سامانه "دیده بان سلامت جامعه کار و تولید" رونمایی شد و به این ترتیب تمام اطلاعات کارگران در این سامانه الکترونیکی ثبت می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیروز در خبری اعلام شد که بسیاری از متقاضیان سامانه یکپارچه فروش خودرو انصراف داده اند که به اعتقاد رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو، علت این امر کاهش فاصله قیمت خودرو در کارخانه و بازار است.
سامان اسکندری، چهره کمتر دیده شده جشن اعضای تیم پرسپولیس تهران بود.
مرکز ارزشیابی نظام آموزش و پرورش در حالی از رفع نقص سامانه در نمایش کارنامه شرکت کنندگان در آزمون‌های استعدادهای درخشان خبر داده است که قرار است نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی هم اعلام شود.
آمریکا در نظر دارند تا بسته تسلیحاتی دیگری به ارزش ۱.۳ میلیارد دلار برای اوکراین فراهم کند که در آن نام سامانه موشک‌انداز جدیدی دیده می‌شود.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دولت سوئد نشان داد که خود را رویاروی میلیارد‌ها مسلمان قرار داده و با پرونده‌سازی برای حمید نوری هم نشان داد که کفایت سیاسی لازم را برای اتخاذ تصمیمات مدبرانه و عاقلانه در صحنه داخلی و بین المللی را ندارد.
ماه گذشته، اپلیکیشن تصویربرداری ماهواره‌ای SkyFi، تصاویری از مدار از انبوه لباس‌هایی که در نتیجه‌ی پیشرفت سریع صنعت مد تولید می‌شوند، ارسال کرد که براساس آن‌ها تخمین زده می‌شود که سالانه ۹۲ میلیون تُن زباله تولید می‌شود. در میان این لباس‌ها چکمه‌های اسکی و ژاکت‌های کریسمس نیز دیده می‌شود.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: به کلیه دستگاه‌های مربوطه چهار ماه فرصت داده شد تا نسبت به انجام وظایف قانونی خود برای تکمیل اطلاعات در سامانه سادا عمل کنند.
خواهر حامد به عنوان شاهد ماجرا گفت: وقتی سر و صدای برادرم را شنیدم خودم را سراسیمه به کوچه رساندم. این ۳ مرد قصد داشتند با زور برادرم را سوار خودرویی کنند و حتی چند دقیقه‌ای هم او را در خودرو پژو ۲۰۶ حبس کردند که من مانع حرکت آن‌ها شدم. وقتی جمعیت جمع شد آن‌ها خودشان را مأمور معرفی کردند و گفتند که برادر من دزد است. اما بعد از اینکه مأموران گشت از راه رسیدند و دروغ این مردان آدم ربا در برابر چشم عابران فاش شد، مرد جوانی جلو آمد و به من گفت که هر چه را دیده شهادت می‌دهد.
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.
وزیر صمت گفت: در سال ۱۴۰۲ هدف تولید خودرو حداقل یک میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه است. بنابراین تقریباً برای تمام کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند خودرو تحویل داده خواهد شد.
وزارت دفاع آمریکا در نشستی خبری فاش ساخت واشنگتن در حمایت نظامی از اوکراین ضد روسیه تاکنون 7 هزار نظامی آموزش داده و در آینده نزدیک سامانه پاتریوت را تسلیم کی‌یف می‌کند.
رئیس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با تاکید بر اینکه امروز (۲ فروردین ماه) در نیمه غربی کشور، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز و روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه (۲ و ۳ فروردین ماه) در نواحی شرق و شمال شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی می‌شود، گفت: از امروز تا پنجشنبه (۲ تا ۳ فروردین ماه) در نیمه شرقی، مرکز، جنوب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز و یکشنبه (۶ فروردین ماه) در جنوب غرب افزایش سرعت وزش باد و در مناطق مستعد گردوخاک و کاهش دید افقی انتظار می‌رود.
لغزندگی جاده‌ها و احتمال کاهش شعاع دید در جاده‌ها، اختلال در سفر‌های بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی معابر به صورت محدود، احتمال تاخیر در پرواز، احتمال خسارت به صنعت کشاورزی
فردا مقارن با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در راستای «جهاد تبیین»، برخی از دستاوردهای دفاعی جمهوری اسلامی ایران در معرض دید مردم شریف و راهپیمایان قرار خواهد گرفت.
پدیده‌ها و مخاطرات جوی مورد انتظار از این سامانه شامل بارش برف یا باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف می‌شود.
نماینده مردم کاشمر در مجلس گفت: در سامانه مجلس این اجازه داده شده که نمایندگانی که می‌خواهند آرا و مطالب خود را شفاف کنند که سایر قوا نیز باید نسبت به اجرای شفافیت اقدام کنند.
بنا به اعلام مقامات اوکراینی، نزدیک به نیمی از سامانه های تامین برق در این کشور دچار آسیب شده اند.
سامانه‌های پدافند هوایی روسیه پهپاد‌های اوکراینی را با شلیک‌های مرگبار سرنگون کردند. وزارت دفاع روسیه ویدئویی منتشر کرده که یک سامانه ضدهوایی روسی در حال شلیک موشک به آسمان و برخورد موشک‌ها به هواپیما‌های بدون سرنشین دیده می‌شود.
سرپرست سازمان فاوا شهرداری تهران گفت: در حال حاضر هیچ سامانه اصلی و داده اصلی خارج از دسترس در شهرداری وجود ندارد و تهران من به مدار بازگشته است.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی یارانه بگیران نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
حالا در اواخر مرداد ماه خبری از اختصاص بسته اینترنتی چهار ماهه رایگان و دائمی به سه دهک پایین جامعه نیست. کد دستوری «#۱۲۳۴*۴*» از دسترس خارج شده و در سامانه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند نیز آیکون خدمات مرتبط با اینترنت رایگان یارانه بگیران دیده نمی‌شود.
اهواز - بخشدار صیدون باغملک گفت: این بخش از سیل ناشی از فعالیت سامانه مانسون خسارت‌های زیادی دید و باید به وضع آن رسیدگی کرد.
مطابق با الگوی نقشه‌های داده و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی باتوجه به شیو فشاری حاکم بر سطح زمین تا اوایل هفته آینده وزش باد و گاهی گرد و خاک و در مرز شرقی گاهی وزش باد شدید با وقوع طوفان و گرد و خاک نیز قابل پیش بینی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ