سخنگوی شورای علمای فلسطین در لبنان: «مولوی عبدالحمید را رسماً به مناظره زنده دعوت می‌کنم تا همه بدانند او ساده‌ترین مسائل دین اسلام را نمی‌داند. گرچه این اشخاص بی سواد همیشه از مناظره و بحث‌های علمی فرار می‌کنند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اردوی سابر کشورمان با دعوت از یک چهره جدید از 28 مرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.
به هرحال فکر می‌کنم نزدیک یک ساعت نزد آقای صدر بودم و برایم جالب بود که ایشان پشت میز ننشستند. از قلم من خیلی تعریف کردند. گفتند من مقالات شما را خوانده‌ام. چه قدر زیباست، من افتخار می‌کنم که شیعه چنین کسانی دارد. اینکه چقدر خوب درباره ولایت و امام حسین (ع) نوشته‌اید. ما به شما احتیاج داریم. ما با شما قرارداد می‌بندیم...
امیر طلوع‌کیان از سوی فدراسیون جهانی والیبال به عنوان ناظر فنی مسابقات چلنجرکاپ مردان ۲۰۲۳ معرفی شد.
رئیس‌جمهور سابق کشورمان با ابراز خوشنودی از اینکه برای همه روشن شده که با دنیا باید تعامل کرد، افزود: خوب است همه فهمیدند راه اصلاح کشور از تعامل با جهان و روابط با همسایگان می‌گذرد، نه با دعوا و نزاع و شعار نوشتن روی موشک. امیدوارم این رویکرد ادامه پیدا کند و فقط به دو، سه مورد ختم نشود و تبدیل شود به حرکتی برای توسعه کشور و تعامل سازنده با جهان. خوب است همه فهمیدند نمی‌شود سفارت آتش زد و دردسر ایجاد کرد.
مهاجم ایرانی پوشکاش فرصت خودنمایی در اردوی تیم ملی را دارد.
نام یک بازیکن پرسپولیس در لیست نفرات منتخب رضا عنایتی برای نخستین اردوی تیم امید ایران به چشم می‌خورد.
نام یک بازیکن پرسپولیس در لیست نفرات منتخب رضا عنایتی برای نخستین اردوی تیم امید ایران به چشم می‌خورد.
فرزند ارشد رضا عنایتی یکی از بازیکنانی است که از نظر سنی شرایط حضور در تیم فوتبال امید ایران را داراست.
استقلال خوزستان اکنون تنها یک گام با صعود دوباره به لیگ برتر فاصله دارد و امیدوار است با برتری در جدال مقابل آرمان گهر به این رویا دست یابد.
رییس امارات از رییس جمهور سوریه دعوت کرد تا در بیست‌وهشتمین کنفرانس تغییرات آب‌ و هوایی، در دبی حضور پیدا کند.
12 داور بین‌المللی مسابقات والیبال چلنجرکاپ زنان آسیا را قضاوت خواهند کرد و محمدرضا درفش کاویان داور ایرانی از جمله این افراد است.
دونده ملی پوش 400 متر مانع کشورمان به مسابقات لیگ الماس قطر دعوت شد.
خبرورزشی نوشت: ۸ غول بدنسازی جهان در مسابقات پیتسبورگ پرو ۲۰۲۳ به طور افتخاری فیگورگیری خواهند کرد با این حال هادی چوپان در میان این افراد حضور نخواهد داشت.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
جلال رشیدی کوچی، نماینده مرودشت در پاسخ به توییت مصطفی میرسلیم: آقای میرسلیم شما را به مناظره دعوت میکنم تا برای مردم بهتر مشخص شود چه کسانی با تصمیمات خود باعث شدند سوار شدن بر خودرو روز دنیا برای مردم عزیز ما تبدیل به رویای غیر قابل تحقق شود.
در اولین لیست تیم ملی پس از معرفی امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی، نام ۳ استقلالی خودنمایی می‌کند.
کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: کنفرانس امنیتی مونیخ به‌نام امنیت ولی به کام جنگ و جنگ‌طلبان تشکیل شده است.
خوسلو، مهاجم اسپانیول، با گلی که روز گذشته وارد دروازه بارسلونا کرد و شادی خاص پس از آن، عصبانیت شدید هواداران بارسا را برانگیخت.
یک داور زن فلسطینی از سوی فیفا برای حضور در تیم داوری مسابقات جام جهانی فوتبال زنان، که قرار است در استرالیا و نیوزیلند برگزار شود، دعوت شد.
پس از خط خوردن یوتو ناکایاما، هاجیمه موریاسو یک بازیکن جدید را به فهرست خود اضافه کرد.
پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی در برنامه «بانوی ایرانی» کانال رادیویی ورزش بانوان از دعوت یک مربی خارجی پرتابی برای بانوان خبر داد.
حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران نیز پیش از شروع رسمی دیدار در محل ملاقات حضور داشت.
۵ ماهه ابتدایی سال ۹۹ یکی از رویایی‌ترین دوره‌های بازار سرمایه بود و پول‌های زیادی در آن دوره وارد بورس شد و همین موضوع شاخص کل را به سقف دو میلیون و ۷۸ هزار واحد رساند. در گفتگو با حسن حسین نیا کارشناس بازار سرمایه به این پرسش پاسخ داده شده است که آیا با شرایط حال حاضر بازار سرمایه، می‌توان امید به تکرار شرایط سال ۹۹ برای بورس داشت؟
یک فعال سیاسی، رئیس بانک مرکزی را به مقایسه میدانی نرخ تورم دو دولت های قبلی و فعلی دعوت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ