دروازه‌بان نساجی قائمشهر فصل گذشته نقشی غیرقابل انکار در موفقیت این تیم و دستیابی به قهرمانی ایفا کرد و اکنون مسیری تکراری اما سخت را پیش‌رو دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا حقیقی نیز پیش از آغاز دیدار با استقلال، در کنار نکونام عکس یادگاری گرفت.
دروازه‌بان سه فصل اخیر نساجی مازندران با هوادار تهران قرارداد امضاء کرد.
علیرضا حقیقی با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود از هواداران نساجی خداحافظی کرد.
دروازه بان فصل گذشته نساجی با عقد قراردادی یک ساله به هوادار تهران پیوست.
گلر نساجی یکی از اصلی‌ترین عوامل راهیابی این تیم به فینال جام حذفی در دوره گذشته و عبور از استقلال بود.
یکی از امیدهای نساجی برای کسب نتیجه لازم مقابل استقلال در جام حذفی، علیرضا حقیقی است.
علیرضا حقیقی در نیمه اول دو گل خورد تا ماموریتش برای توقف مهاجمان پرسپولیس ناکام بماند.
علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی مازندران امروز هدف لیزرهای هواداران تراکتور شده بود.
اهواز- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش، معلمان را سرمایه جامعه دانست و گفت: نظام اسلامی مهمترین مأموریت را که همان تربیت نسل‌های آینده است، به معلمان داده است.
کارلوس هرناندز می‌گوید فعلا جام حذفی برای تیمش تمام است و او به فکر بازی با هوادار خواهد بود.
ناسا ماموریتی برای کشف حقیقت انجام داده است. در مارس ۲۰۰۹، آژانس فضایی کپلر را پرتاب کرد، یک برنامه اکتشاف که برای جستجوی سیارات احتمالی که حیات دارند طراحی شده بود. کپلر تاکنون تقریبا ۴۵۰۰ سیاره را کشف کرده است.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
معاون حقوقی رئیس جمهور، گفت: دولت ماموریت ویژه‌ای به معاونت حقوقی رئیس جمهور داده است تا با پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات حقوقی فعالین اقتصادی نسبت به تسهیل شرایط کسب و کار اقدام کند.
دو فضانورد چینی روز پنج شنبه یک پیاده روی فضایی ۷ ساعته انجام دادند که در حقیقت نخستین راهپیمایی فضایی در ماموریت «شنژو ۱۵» به حساب  می آید.
با آغاز نقل و انتقالات زمستانی مسعود شجاعی، کاپیتان نساجی با جدایی از این تیم به هوادار ملحق شد.
علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی خیلی دوست داشت در مصاف با تیم سابق هفتمین کلین شیت در دور رفت را تجربه کند اما یک پناتی کار را خراب کرد.
جینگل بلز یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های کریسمس است که افراد ساکن زمین در هنگام جشن کریسمس پخش می‌کنند و ظاهرا همین امر در مورد فضا نیز صدق می‌کند. در حقیقت، جینگل بلز اولین قطعه موسیقی بود که در فضا پخش شد. در طول ماموریت جمینای ۶-آ (Gemini ۶ A) برای فرستادن افراد به فضا، دو فضانورد فکر کردند که با این کار و از اتاق کنترل ماموریت کمی سرگرم خواهند شد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
علیرضا حقیقی در سوپر جام با وجود اینکه در برابر ضربه امیر ارسلان مطهری تسلیم شد؛ یک بازی خاطره انگیز از خود به نمایش گذاشت.
ساکنان نقاط مختلف جهان دیروز شاهد نور درخشانی بودند که از فراز زمین گذشت. این نور در حقیقت فضاپیمای لوسی بود که در نخستین سالگرد ماموریتش در فضا، از فاصله ۲۲۰ مایلی(۳۵۰ کیلومتری) زمین گذشت.
نساجی به سرعت برگشت و روز بد خود در برابر استقلال را با یک بازی خوب و تماشایی در برابر نفت مسجد سلیمان جبران کرد.
ماموریت «آرتمیس یک» ناسا در حقیقت نخستین تست پرواز از برنامه فضایی آمریکا به همین نام است. این ماموریت یک برنامهٔ فضایی بین‌المللی با هدف فرستادن انسان‌ به ماه است.
نماد شپنا اعلام کرد بیش از ۴۸ درصد سهم پتروشیمی اصفهان و بیش از ۱۷ درصد سهام شرکت نفت سپاهان را خریده و این سرمایه گذاری ها در راستای تبدیل شدن به هلدینگ پترو پالایشی شپنا است.
مستند شرعی و قانونی حق محروم کردن بدحجابان از حقوق اجتماعی قبل از محاکمه و محکومیت را تبیین کنید ؟ با فرض تحقق جرم مشهود در خصوص اینگونه بانوان ؛آیا ادارات و مامورین بانکها و شهرداری ها حق مداخله در این موضوع را دارند ؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ