در پی ناآرامی‌ها و بی‌ثباتی شدید امنیتی در سودان، مقامات مصری موفق شدند تعدادی از اتباع خود را بازگردانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: افرادی در داخل کشور با زیر سوال بردن روایت‌های تاریخی، سعی می‌کنند دامن انگلیس و آمریکا را از کودتای ۲۸ مرداد پاک کنند.
مهاجرت مسئله تازه و عجیبی برای صهیونیست‌ها نیست، اما اکنون روایت‌های مستندی می‌گویند که موج جدید مهاجرت صهیونیست‌ها نه به سوی فلسطین اشغالی که برای خروج همیشگی از مناطق اشغالی است.
پس از گذشت ۳۵ سال از پایان جنگ ۸ ساله بین ایران و عراق، هنوز هم ابعادی از آن جنگ در حوزۀ «تابو‌های رسمی» قرار دارد و از این جهت، به‌راحتی نمی‌توان روایتی غیر از روایت‌های مرسوم از برخی جنبه‌های آن در فضای داخل کشور مطرح کرد.
یکی از اعضای تیم در این رابطه گفته: «یافته‌های ما، وجود اتاق‌ها و تونل‌های زیرزمینی وسیعی در بخش زیرین محوطه باستانی گروه کلیسا را تائید می‌کنند. دقیقا در همان موقعیت مکانی‌ای که اسناد موجود و روایت‌های محلی درباره ورودی معبد بزرگ زیرزمینی لیونا ذکر کرده بودند.»
پژوهشگر مسائل اجتماعی طی یادداشتی توضیحاتی درباره روایت‌های حامیِ لایحه عفاف و حجاب ارائه کرد.
سیستم رسانه‌ای کشور در حوادث امنیتی ماه‌های اخیر و جنگ ترکیبی ، مقابل دروغ پردازی و جریان سازی معاندان رقابتی نفس‌گیر دارد.
در اینکه چرا این محل به نام جنت‌آباد شناخته می‌شود روایت‌های مختلفی وجود دارد، اما عمدتاً نظر بر این است که به علت وفور آب و قرار گرفتن اراضی در کوهپایه (و احتمالاً حاصلخیزی زمین‌های محله) این محله به «جنت» یا بهشت نامگذاری شده است. جنت‌آباد کلا بر سه قسمت است.
در اینکه چرا این محل به نام جنت‌آباد شناخته می‌شود روایت‌های مختلفی وجود دارد، اما عمدتاً نظر بر این است که به علت وفور آب و قرار گرفتن اراضی در کوهپایه (و احتمالاً حاصلخیزی زمین‌های محله) این محله به «جنت» یا بهشت نامگذاری شده است. جنت‌آباد کلا بر سه قسمت است.
کوچه هلند که در دل خیابان زرکش و در میان کوچه‌های مدرسه ارامنه و زرین آرام گرفته روایت‌های زیادی از گذشته محله زرکش برای تعریف کردن دارد. این کوچه یکی از مقصد‌های گردشگری تهران است.
پشت آبشار، غار معروفی به نام چهل دختر واقع شده است که برای ورود به غار ناچار باید صخره نوردی را از دل آبشار آغاز کنید. غار چهل دختر افسانه‌ّ‌ها و روایت‌های بسیاری را در خود جای داده است به طوری که قدیمی‌ها معتقد بودند اگر فردی حاجتی داشته باشد باید ابتدا نیت کند سپس ۴۰ سنگ ریزه را به سمت آبشار پرتاب کند.
بر اساس یک مطالعه جدید، روایت‌های مربوط به موجودی اسرارانگیز که در دست‌نوشته‌های دوران اسکاندیناوی باستان توصیف شده، ممکن است با ترفند ناشناخته‌ای برای تغذیه در ارتباط باشد که به‌تازگی در نهنگ‌ها به ثبت رسیده است.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
تسنیم نوشت: عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.
ال بیلک (Al Bielek) یک سخنرانی ۹۰ دقیقه‌ای از خودش ضبط کرده بود و در آن توضیح داده که چگونه در زمان سفر کرده، چه چیز‌هایی دیده و چرا این اتفاق افتاده است. بیلک ادعا کرد که او بخشی از به اصطلاح «آزمایش فیلادلفیا» بود؛ مجموعه‌ای از آزمایشات فوق سری که در طول جنگ جهانی دوم توسط نیروی دریایی ایالات متحده برای آزمایش نظریه میدان یکپارچه آلبرت انیشتین انجام شد.
در حالی که در خبرهای اولیه گفته شده بود که استاد از دانشجو خواسته تا «نام یک فرد را که هیچ ارتباطی با مقاله نداشته در مقاله‌اش ثبت کند»، اما فایل صوتی منتشر شده از استاد راهنمای این دانشجو در کانال تلگرامی وابسته به دانشگاه، خلاف این ادعا را روایت می‌کند.
کالوس کی‌روش گفته بود که دلیل در رختکن ماندن بازیکنان ایرانی بعد از شکست مقابل انگلیس نگرانی از وضعیت بیرانوند بود. با این حال روایت‌های دیگری از این ماجرا هم منتشر شده است.
رئیس جمهور با بیان هجمه تبلیغاتی و ادراک‌سازی دشمن علیه نظام اسلامی از طریق جعل اخبار و روایت‌های دروغین از حوادث اخیر، بر لزوم اطلاع‌رسانی هوشمندانه، شفاف، دقیق و به موقع از سوی رسانه‌ها و دستگاه‌های مرتبط تاکید کرد.
یک الگوی رسانه‌ای اشتباه درخصوص اکثر پرونده‌های مرتبط با رخدادهای اخیر نمایان است. ابتدا اخبار مرتبط با موضوعاتی خاص، بدون منبع مشخص رسانه‌ای می‌شوند و جهت‌دهی ذهنی افکار عمومی را به دست می‌گیرند. در مرحله بعدی مدیران کشور در واکنش به این اخبار اقدام به تکذیب موضوع و جایگزینی خبر منتشر شده با روایت دیگری می‌کنند. در مرحله بعدی پای مصاحبه‌های نزدیکان افراد کشته شده به میان می‌آید و نهایتا مسوولان رسما نسبت به موضوع‌ واکنش نشان می‌دهند.
وزیر کشور گفت: دشمن پس از ناکامی در استراتژی فشار حداکثری، رویکرد جنگ ترکیبی را در پیش گرفته است که ابزار اصلی آن، روایت‌های دروغین است.
وزیر کشور گفت: بخش زیادی از توطئه دشمن این مرز وبوم بر عملیات روانی متمرکز شده و شاهد روایت‌های دشمن براساس دروغ و فریب و تمرکز بر جنگ و توطئه ترکیبی هستیم.
خطیب جمعه قم با بیان اینکه باید برای روایت‌های درست و دست اول از رخ داد‌های کشور تلاش کرد، گفت: تسریع و تقویت دستگاه‌های مسئول در رابطه با پاسخگویی درباره عملکردشان همچنین تسریع در خنثی سازی عملیات روانی فعالان این جنبش با عملیات رسانه‌ای هماهنگ از سوی رسانه‌های انقلاب از دیگر درس‌ها است.
رئیس‌کل دادگستری استان البرز با تشریح جزئیات جدید از جزئیات جدید از فوت سارینا اسماعیل‌زاده گفت: در این ماجرا‌ با سناریوسازی‌ها، داستان‌سرایی‌ها و روایت‌های تحریف‌شده زیادی از سوی رسانه‌های معاند روبه‌رو بودیم.
کتاب «بدون دود و آتش و خون» که نوشته ی بهراد مهرجو و ولی خلیلی و «گزارشی تحقیقی درباره اثرات تحریم‌ها بر اقتصاد ایران» است، روایت‌های جدیدی را در گفت و گو با رئیس جمهور سابق و دولتمردانش منتشر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ