بهزاد نوشادی که زمان حضور فرهاد مجیدی در استقلال مربی بدنساز آبی ها بود، از دلایل ناکامی تیم ساپینتو می گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن هاشمی گفت: ساختار فعلی انتخابات باید تغییر کند تا مشارکت بالا برود. ۴۰ سال قبل مرحوم هاشمی رفسنجانی توسط آیت الله جنتی تایید صلاحیت شدند و اخیرا همین ایت الله جنتی با ۱۰۰ سال سن دوباره برای ریاست شورای نگهبان منصوب شدند. خود همین عدم تغییر باعث می‌شود مشارکت کم شود.
سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال ایران معتقد است که باید از تصمیمات هاکان دمیر حمایت شود چون بسکتبال ایران نیازمند تغییر ساختار اساسی است.
یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که ژنی به نام GLI ۳ که توسط نئاندرتال‌ها و دنیسووا‌ها حمل می‌شده، نقش مهمی در شکل‌دهی ساختار بدن منحصربه‌فرد آن‌ها داشته است.
رئیس رئال مادرید هشدار داد تا برای جلوگیری از تکرار اتفاقات نژادپرستانه باید ساختار داوری تغییر کند.
وزیر ارتش آمریکا هشدار داد که اگر وضعیت مجموعه نیروهای جدید جذب شده در ارتش این کشور به طور کامل تغییر نکند، کاهش ساختار رزمی و حجم ارتش و نیروهای مسلح آمریکا اجتناب‌ناپذیر خواهد بود.
رئیس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: کشاورزان مهم‌ترین گروه تولید کننده مایحتاج عمومی و غذایی مردم هستند که باید در زمینه تولید و کاهش خسارات احتمالی مورد حمایت قرار گیرند.
در جریان رسیدگی به طرح نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور، موافقان این طرح قانون تغییر ساعت رسمی را قانونی وارداتی عنوان و تاکیدکردند که نه تنها اجرای این قانون فایده‌ای برای کشور به همراه ندارد، بلکه آسیب‌هایی مانند افزایش استرس، بستری در بیمارستان، تصادفات و بی نظمی‌های اجتماعی را در پی دارد؛ آن‌ها «افزایش استرس و سردرگمی»، «بر هم خوردن نظم خانواده‌ها» و «ساختار شکنی» را از جمله دلایل خود برای نسخ قانون تغییر ساعت رسمی کشور عنوان کردند؛ در مقابل نیز مخالفان این طرح نیز «بهره‌مندی بیشتر از نور و روشنایی در روز» و «آرامش روانی مردم» را از دلایل خود عنوان و تاکید داشتند که اجرای این قانون تقلید کورکورانه از دیگران نیست بلکه مساله‌ای جغرافیایی و بومی است.
برخلاف عملیات ارتش اسرائیل در جنین، عملیات خیری علقم در بیت‌المقدس شرقی بازتاب جهانی پیدا کرده و حتی برنامۀ احزاب مخالف دولت نتانیاهو برای تظاهرات خیابانی علیه تغییر ساختار قضایی اسرائیل را تحت تأثیر قرار داده است. مخالفان دولت نتانیاهو که برای تظاهرات در چند شهر اسرائیلی برنامه‌ریزی کرده‌اند، خواهان سکوت تظاهرکنندگان به احترام قربانیان عملیات در بیت‌المقدس شرقی و عدم استفاده از طبل در مراسم اعتراضی خود شده‌اند.
قم- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نقشه تحولی محیط زیست کشور در حال تدوین است که بر این اساس ساختار محیط زیست تغییر خواهد کرد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: همان تیمی دولت قبل در تنظیم بودجه همچنان در این دولت مغزافزار را در اختیار دارد و تا وقتی دستگاه برنامه‌ریزی اصلاح نشود خروجی‌های سیستم نیز تغییر نمی‌کند.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: دنبال ایجاد ساختار مناسب در پرسپولیس بودیم.
کرملین از تغییر ساختار موتور جستجوی روسی "یاندکس" (Yandex) برای افزایش کنترل خود بر اخباری که شهروندان روس به صورت آنلاین مشاهده می کنند استفاده می کند.
مصباحی مقدم درباره اینکه چه بخش‌هایی از قانون اساسی نیاز به بازنگری دارد، گفت: ساختار سیاسی ما در حال حاضر پارلمانی - ریاستی است. معتقدم در بازنگری می‌توان آنرا به ساختار پارلمانی تغییر داد. در این ساختار نخست وزیر به عنوان نفر نخست اجرایی از سوی پارلمان تعیین می‌شود و رئیس جمهور هم نقش هماهنگ کننده قوا را بر عهده دارد. این ساختار برای کشور و شرایط امروز مناسب‌تر است.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
عباس عبدی گفت: امروز در وضعیتی زندگی می‌کنیم که نه روابط بین‌الملل، نه نظام رسانه‌ای نه ساختار اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی و نه حتی و مهم‌تر از همه نه ویژگی‌های شخصیتی فردی در ایران مطلقا مشابه گذشته نیست و همه این‌ها نیاز به تغییر و تحول را در سیاست و حکمرانی ضروری کرده است.
رئیس‌جمهور جدید برزیل با انتقاد از ساختار کنونی شورای امنیت سازمان ملل، بر لزوم تغییر آن و پایان حق رأی وتو تأکید کرد.
پادشاه عربستان سعودی دستور تغییر ساختار کابینه این کشور را صادر کرد تا او رئیس شورای وزیران عربستان شود.
مشهد ـ فرماندار مشهد گفت: امسال موج بازگشت زائران دهه پایانی صفر و ازدحام آنها برای خروج از مشهد را با تغییر ساختار فروش بلیت و ایجاد فهرست انتظار در پایانه مسافربری مشهد مدیریت می‌کنیم.
نساجی در بازی خارج از خانه با تیم پیکان گلی دریافت نکرد و این اولین بار بود که در فصل جاری نساجی بازی اش را بدون گل خورده به پایان می برد.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: تنظیم بازار به واسطه تغییر ساختار دولت و ایجاد وزارت بازرگانی قطعاً راهکار درستی برای حل مشکل تنظیم بازار نیست.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
با قرار گرفتن دو بازیکن باتجربه استقلال در ترکیب اصلی این تیم، امروز برای اولین بار یک ترکیب جدید را در ساختار دفاعی این تیم شاهد هستیم.
سخنگوی انتظامی کل کشور از جایگزین شدن کلمه فراجا به جای کلمه ناجا خبر داد. سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگویی، با اشاره به تغییر ساختار پلیس گفت: با توجه به تغییر ساختار پلیس و اضافه شدن سازمان‌ها و تغییرات در برخی معاونت‌ها، لازم بود کلمه ناجا هم تغییر یابد. سال گذشته سردار ایوب سلیمانی، معاون طرح و برنامه و بودجه ستاد کل نیرو‌های مسلحـ که از طراحان اصلی این طرح بوده است ـ از ۱۶ تغییر اساسی خبر داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ