مهاجم تیم فوتبال سپاهان با دریافت کارت زرد در مصاف برابر ملوان، از حضور مقابل نفت مسجد سلیمان محروم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان استقلال موفق شد پس از گذشت مدت زمان طولانی، پنالتی را در جریان بازی مهار کند.
در روز‌هایی که نقل و انتقالات لیگ بیست وسوم شروع شده است، سپاهان حداقل تا اینجای کار فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، رضا اسدی و رامین رضائیان را به خدمت گرفته است که این تعداد بازیکنان، سابقه بازی برای پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و در فصل پیش رو برای سپاهان به میدان خواهند رفت
آنطور که گفته می‌شود مغانلو دیگر تمایل چندانی برای ادامه بازی در سپاهان ندارد و این باشگاه هم آنقدر مهاجم در خط حمله دارد که دغدغه از دست دادن این مهاجمش را نداشته باشد، حتی دو، سه بازیکن پرسپولیس هم که ارتباط خوبی با شهریار دارند در جریان این انتقال بوده و آن را به اطرافیان خود نیز گفته‌اند.
شهریار مغانلو در آخرین بازی تدارکاتی طلایی‌پوشان اصفهانی یکبار دیگر برای این تیم پا به توپ شد.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد، لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.
مهدی قایدی با هت تریک در بازی با تراکتور شمار گل های خود را در لیگ برتر به عدد 12 رساند و بعد از شهریار مغانلو بهترین گلزن مسابقات لقب گرفت.
رضا مغانلو، بازیکن نیم فصل دوم نفت مسجدسلیمان اولین گل لیگ برتری‌اش را در آخرین بازی لیگ به ثمر رساند اما می‌گوید نزدیک بود این گل با اشتباه گزارشگر زه نامش ثبت نشود!
مهدی قایدی با 11 گل بهترین گلزن آبی ها در فصل جاری لقب گرفت. او شانس آقای گلی در این فصل از بازی ها را هم داشت اما گل شهریار مغانلو به تیم مس کرمان در دقایق پایانی مانع از آقای گلی مهدی شد.
شهریار مغانلو با گلزنی در دقیقه 90 بازی با مس کرمان کفش طلای لیگ برتر را به تنهایی صاحب شد.
برخورد مدافع تراکتور با شهریار مغانلو در محوطه جریمه با دستور داور به ادامه بازی همراه شد.
نگاه ملتمسانه شهریار مغانلو به دروازه بان تیم ملی کنیا نشان می دهد که مهاجم تیم سپاهان برای زدن اولین گل ملی چشم انتظار بود اما این را باید در بازی های بعدی جستجو کند.
اعضای تیم ملی به شهریار مغانلو، میلاد زکی‌پور و رضا اسدی به مناسبت اولین بازی ملی تبریک گفتند.
ترکیب احتمالی تیم ملی مقابل روسیه: علیرضا بیرانوند، احسان حاج‌صفی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، رامین رضائیان، سعید عزت‌اللهی، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده، مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و شهریار مغانلو.
یکی از اتفاقاتی که پس از بازی سپاهان و پرسپولیس، عکس‌العمل شهریار مغانلو پس از گل محمد کریمی آست.
شهریار مغانلو به مانند دیدار رفت برابر ذوب‌آهن موفق به باز کردن دروازه فرعباسی شد، اما فاصله زیادی میان آن گل و این گل وجود دارد.
رضا مغانلو درست یک روز پس از جدایی از هوادار مقابل تیم سابقش قرار گرفت.
اتفاقی که در دیدار برگشت سال گذشته سپاهان مقابل نساجی برای شهریار مغانلو رخ داد ممکن است در فصل جاری به دلیل دیگری تکرار شود.
سپاهان با هت‌تریک شهریار مغانلو برابر سایپا در چارچوب رقابتهای جام حذفی ایران ۳-۰ پیروز شد و به مرحله بعدی راه پیدا کرد.
سپاهان توسط مقانلو در چند ارسال توسط زکی‌پور و رامین رضاییان شانس گلزنی داشت که این فرصت ها تبدیل به گل نشد. در مقابل پیکان هم روی ضد حمله دقیقه ۸۶ شانس گل دوم را داشت که دروازه خالی سپاهان باز نشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ما ترکیبی از جوانی و تجربه است و باز پس‌گیری سکوی جهانی دور از دسترس نخواهد بود.
تیم فوتبال سپاهان در ورزشگاه نقش جهان در شرایطی که در نیمه اول با استفاده از اخراج محمدرضا اخباری، سه بر صفر برنده به رختکن رفت، اما در نیمه دوم دو گل دریافت کرد تا اختلافش با تراکتور به یک گل برسد در نهایت گل شهریار مغانلو سبب شد سپاهان در این بازی چهار بر دو برنده شود.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.
یک روز پس از بازی سپاهان و نساجی صحنه جدید از لحظه جنجالی این مسابقه مورد کارشناسی قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ