بنرهای «سپاه؛ افتخار ملت» در محل سفارت‌خانه‌های کشورهای اروپایی در تهران نصب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روی دیوار این قهوه خانه متعلق به ۵۲ سال قبل، اطلاعیه‌ای نصب شده است که در آن به مسابقه مشت زنی محمدعلی کلی اشاره شده است. صاحب قهوه خانه اعلام کرده است که اگر کلی مسابقه را برنده شود، چای و قلیان برای همه رایگان خواهد بود. همچنین ساعت ۵ صبح کله پاچه سرو می‌شود.
بنرهایی در حمایت از حجت کریمی در محل برگزاری تمرین استقلال نصب شده است.
شهرداری بوشهر بنری خبرساز برای مهدی طارمی در میدان قدس این شهر نصب کرده است.
سیدجلال حسینی در آستانه دهمین قهرمانی لیگ برتر خود قرار گرفته است.
تصاویری از نمایشگاه کتاب در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که نشان می‌دهد بنر‌هایی از جملاتی منتسب به ویکتور هوگو و لئو تولستوی نویسندگان معروف فرانسوی و روس درباره «حجاب و وقار زن» در فضای این نمایشگاه نصب شده است. در این بنر‌ها از قول لئو تولستوی اینطور آورده شده است که: «مسبب ازدیاد طلاق در اروپا، تمدن فاسد، اختلالات جنسی و نبودن حجاب است.» در بنر دیگری از قول ویکتور هوگو، نویسنده معروف فرانسوی آمده است: «وجاهت توام با وقار و عفت، به زن قدرتی می‌دهد که قوی‌ترین مردان را یارای مقاومت در برابر او نیست و مردان را به خضوع و تعظیم در مقابل زن وا می‌دارد.» کاربران شبکه‌های اجتماعی می‌گویند که این جملات پیش از این هم به روش‌های مختلف از قول دیگر چهره‌های فرهنگی گفته شده است.
در مترو مشهد بنری با عنوان: ۱۰ روز تا ۲ ماه حبس و یا جزای نقدی از ۲ تا ۱۰ میلیون ریال برای زنانی که بدون حجاب شرعی در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند، دیده شد.
دوربین بسیار حساس و دقیقی که روی یک مداگرد کره ای نصب شده از منطقه ای از ماه عکس گرفته که همیشه در سایه است.
ازتان تقاضا دارم عکس پرده‌کِشی مترو را نگاه کنید چیزی جز روایتی خشک از تخیلی زیبا، در آن، می‌بینید؟ حال آنکه نه تخیل است نه روایت، خود زندگی است که از فرط شفافیت، غرایبش به چشم نمی‌آید. مگر پرواز رمدیوس، پیشِ مردم ماکاندوی مارکز غیر از این بود، یا تماشای مردِ بالدار، در قصه دیگرش و حتی تمام اتفاقات مجموعه، ترس و لرزِ ساعدی. گناهی هم گردن ما نیست در این تن دادن به غرایب، عادت نکردن به چیز‌هایی که همیشه بوده‌اند و خواهند بود واقعا کار سختی است.
در مترو بین واگین زنان و مردان پرده کشیده شده است. روز جمعه هشتم اردیبهشت‌ماه، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد بین واگن زنان و مردان در مترو تهران، پرده‌ای برای جداسازی این واگن‌ها از هم نصب شده است.
بنر «خلیج همیشه فارس» مقابل سفارت‌خانه‌های انگلیس و امارات به مناسبت روز ملی خلیج فارس با استقبال کاربران فضای مجازی مواجه شده است.
فارس نوشت: بالگرد ۲۰۶ هوانیروز ارتش به پهپاد انتحاری مجهز شدند.
نصب ویندوز ۱۰ X روی سرفیس Duo چندان ساده نیست و بنابراین استفاده از آن به افراد تازه‌کار توصیه نمی‌شود. شما می‌توانید با دنبال کردن راهنمای پروژه نسبت به نصب آن اقدام کنید، اما باید به خاطر داشته باشید که عدم رعایت صحیح دستورالعمل‌ها می‌تواند باعث وارد آمدن آسیب به دستگاه شما شود.
آرون رمزدیل، دروازه بان 24 ساله آرسنال، شب فوق العاده ای را برابر لیورپول در ورزشگاه آنفیلد سپری کرد.
این چکمه‌ها پس از مدتی از دزفول به تھران منتقل شد و در مقابل کاخ موزه سعدآباد به عنوان «نماد دیکتاتوری» نصب شد.
دستاورد جدید پهپادی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نصب روی بالگرد ۲۱۴ هوانیروز ارتش امتحان شد.
سید محمدحسینی، مدافع تراکتور اینگونه کلاه مخصوصش را برای بازی مقابل پرسپولیس روی سر خود قرار داد.
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران اعلام کرد: در یکی از قطار‌ها درب شیشه‌ای جدا کننده نصب کردیم و کاملا ورود آقایان از داخل قطار‌ها را مسدود کردیم.
گمرک فرودگاه امام بنری در خصوص عدم ورود گوشی‌های آیفون ۱۴ در فرودگاه نصب کرد.
در محل سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار جمعی از بانوان منتخب کشور که صبح امروز برگزار شد، حدیثی از امام صادق (علیه السلام) نصب شده است.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
تصویری در رسانه های منتشر شده که شعارنویسی های گسترده و نصب عکس های سردار شهید قاسم سلیمانی بر در و دیوار سفارت انگلیس را نشان می دهد.
بنرهای نصب شده در مجتمع مهر و ماه بعد از رفع پلمپ که ناشی از عدم رعایت حجاب بود
یک شرکت امنیت سایبری متوجه شده از تصویری که تلسکوپ جیمز وب ثبت کرده برای نصب بدافزاری در رایانه های کاربران استفاده می شود.
مرکز استانی با المان‌های ناچیز و نازیبا که بی سلیقگی و روزمرگی و پژمردگی را فریاد می‌زنند و کسی هم نیست که جلوی این بی مسئولیتی و فرار از زیر بار کار را در شهر یاسوج بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ