رضا مغانلو، بازیکن نیم فصل دوم نفت مسجدسلیمان اولین گل لیگ برتری‌اش را در آخرین بازی لیگ به ثمر رساند اما می‌گوید نزدیک بود این گل با اشتباه گزارشگر زه نامش ثبت نشود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هافبک ایرانی الوحده نزدیک بود اولین گل فصل خود را به زیباترین شکل ممکن بزند.
مسی اولین بار زمانی که پنج ساله بود توجه اش به همسر آینده اش جلب شد چرا که آنتونلا از اقوام نزدیک "لوکاس اسکالیا" بازیکن فوتبال اهل آرژانتین و دوست دوران کودکی مسی بود. پدر اسکالیا پیش تر گفته بود وقتی مسی برای نخستین بار در دهه 90 میلادی روکوزو را ملاقات کرد پرسید:"او کیست"؟
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، در مراسم معارفه لیونل مسی توجه همه را به دلیل عجیبی به خود جلب کرد.
پنجشنبه ۳۰ خرداد 98 پهپاد آمریکایی که ساعت ۱۴ دقیقه بامداد از پایگاه هوایی الظفره در نزدیکی شهر ابوظبی کشور امارات به پرواز درآمده بود و بعد از طی مسافتی طولانی، حدود ساعت ۴ بامداد وارد آب‌های سرزمینی ایران شده بود. این هواپیما دارای سیستم‌هایی است که به هنگام ارتباط با آن، اطلاعات را به ایستگاه‌های مرکزی خود مخابره می‌کند؛ نیروهای ایرانی در دو مرحله و چهار نوبت (دو بار در ساعت ۲:۰۵ و دو بار در ساعت ۳:۵۵ بامداد) به این هواپیما اخطار داده‌اند که آخرین اخطار توسط قرارگاه پدافند هوایی ایران در ساعت ۳:۵۵ صورت گرفته بود. اما پاسخی به اخطارها داده نشد و به دلیل اینکه پهپاد از آب‌های سرزمینی ایران دور نشد، ساعت ۴:۰۵ مورد هدف و سرنگونی قرار گرفت. منبع: دانشجو
نجفی بیان کرد: متاسفانه استقرار انبار در اطراف منازل مسکونی بود که می‌توانست برای شهروندان خطر ایجاد کند. در دقایق اولیه همکاران مبادرت به تخلیه ۱۰ منزل اطراف انبار کردند تا خسارت مالی و جانی نداشته باشیم.
برخورد شدید ویرژیل فن‌دایک، مدافع لیورپول، با یک بازیکن استون‌ویلا در دقایق اولیه دیدار امروز دو تیم هواداران را به شدت نگران سلامت این دو کرد.
فرانک لمپارد فاش کرد که در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی چلسی در سال 2019 چقدر به جذب ارلینگ هالند، ستاره فعلی منچسترسیتی، نزدیک شده بود.
سرمربی آلومینیوم بخاطر فحاشی به دروازه‌بان تیمش قصد داشت تیمش را از زمین بیرون بکشد.
تقریبا ۱۰۰ میلیون سال پیش، یک گروه اولیه از شب پره‌ها به جای شب، در طول روز در محیط پراکنده شدند و از شهد گل‌های فراوانی که در نزدیکی زنبور‌های تکامل یافته بود، تغذیه کردند و این اتفاق خاص باعث تکامل تمام گونه پروانه‌ها در جهان شد.
کپل گفت در سال ۱۹۷۲ قتلی را در سیاتل مرتکب شده و قتل دیگری را در سال ۱۹۷۳ که مربوط به یک خودرو سوار در نزدیکی تام واتر بود، انجام داده است، اما از توضیح بیشتر خودداری کرد. کارآگاهان پرونده معتقد بودند او ممکن است از نوجوانی شروع به کشتن کرده باشد. اولین قتل‌های باندی در سال ۱۹۷۴، زمانی که او ۲۷ ساله بود، انجام شد. با اعتراف خودش، او تا آن زمان مهارت‌های لازم را برای به جا گذاشتن حداقل شواهد مجرمانه در صحنه‌های جرم به دست آورده بود.
گروهای از دانشمندان بین‌المللی داده‌های ژنتیکی از نمونه‌های جمع‌آوری شده در بازاری در چین و در نزدیکی منطقه‌ای که اولین موارد کووید-۱۹ در انسان شناسایی شده بود را بررسی کرده‌ و می‌گویند که شواهد نشان می‌دهند این همه‌گیری از حیوانات و به احتمال زیاد از «سگ‌راکون‌»ها منشاء گرفته نه از آزمایشگاه‌ها.
دوشان ولاهوویچ یک پنالتی حساس را مقابل سمپدوریا از دست داد تا یوونتوسی‌ها دقایق پایانی را با استرس دنبال کنند.
«قاهر۳۱۳» نام یک جنگنده باسرنشین بود که نمونه اولیه آن ۱۰ سال قبل در ۱۱ بهمن ۱۳۹۱ با حضور محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت و با مأموریت پشتیبانی نزدیک هوایی رونمایی شد.
اولین بار یکی از زنان‌های محله قدیمی دیده بود. باورش نشده و رفته بود از نزدیک زل زده بود به چهره و چشم‌های آفاق‌الدوله و بعد یکباره جا خورده بود. خودش بوده. آفاق‌الدوله با همان غرور و قر و فری که همیشه داشته و حالا با همان شکل و شمایل همیشگی گوشه خیابان ایستاده و داشته گدایی می‌کرده و از دیدن زن‌ِ آشنای هم‌محله‌ای هم اصلاً نگران نشده و جا نخورده بود.
از اولین و مهمترین تصمیمات بنیانگذار جمهوری اسلامی بعد از حضور در ایران انتصاب مهندس مهدی بازرگان به عنوان نخست‌وزیر موقت بود، اما چرا و چگونه ایشان که از شخصیت‌های ملی - مذهبی و نزدیک به جریان فکری دکتر محمد مصدق بود و از نظر جهان‌بینی و بینش اسلامی دیدگاه متفاوتی نسبت به مسائل سیاسی و شیوه حکومت‌داری داشت، توسط امام خمینی با آن نگاه الهی - سیاسی، به عنوان نخست‌وزیر دولت موقت منصوب شد و سنگین‌ترین وظیفه در فراهم کردن مقدمات انتقال قدرت از رژیم پهلوی به نظام جمهوری اسلامی را بر عهده گرفت؟
سباستین هالر، مهاجم تنومند دورتموند، پس از ابتلا به سرطان برای اولین بار در یک بازی رسمی موفق به گلزنی شد.
شبیهْ شدن به اولین تجربه از بداهه‌ترین اشکال، شبیهْ دیدن. دیدن دنیای بسیار دور، خیلی نزدیک، زیر پای خودم، تقلیدِ دیدنِ کهکشان، اجبارِ ذهن به شباهت، به همان تجربه‌های اولیه از دیدن غیرقابل پیش‌بینی‌ترین اشکال و بی‌نهایت رنگ‌ها. تصاویری که مدت‌هاست روی زمین و خیابان پنهان شده و برای ظهور نیاز به آب دارد؛ مانند نگاتیو و محلول ظهور. نام مجموعه برگرفته از نام آلبوم گروه موسیقی Pink Floyd، «نیمه تاریک ماه» است، به خاطر آخرین عکس مجموعه که برایم یادآور کاور آلبوم این گروه بود؛ معنایی که نشان از همان دنیای دور است، «نیمه دیگر کهکشان».
در زمان قاجار بیشتر خیابان‌ها تاریک بود و مردم با چراغ و فانوس تردد می‌کنند. در زمان ناصرالدین‌شاه در یکی از خیابان‌های نزدیک به ارگ سلطنتی، کارخانه برق برپا کردند و خیابان را هم «چراغ گاز» و بعد‌ها «چراغ برق» نامیدند.
با اعترافات فریبا، کریم شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی ۱۷ نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: اختلاف ما مربوط به چند روز و چند ماه نیست بلکه ریشه دار است. خانواده‌های ما بر سر مالکیت یک زمین سال‌هاست که باهم اختلاف دارند و همین موضوع باعث شده بود تا من و مقتول هم رابطه خوبی نداشته باشیم.
او با اشاره به اولین دیدارش با حاج قاسم سلیمانی برای نمایش فیلم «بادیگارد» بیان کرد: در این فیلم می‌خواستم ارادتم را به نوعی به ایشان نشان دهم یعنی آشکارا عکس ایشان را برای خودمان گذاشتیم و گریمور ما کاملا بر اساس آن روی چهره بازیگر اصلی (پرویز پرستویی) کار کرد. البته اینطور نبود که این شخصیت فیلم همان حاج قاسم باشد و فقط میخواستم کمی به او نزدیک شود. در دیداری هم که داشتیم (در دفتر شهید سیلمانی) فیلم را دید و پسندید و خیلی محبت کرد. بعد من هم سوژه فیلم «به وقت شام» را مطرح کردم و می‌خواستم اجازه داده شود که تحقیق کنم. شکایت کردم که من می‌خواهم منطقه را ببینم و در جریان فضا باشم اما راه نمی‌دادند و سخت می‌گرفتند. هرچند علت آن را از جهت مسائل امنیتی و اینکه اسم و رسمی داشتیم و مشکلاتی ممکن بود پیش آید، می‌فهمیدم ولی دیگر التماس کردم و در آن اولین جلسه که ایشان را دیدم خیلی صریح اعتراض کردم. ایشان با تحمل گوش داد و گفتم به جای اینکه مرا تشویق کنید، من باید التماس کنم و به هر دری بزنم که چرا راه جلوی من باز نیست؟ در نهایت اجازه داد و حتی یکی از بزرگترین افرادی که داشتند و در منطقه هم خیلی موثر بود کنار من گذاشت و او از مبنای شکل‌گیری اتفاقات در سوریه با تمام جزئیات برایم گفت. اتفاقی که در آنجا افتاد و من بابتش تکان خوردم این بود که ناگهان دیدم بچه‌هایی که می‌شناختم و جز در فیلم‌های روایت فتح دیگر ندیدم، آنجا هستند. انگار زمان پس و پیش شده بود و این برایم خیلی جالب بود که متوجه شدم این‌ها تمام نشده‌اند و راه هنوز ادامه دارد.
پایانه نفتی خرسون اوکراین یک روز پس از گلوله باران توسط نیرو‌های ارتش روسیه که از رودخانه دنیپرو شلیک کردند، همچنان در حال سوختن است. خرسون، بندر حیاتی دریای سیاه و دروازه‌ای به کریمه، اولین شهر بزرگی بود که پس از شروع حمله در ۲۴ فوریه به دست نیرو‌های روسیه افتاد. این شهر با عقب نشینی نیرو‌های روسیه آزاد شد و در حال حاضر روس‌ها در نزدیک رودخانه دنیپرو، مستقر هستند.
یک مین دریایی متعلق به دوران جنگ جهانی دوم در آب‌های هنگ کنگ منفجر شد. این مین ساخت بریتانیا در زمان جنگ با بیش از ۲۲۰ کیلوگرم (۴۸۵ پوند) مواد منفجره قوی پر شده بود. این اولین بار در سه دهه گذشته بود که یک مین کاملا دست نخورده ساخت بریتانیا در نزدیکی جزیره هنگ کنگ کشف شد.
پس از قضاوت علیرضا فغانی در اولین مسابقه لیگ بیست و دوم که در اصفهان بود، یک روز بعد هم مورایس و فغانی برخورد جالب توجهی با هم داشتند.
یک کارشناس بازار سرمایه معتقد است که آینده بورس به پیشگویی نیاز دارد، نه پیش‌بینی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ