تولوز با پیروزی 5-1 مقابل نانت، قهرمان رقابت های جام حذفی فرانسه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بایرن‌مونیخ در سوپرجام له شد
ایتالیا با قدرت‌نمایی برابر آرژانتین و له کردن این تیم به دیدار با آمریکا خواهد رفت.
یک نوجوان ۱۹ ساله در انگلیس که مواد مخدر مصرف کرده بود، در هنگام رانندگی با تراکتور غلات، خودروی روبرویی را زیر گرفت.
سردار حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه فعالیت‌های موشکی از ابتدا تا کنون مورد حمایت و تأیید فرمانده معظم کل قوا بوده و هست، گفت: زمانی که گزارش ساخت این موشک را خدمت ایشان ارائه کردیم، معظم له نام فتاح را برای این موشک برگزیدند؛ همکاری‌های سپاه با دولت تاکنون در هیچ دولتی به اندازه دولت فعلی نبوده لذا از همکاری‌های وزارت دفاع نهایت سپاسگزاری را داریم.
سم آلاردایس، سرمربی لیدز، می‌گوید تیمش مقابل منچسترسیتی عملکردی بهتر از رئال مادرید داشت و مثل رئالی‌ها در بازی با تیم پپ گواردیولا «له» نشد.
برای تهیه کوکو‌های محلی که با سبزی تهیه می‌شود بهتر است سبزی را با یک چاقو تیز خوب خرد کنید و از دستگاه‌های خرد کن برای خرد کردن مواد استفاده نکنید، زیرا باعث لزج شدن و له شدن سبزی بیشتر می‌شود.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر کردستان؛ پیام جلالی؛ مدیرعامل هلال‌احمر کردستان گفت: ساعت ۱۱:۳۰ پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲؛ در جاده کامیاران به سروآباد یک دستگاه مینی‌بوس با کامیون باهم تصادف کردند.
والنتین کاستیانوس، مهاجم آرژانتینی خیرونا، در عرض 60 دقیقه مقابل رئال مادرید پوکر کرد.
این حادثه ۴ حادثه دیده داشت که ۲ نفر دچار مصدومیت و ۲ نفر جان خود را از دست دادند.
معاون اول قوه قضاییه با اشاره عفو به متهمان و محکومان از سوی رهبر انقلاب گفت: مقام معظم رهبری با این تصمیم معظم له اعلام کردند تمام مردم ایران اسلامی فرزندان این کشور هستند و این تصمیم تمام معادلات دشمن و نقشه دشمنان برای  اسلام هراسی را نابود کرد.
بامداد امروز در اتوبان تهران کرج تقاطع آزادگان تصادف زنجیره‌ای رخ داد.
تصادف عجیب پژو و لندکروز مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.
کیهان نوشت: نشانی غلط است اگر ریشه اصلی اغتشاشات را سیاسی و اقتصادی بدانیم، در حالی که هیچ شعار سیاسی له یا علیه سیاسیون شنیده و هیچ شعار اقتصادی روی دیوار نوشته نشد.
علی‌اکبری جنگنده فیلیپینی را له کرد
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: اگر بچه‌های فوتبال ما غرور و غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، قطعا پیروز می‌شوند.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: ان‌شاءالله پیروز می‌شویم. قطعا وقتی همه مجموعه‌های ما از جمله بچه‌های (تیم) فوتبال ما غیرت ایرانی‌شان را به کار گیرند، پیروز می‌شوند. اگر مثل بازی ولز بازی کنند، حتما پیروز می‌شویم. ولز قوی‌تر از آمریکاست.
ستاره تیم ملی ولز عنوان کرد که این تیم احساس خیلی بدی بعد از بازی با ایران دارد و شرایط صعود حالا سخت شد.
در نگاه اول ساده‌ترین راه برای کشتن سوسک‌ها شاید له کردن آن‌ها باشد اما حشره‌شناسان و کارشناسان بهداشت نظر متفاوتی دارد.
امام جمعه گرگان؛ قتل مهسا امینی، به خاک و خون کشیدن دانشگاه صنعتی شریف، سقوط شهر اشنویه و فوت مقام معظم رهبری و بیماری معظم له را از جمله دروغ‌های پرتکرار رسانه‌های معاند در مدت اخیر اعلام کرد و گفت: دشمن با این اقدامات به دنبال شلوغ کردن کشور است، ایران در گذشته حیاط خلوت آمریکا بوده و ارتش، اقتصاد و فرهنگ آن در اختیار آمریکایی‌ها قرار داشت حال امروز جمهوری اسلامی به نقطه‌ای رسیده که برای کشور‌های استکباری دردسر شده لذا طبیعی است که دشمن نتواند ایرانِ امروز را تحمل کند.
پیرو بیانات رهبر انقلاب درباره حوادث اخیر، مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از بیانات و مواضع روشنگرانه معظم له قدردانی کرد و نوشت: با این سخنان تکلیف فتنه گران و وظیفه مردم و خواص روش شد.
اولین کامیون برقی هیولا در جهان با چرخ‌های بسیار بزرگ، طرفدارانی را به خود جلب کرد که از تماشای آن در حال له کردن خودرو‌های سواری زیر چرخ‌هایش لذت می‌بردند.
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
کشتی‌گیران ایرانی الاصل در ترکیب تیم‌های صربستان، آلمان و آذربایجان به سوژه رسانه‌ها در مسابقات قهرمانی جهان تبدیل شده است. علی ارسلان بل دوبنده صرب‌ها فینالیست شد و مقابل غنی‌زاده از آذربایجان کشتی می‌گیرد!
ساروی الکسانیان را له می‌کند؛ در دنیا بِبَرش نیست

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ