تا روز دوشنبه روند تدریجی افزایش دما و برای روز سه‌شنبه کاهش محسوس دما به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یزدی مهر با بیان اینکه با اعلام سازمان هواشناسی برای استان تهران هشدار زرد وزش باد شدید و کاهش کیفیت هوا صادر شده است، گفت: طبق این پیش بینی به مردم در نیمه جنوبی استان تهران توصیه می‌شود از عصر فردا شنبه هفتم مرداد ماه تا روز سه شنبه دهم مردادماه به ویژه در ساعات عصر و شب نکات ایمنی وزش باد را رعایت کنند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی این استان، آسمان ابری و در برخی نقاط رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک به‌ویژه در نیمه‌جنوبی استان پیش‌بینی می‌شود.
از فردا تا روز شنبه (۴ تا ۶ خرداد) با نفوذ سامانه بارشی آسمان نیمه‌ابری تا ابری، در پاره‌ای نقاط به‌ویژه نیمه شمالی استان گاهی رگبار و رعدوبرق دور از انتظار نیست.
آسمان تهران فردا (۵ اردیبهشت) نیمه‌ابری تا ابری در بعضی ساعت‌ها رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۷ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (۲۳ فروردین‌ماه) نیمه ابری، به‌تدریج افزایش ابر، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و در روز پنج‌شنبه (۲۴ فروردین‌ماه) ابری همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید با احتمال تگرگ با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
از یکشنبه شب تا صبح سه شنبه (۶ تا ۸ فروردین) با نفوذ و فعالیت سامانه بارشی آسمانی نیمه ابری تا ابری، در برخی ساعت‌ها بارش باران گاهی رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ و در ارتفاعات گاهی بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
از امروز تا فردا کاهش نسبی دما و از چهارشنبه تا پنج شنبه کاهش محسوس دما و یخبندان شبانه سطح زمین در ارتفاعات بالادست پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۵ اسفند) ابری همراه با بارش باران گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۲۶ اسفند) قسمتی ابری همراه با وزش باد گاهی وزش باد شدید ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۱درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۲ اسفند) ابری در بعدازظهر رگبار باران و وزش باد، احتمال رعدوبرق با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۳ اسفند) قسمتی ابری و وزش باد به‌تدریج افزایش ابر با حداقل دمای ۱۱ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۸ اسفند) ابری و مه رقیق و در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۹ اسفند) ابری و مه رقیق، در بعضی ساعات رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد و روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کمی ابری و گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۷ اسفند) صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی از اوایل شب وزش باد ملایم با حداقل دمای ۶ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و روز دوشنبه (۸ اسفند) صاف در بعضی ساعات غبار محلی و در بعدازظهر وزش باد ملایم با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن) نیمه‌ابری تا ابری، در صبح مه آلود و از بعد از ظهر به‌تدریج کاهش ابر و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۳- و حداکثر دمای ۶ درجه سانتیگراد و طی سه‌شنبه (۲۵ بهمن) قسمتی ابری تا نیمه‌ابری از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخروقت بارش پراکنده برف با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۱۹ بهمن) نیمه‌ابری در بعضی ساعت‌ها افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد شدید با حداقل دمای ۳ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۲۰ بهمن) ابری و مه رقیق در بعضی ساعت‌ها بارش باران و برف و وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: بارش باران و برف در تهران از فردا شب آغاز می‌شود.
برای امروز و فردا (۱۶ و ۱۷ بهمن) در صورت عدم مهار منابع آلاینده‌های جوی به دلیل عدم وزش باد قابل ملاحظه غبار رقیق دور از انتظار نخواهد بود.
بارش باران و برف در تهران از فرداشب
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، از اوایل امشب تا صبح فردا جمعه ۱۴ بهمن، در مرکز، نیمه شمالی و نیمه جنوبی استان تهران بارش برف و باران پیش بینی شده است و به طور کلی فردا شاهد کاهش نسبی دما خواهیم بود.
آسمان تهران فردا (۱۳ بهمن) صاف و گاهی وزش باد و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتیگراد و طی جمعه (۱۴ بهمن) صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱- و حداکثر دمای ۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بارش برف و باران تا صبح فردا در تهران
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده نیز اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۲۴ آبان) صاف همراه با غبار صبحگاهی و در بعد از ظهر وزش باد با حداقل دمای ۷ و حداکثر دمای ۱۵ و روز چهاشنبه (۲۵ آبان) صاف تا قسمتی ابری و گاهی افزایش ابر و در شب بارش پراکنده با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری، گاهی وزش باد و دربعدازظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۹ آبان) در بعدازظهر قسمتی ابری و افزایش ابر گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
بر اساس گزارش سازمان هواشناسی؛ در روزهای جمعه و شنبه در نوار شمالی کشور به ویژه در سواحل دریای خزر کاهش نسبی دما حاکم می‌شود.
از فردا تا دوشنبه (۲ آبان) در پاره‌ای از نقاط به‌ویژه بخش‌های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و خیزش موقت گردوخاک مورد انتظار است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ