سرمربی نساجی در نخستین استفاده از مهاجم با تجربه‌اش به اولین برد در این تیم رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هروه رنار، سرمربی تیم ملی زنان فرانسه، در آستانه دیدار تیم ملی این کشور با استرالیا در یک چهارم نهایی جام جهانی می‌گوید فرانسوی‌ها به دنبال تاریخ‌سازی هستند.
یک خبرنگار بلژیکی مدعی شده که مهدی طارمی با میلان برای قرارداد چهار ساله به توافق نرسیده است.
معاون عملیات نیروی پدافند هوایی گفت: در عصر جدید ماهیت جنگ‌ها با سرعت بیشتر نسبت به گذشته در حال تغییر و تحول است؛ در این شرایط، قدم اول شناخت دشمن و تحلیل اندیشه و راهبرد نظامی‌اش است.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
رسانه‌های عراقی در گزارشی به سفر اخیر علی باقری به عراق و بازدید از معروفترین خیابان بغداد پرداختند.
بر اساس گزارش‌ها در اروپا و تایید فابریتزیو رومانو باشگاه منچستریونایتد با آندره اونانا برای امضای یک قرارداد بلندمدت به توافق رسیده است.
سزار آسپلیکوئتا پس از سال ها بازی برای چلسی، امروز وارد مادرید شد تا در تست‌های پزشکی اتلتیکو شرکت کند.
علیرضا بیرانوند لحظاتی پیش وارد ساختمان باشگاه پرسپولیس شد.
اعضای تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران باهدف آشنایی با وضعیت چمن ورزشگاه دو بازی نخست خود، امروز از ورزشگاه قدم زدند.
اگر برای گشت و گذار از یک مسیر خاکی قدم زنان در همان انتهای روستا بالا بروید، روستا از ارتفاع زیرپایتان قرار می‌گیرد. اگرچه آب و هوای دلپذیر فیلبند حالتان را تازه می‌کند، اما دیدن خانه‌های ویلایی با سقف‌های نارنجی رنگ، چشم انداز این روستا را هم مانند بسیاری از نقاط ییلاقی و خوش آب و هوای دیگر مازندران خراب کرده است. زیرا خانه‌های روستایی با ایوان‌ها و معماری سنتی‌شان بین آن ویلا‌های سنگی و آجری گم شده‌اند.
لیونل مسی پس از درگیری با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن، یک قدم دیگر به ترک این تیم نزدیک شد تا گمانه‌زنی‌های جذابی پیرامون او شکل بگیرد.
تیم ملی زنان ایران حالا فرصتی ایده‌آل را برای صعود به مرحله دوم انتخابی المپیک 2024 پاریس پیش‌روی خود دارد.
در بررسی‌های میدانی با توجه به شکستگی شیر آب، این طور به نظر می‌رسید که قاتل و مقتول با هم درگیر شده و در این درگیری شیر آب شکسته است. قاتل نیز برای جلوگیری از جاری شدن آب، شیر فلکه را می‌بندد. در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل جنایت نیز تصویر مردی با مو‌های بور بدست آمد که وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد سراسیمه از آنجا خارج شده است. در ادامه بررسی‌ها، تیم جنایی به سراغ خانواده مقتول رفت و تصویر مرد مو بور به برادر مقتول نشان داده و متهم شناسایی شد.
تیم فوتبال فولاد نخستین دیدار خود پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر ملوان به پایان برد.
تیم فوتبال فولاد نخستین دیدار خود پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر ملوان به پایان برد.
تیم فوتبال فولاد نخستین دیدار خود پس از کنار رفتن از لیگ قهرمانان را با پیروزی برابر ملوان به پایان برد.
نفر اول وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد کشور می‌گوید دلیل اینکه تا امروز نتوانسته خود را در قالب یک چهره مدعی تیم ملی نشان دهد، قدم آخر کارش بوده که آن را محکم برنداشته اما این بار می‌خواهد کار نیمه تمامش را تمام کند.
می توان گفت که آرش رضاوند به نوعی، گل اول استقلال به ملوان را پایه گذاری کرده بود.
گناباد ـ فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما اجازه نمی‌دهیم به دشمن که در کوچه و خیابان‌هایی که به نام شهدا مزین است قدم بگذارد، که اگر قدم بگذارد، قدمش را قطع خواهیم کرد.
درگیری و تنش در دیدار دو تیم راسینگ و بوکا جونیورز، مراسم قهرمانی جام قهرمانان لیگ آرژانتین را تحت الشعاع قرار داد.
سرخپوشان پرسپولیس که در دو دیدار اخیر خود امتیازات حساسی را از دست داده‌اند و در صدر جدول شریک پیدا کرده‌اند، برای پایان دادن به این شرایط باید از سد تیمی بگذرند که باخت نداشته است.
اسماعیلی با تاکید بر حمایت همه جانبه دولت در تحقق صنعت خودکفایی کاغذگفت:از سال آینده ۴۵ هزار تن کاغذ مورد نیاز کتاب‌های درسی از تولید داخلی تأمین خواهدشد.
اولین بازی لوئیس سوارز برای ناسیونال خوش یمن نبود و این تیم با یک گل تن به شکست داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ