قم- رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: نقشه تحولی محیط زیست کشور در حال تدوین است که بر این اساس ساختار محیط زیست تغییر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
وزیر آموزش و پرورش، با عنوان این مطلب که اگر اصلاحات لازم انجام نشود آینده خوبی در انتظار کشور نخواهد بود، گفت: آموزش و پرورش امروز بر مدار سند تحول بنیادین قرار گرفته است.
بندرعباس-معاون دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، برجسته کردن نقش اقتصاد دریامحور به عنوان یکی از تاکیدات جدی مقام معظم رهبری در برنامه هفتم سند تحول دولت را از اولویتهای این سازمان عنوان کرد.
در دومین روز از همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال، نقش اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در تحول دیجیتال صنایع بررسی شد.
معاون کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو، نقشه راه گام دوم طرح جهش کیفیت در زنجیره ارزش این گروه صنعتی را تشریح کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: به همین دلیل در نقشه راه مجلس یازدهم برای تحول در قوانین اقتصادی کشور این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار بوده است که با طرح ساماندهی اجاره بهای مسکن، قوانین سه گانه مجلس برای مسکن نهایی شد.
معاون اقتصادی وزارت خارجه گفت: قرارداد ۳/۶ میلیارد دلاری ایران با ونزوئلا طی سفر رئیس جمهور به آمریکای لاتین به عنوان نقطه آغاز تحول دوباره روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور است.
«درست است که ایران می‌توانست خوشحالی خود از خروج آمریکا از منطقه را دیرتر عیان کند و سفارت را تحویل طالبان ندهد، اما مشکل اصلی ناشی از تغییر مولفه‌های بین المللی و منطقه‌ای است که در سایه حضور طالبان در افغانستان دیده می‌شود. لحظه‌ای که طالبان موفق به فتح کابل شد و تصاویری از خروج هواپیمای آمریکایی منتشر شد که مردم افغانستان از آن آویزان شده بودند، اعلام کردم که خروج نیرو‌های ایالات متحده از افغانستان به این شکل که طالبان بتواند بدون هیچ زحمتی افغانستان را تسخیر کند، موضوعی بسیار حساسیت برانگیز است.»
مشهد ـ معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه نقطه هدف گذاری باید ارتقا کیفی باشد، گفت: تغییر نظام آموزشی با اجرای برنامه تحولی محقق می‌شود.
رهبرانقلاب با انتقاد از بی‌ثباتی در مدیریت آموزش و پرورش گفتند: دستگاه به این عظمت با تغییر مداوم وزیر، ضربه می‌خورد؛ بخصوص اینکه تغییر وزیر گاهی تغییر معاونان، مدیران میانی و حتی مدیران مدارس را هم درپی می‌آورد
اصفهان- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خودروهای بازیافت در ۳۲ نقطه از شهر اصفهان در روز طبیعت آماده دریافت سبزه‌ها از شهروندان خواهند بود.
دبیر کل حزب الله لبنان در مراسم گرامیداشت «حاج اسد محمود صغیر»(حاج صالح) در مجتمع امام مجتبی(ع) در جنوب بیروت گفت: حاج صالح نقش مهمی در متلاشی کردن شبکه های جاسوسی اسرائیل داشت.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه نقطه تحول و محل پیشرانی است، تاکید کرد: به منفی بافی های دشمنان و پژواک آنها در داخل توجه نکنید.
بیانیه میرحسین موسوی تلویحا این خواسته را با بیان «ساختار تناقض‌آلود و غیرقابل دوام نظام اساسی کشور» به عنوان «بحرانِ بحران‌ها» و تاکید بر «نیاز به تحولی بنیادین» و پیشنهاد سه محور برای نجات ایران مطرح می‌کند؛ سه خواسته‌ای که معمولا نتیجه انقلاب ها، اعم از انقلاب‌های از پایین یا از بالا هستند. مشاورین او نیز در روز‌های پیشین بین سطور این بیانیه را در اتاق‌های کلاب هاوس تشریح و تفسیر و طیف‌هایی از اقشار مختلف دیگر هم در حمایت از این خواسته‌ها نقطه نظرات خود را تبیین کرده اند.
بورس کالا با صدور اطلاعیه‌ای از راه اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل فروردین ۱۴۰۲ از دوشنبه هفته آینده ۱۰ بهمن خبر داد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس گفت: سند تحول دولت یک مسیر و برنامه‌ریزی سازمان برنامه و بودجه مسیر دیگری را می‌رود، بنابراین سند تحول دولت نقش کمرنگی در بودجه ریزی کشور دارد.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
بدانید که به‌عنوان مداح در کجا ایستاده‌اید و با پدیده بزرگ و جذاب مداحی در خدمت انقلاب یعنی تحول روزآمد کشور و گسترش فضای «مبارزه با طاغوت و ظالم و استکبار و فساد» نقش‌آفرینی کنید.
دکتر حمیدرضا شاهوردی گفت: حوزه مس به‌عنوان حوزه‌ای بی‌رقیب در ایجاد توسعه کشور اگر با تکنولوژی و نوآوری همراه شود می‌تواند به نقطه اتکاپذیر و مکفی در شکوفایی اقتصادی تبدیل شود و با برگزاری این گردهمایی فرصت مطلوبی برای تحقق این هدف فراهم شده است.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: توانمند سازی معلمان در خوزستان در نقشه راه تحولی آموزش و پرورش استان دارای جایگاه مهمی است.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران بر لزوم ارائه برنامه تحولی جهت افزایش درآمد و بهره‌وری شرکت‌ها به عنوان نقشه راه تاکید کرد.
متهم گفت: وقتی بدهکار بودم، تصمیم گرفتم با اسلحه به یک مغازه طلافروشی بروم. مبلغ یک میلیارد تومان سکه سرقت کنم و بیرون بیایم. فقط می‌خواستم همان مبلغ بدهکاری‌ام را سرقت کنم. برای همین به صورت اینترنتی یک اسلحه کلت با فشنگ خریدم. به یکی از شهر‌های غربی رفتم و اسلحه را تحویل گرفتم. بعد سوار یک تاکسی اینترنتی شدم و به محل سرقت رفتم.
این روزها که دنیا تحت تأثیر «تحول دیجیتال»، به سمت مدرنیزه شدن ساختار نظام توزیع رفته است، گروه «شهر لوازم خانگی» ورود هایپرمارکت‌های تخصصی به سیستم توزیع کشور را در دستور کار قرار داده‌اند.
ابلاغیه فرمانده سپاه ۲۳ روز قبل از آزادی خرمشهر صادر شد و دلیل آن نابرابری شدید امکانات انسانی و تجهیرات ما در مقایسه با عراق در جبهه خرمشهر بود که آقامحسن تلاش می‌کرد، همان حداقل امکانات موجود را به نحو احسن بازیابی، سازماندهی و به کارگیری کند و با ایجاد یک تحول، همه ظرفیت‌ها را به سوی هدف اصلی، یعنی آزادسازی خرمشهر هدایت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ