بوفالو برای نجات گوساله اش از چنگ 7 شیر وارد مبارزه شد. در اولین قدم بوفالو به سوی شیرها حمله کرد تا به شاخ زدن آن ها را مجبور به عقب نشینی کند. اما شیرها در یک نقشه بی رحمانه بوفالو را سرگرم کردند و گوساله را دزدیدند. در قدم بعدی نیز شیرنر بزرگ بوفالو را زمین زد و دیگر شیرها به کمک اش آمدند.
بوفالو از تله‌ای که چند شیر برای او چیده‌اند فرار می‌کند.
هنگام ارزیابی بهترین شهر‌ها برای مجردها، مواردی، چون درآمد ماهانه، هزینه‌های اجاره خانه، رفت‌وآمد‌های آسان به محل کار و جمعیت مجرد‌ها درنظر گرفته می‌شود. در نظرسنجی انجام‌شده مشخص شده است که اجاره پایین خانه و شب‌های سرزنده شهر بوفالو، این شهر را به مکانی عالی برای مجرد‌ها تبدیل کرده است. درضمن هزینه‌های تفریحی، چه تئاتر و سینما و چه باشگاه‌های ورزشی مقرون‌به‌صرفه هستند.
وقتی داشتیم نزدیک می‌شدیم متوجه شدیم که دسته بزرگی از سگ‌های وحشی هستند. در بدو ورود، دیدیم که گله‌ای از بوفالو‌ها هدف حمله سگ‌ها قرار گرفته و سگ‌ها در حال خوردن ۲ گوساله هستند. در کسری از ثانیه، سگ‌های وحشی، مستقیماً به جلوی گله رفتند و گله را به وحشت انداختند.
همانطور که این ویدئو نشان می‌دهد، شیر‌های نر برای شکار حیوانات بزرگ خیلی خونسرد عمل می‌کنند. پادشاه جنگل می‌تواند با یک ضربه پنجه قدرتمند خود یک بوفالو با وزن حدود ۹۰۰ کیلوگرم را به زمین بزند و در ادامه او را خفه کند.
کارگران تسلا در کارخانه گیگافکتوری واقع در بوفالو آمریکا از توئیتر به شورای ملی روابط کار آمریکا(NLRB) شکایت کرده و مدعی هستند این پلتفرم حساب کاربری اتحادیه آنان را «شدوبن» کرده است.
شیر ها گربه سانانی درنده هستند اما فرار شیر های ترسو از دست بوفالو بسیار عجیب و احمقانه است. این ویدیو که با حضور بوفالو شیر ها فرار می کنند و یکی از آنها خود را پشت تنه درختی قایم می کند توجه کاربران شبکه های مجازی جلب کرده.
در این ویدئو می بینیم که بوفالو‌ها شیر را ترسانده اند و این شکارچی نگون بخت از ترس کشته شدن روی درخت فرار کرده است. اما گله بوفالو‌ها رهایش نمی‌کنند و منتظر هستند تا شیر از درخت پایین بیایید.
دو ماده شیر گله‌ای بزرگ از بوفالو‌ها را به دام انداختند و از ابتدا مشخص بود که قصدشان دزدیدن یکی از گوساله است. آن‌ها برای اینکه به مقصد خود برسند از هر طرف به گله حمله کردند تا بوفالو‌ها دچار ترس شوند و یکی از ماده شیر‌ها موفق به دزدیدن بچه بوفالو شود. نقشه‌ای که در نهایت به ثمر می‌نشیند و دو ماده شیر موفق به دزدیدن گوساله و شکارش می‌شوند.
گاومیش آمریکایی و بوفالو از نظر بیولوژیکی کاملا متفاوت هستند. شاید در برخی ویژگی‌ها مشترک باشند، اما می‌توان آن‌ها را با چند نشانه فیزیکی متمایز کاملا از هم جدا کرد.
وضعیت دامار هملین، بازیکن تیم بوفالو ویلز از قبل بهتر شده اما هنوز هم بحران به طور کامل پشت سر گذاشته نشده است.
یک برخورد شدید در لیگ فوتبال آمریکایی باعث بیهوش شدن بازیکن بوفالو بیلز و به تعلیق درآمدن مسابقه شد.
نیروهای گارد ملی آمریکا خانه به خانه به دنبال قربانیان طوفان زمستانی هستند که ممکن است در بخش‌هایی از منطقه بوفالو که به دلیل قطعی برق طولانی‌مدت آسیب دیده بود، باقی مانده باشند.
ماریو آلبرتو کانالس ناخار، رئیس فدراسیون شکار مکزیک، با حمله یک بوفالوی یک تنی کشته شد.
ماریو آلبرتو کانالس ناخار، رئیس فدراسیون شکار مکزیک، با حمله یک بوفالوی یک تنی کشته شد.
ماریو آلبرتو کانالس ناخار، رئیس فدراسیون شکار مکزیک، با حمله یک بوفالوی یک تنی کشته شد.
محققان دانشگاه بوفالو از ایربادهای بلوتوثی و یک سیستم هوش مصنوعی یادگیری عمیق برای تشخیص سه مشکل گوش استفاده کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ