سبزیجات برگ ‌دار تیره توجه زیادی را به خود جلب می‌کنند و دلیل خوبی نیز برای این موضوع وجود دارد. این نوع از سبزیجات حاوی ویتامین K هستند و سرشار از کلسیم و مجموعه ای از آنتی اکسیدان های مختلف می باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خرید جدید پرسپولیس بلافاصله بعداز امضای قرارداد دو ساله با قرمزها، سر تمرین حاضر شد و آماده سازی خود برای ادامه فصل را استارت زد
این ویدئو که در یک آبمیوه فروشی زیبا در خیابان های سئول ضبط شده است، فرایند آبمیوه گیری بسیار تمیز و سالم توسط دو فروشنده خیابانی کره ای را نشان می دهد.
گزینه‌های احتمالی برای شناخته شدن به عنوان سالم‌ترین سبزیجات اسفناج و چغندر به همراه برگ آن بودند که همگی امتیاز ۸۰ را کسب کردند. با این وجود، تنها سبزی‌ای که ۱۰۰ یعنی امتیاز کامل را کسب کرده "شاهی آبی" بود.
کلم بروکلی، آووکادو، دانه چیا یا پرتقال سرشار از ویتامین C، کدام یک برای بدن مفیدتر است؟ محققان دانشگاه ویلیام پاترسون در نیوجرسی در جستجوی سالم‌ترین ماده غذایی جهان، ۴۱ نوع میوه و سبزیجات را مورد بررسی قرار دادند و با یکدیگر مقایسه کردند.
مسابقات والیبال قهرمانی آسیا از ۲۸ مرداد ماه در ارومیه برگزار می‌شود. تیم ملی والیبال کشورمان که برای آمادگی بیشتر در ارومیه اردو برگزار کرده است تمرینات خود را برای آماده سازی در سالن ۶هزار نفره برگزار می‌کند.
لهستان- برزیل غیر قابل پیش بینی ترین بازی یک چهارم نهایی لیگ ملتهای والیبال خواهد بود.
امین پیل علی، دومین بازیکن تیم ملی جوانان خواهد بود که خیلی زود طعم لژیونر شدن را می‌چشد.
طبق تحقیقات علمی، خیر. در سال ۲۰۱۲ مطالعه‌ای انجام شد که در آن ۱۸ مرد با وزنه‌های سنگین و تعداد دفعات کم تمرین کردن و ۱۸ نفر دیگر با وزنه‌های سبک و تعداد دفعات بیشتر، همه شرکت کنندگان رشد عضلانی مشابهی داشتند.
تیم ملی والیبال ایران امروز تمرین وزنه سبکی را در سالن بدنسازی استادیوم فاینورد پشت سر گذاشت.
تیم ملی والیبال ایران امروز تمرین وزنه سبکی را در سالن بدنسازی استادیوم فاینورد پشت سر گذاشت.
رئیس گروه بهبود تغذیه مرکز بهداشت خوزستان گفت: آب میوه طبیعی و تازه، از جمله "نوشیدنی‌ های سالم" است. آب میوه‌ها سرشار از ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد ضدسرطان (رنگدانه‌های گیاهی) هستند.
بلوبری حاوی مقادیر زیادی فیبر است که سبب می‌شود شما برای مدت طولانی تری سیر بمانید. این میوه هم چنین در مقایسه با سایر میوه‌ها و سبزیجات بالاترین محتوای آنتی اکسیدانی را در خود جای داده است. آنتی اکسیدان‌ها از آسیب سلولی جلوگیری کرده یا آن را به تاخیر می‌اندازند.
رختکن تیم ملی قبل از بازی با روسیه توسط کادر تدارکات آماده شده است.
ماهی از جایگاه ویژه‌ای در سفره ما ایرانیان برخوردار است و به ویژه در شب عید مهمان سفره بسیاری از ماست. اما ماهی به‌رغم فواید سلامتی بخش خود اگر به صورت درست و اصولی طبخ نشود، می‌تواند به یک غذای پرکالری و چه بسا مضر تبدیل شود.
کارشناسان مسائل بین الملل در گفت و گو با مهر مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۲۲ و سرنوشت این اتفاقات در سال ۲۰۲۳ را بررسی کردند.
کارشناسان مسائل بین الملل در گفت و گو با مهر مهم ترین اتفاقات سال ۲۰۲۲ و سرنوشت این اتفاقات در سال ۲۰۲۳ را بررسی کردند.
سرمربی تیم فوتبال گل‎گهر سیرجان پس از لغو دیدار تیمش برابر آلومینیوم تمرین سبکی را در سالن برای شاگردانش در نظر گرفت.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش‌وپرورش گفت: آموزش‌وپرورش از ستاد تا کف مدرسه جزو سالم‌ترین دستگاه‌ها است و کارکنان آن ازجمله معلمان جزو نهادهای مرجع جامعه هستند.
منطقه ۱۹ و منطقه ۱۱ شهرداری تهران با شاخص ۱۷۳ بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا آلوده‌ترین مناطق تهران هستند.
اصفهان- شمار روزهای آلوده اصفهان در سال جاری تاکنون به ۱۲۸ روز رسیده و دیار نصف جهان دلخوش به قانون نفس، در صدر آلوده ترین شهرهای ایران هر روز رکوردی معنادار از هوای بی هوا بر جا می‌گذارد.
شکی نیست که امروزه فناوری نقش بسزایی در کسب و کار‌ها دارد. از اتوماسیون (خودکار سازی) وظایف گرفته تا برقراری ارتباط با مشتریان و کارمندان فناوری نحوه عملکرد کسب و کار‌ها را متحول کرده است. همان طور که به سمت آینده پیش می‌رویم کسب و کار‌ها هم چنان برای رقابتی ماندن بر فناوری تکیه خواهند کرد. انتظار می‌رود ۲۰۲۳ سال بزرگی برای رشد باشد، زیرا رباتیک و هوش مصنوعی رواج بیش تری پیدا خواهند کرد.
اگر به دنبال سالم‌ترین نان هستید باید عوامل زیادی را در نظر بگیرید، از جمله این که چه نوع نانی را خریداری می‌کنید چه چیزی را با آن می‌خورید و رابطه شما با آن تا چه اندازه متعادل و متوازن است.
معاون اول قوه قضائیه گفت: طبق آمارهای اخذ شده از منابع و مراجع نظارتی، قضات از سالمترین و درستکارترین اقشار شاغل در کل دستگاه‌های کشور هستند.
تمشک قند بسیار کمی دارد (۴.۸ گرم قند در هر ۱۰۰ گرم). تمشک‌ها عمدتاً از آب تشکیل شده‌اند و فیبر موجود در آنها، فرایند هضم را بهبود می‌بخشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ