حسن نوریان سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کراچی با سیده شهلا رضا وزیر امور زنان ایالت سند پاکستان دیدار کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکار خانم خزعلی را شخصیتی فرهیخته، مومن، انقلابی و دلسوز اسلام و انقلاب و نظام می‌دانیم و آنچه در مصاحبه مورد اشاره آمده بود، توصیه‌ای برادرانه بود. از ایشان انتظار می‌رود به تحریف‌ها و دروغ‌پراکنی رسانه‌های تابلودار دشمن و روزنامه‌های تحت مدیریت سیاسیون ورشکسته به تقصیر و کسانی که نتانیاهو از آن‌ها با عنوان «بزرگ‌ترین سرمایه اسرائیل در ایران» یاد می‌کند، وقعی ننهند و از دروغ‌پردازی‌های آن‌ها به مصداق «قالوا سلاما» و «مروا کراما» عبور کنند.
محمدصادق جوادی حصار نوشت: هر آنچه در روزنامه کیهان بازتاب پیدا می‌کند، به صورت صوتی و تصویری در صدا و سیما منعکس می‌شود. به این دلیل است که صدا و سیما، رسانه ایران و ایرانی به معنای واقعی کلمه نیست، بلکه رسانه جناح قالب کشور (بخش خاصی از جناح حاکم) است.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از نخست‌وزیر این رژیم اذعان کردند که تل آویو دیگر تأثیر چندانی بر آنچه او روند مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و آمریکا خوانده است، ندارد.
رسانه‌های اسپانیایی می‌گویند دنی آلوز که قرار است دوشنبه این هفته در دادگاه حاضر شود در دفاعیات خود ماجرای اتهاماتش را متفاوت با آنچه پیش از این به زبان آورده بود روایت خواهد کرد.
آقای خسروشاهی در طول چند ماه، بدون آنکه شناسایی شده و خودش را معرفی کند، در قالب راننده، ده‌ها مسافر را در شهر سانفرانسیسکو جابجا کرد. او حالا در گفتگو با وال استریت ژورنال گفته: «فکر می‌کنم در این صنعت به‌طور کلی، تا حدودی رانندگان دست کم گرفته می‌شوند.» او از این تجربه که به‌عنوان یک راننده اوبر مسافران را جابجا می‌کرد، بهره برد تا تغییرات مهمی را در اپلیکیشن اوبر اعمال کند.
با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی، دوستان، خانواده و حتی غریبه‌ها سعی می‌کنند به ما بگویند چگونه کارهایمان را انجام دهیم و چگونه مادری کنیم، فهمیدن اینکه چگونه یک مادر خوب باشیم می‌تواند گیج کننده و خسته کننده باشد. در این مقاله دلایلی می‌آوریم که نشان میدهند شما بهتر از آنچه تصور میکنید مادری میکنید.
علم‌الهدی، طراحی اغتشاش در داخل کشور را توطئه‌ای برای تهاجم به دین مردم توصیف کرد و افزود: وقتی می‌بینید دشمن با توطئه شیطانی، اغتشاش داخلی را برنامه‌ریزی می‌کند و یک عده افراد ناآگاه نیز تحت تأثیر توطئه و رسانه‌های دشمن قرار می‌گیرد و دست به چنین حرکتی می‌زنند، آنچه در حرکت اول ظهور پیدا می‌کند، بی‌دینی و لامذهبی است که یک دختر روسری از سرش برمی‌دارد.
دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.
سیاستمداران و رسانه‌های آمریکایی طی چند روز اخیر با آب و تاب دادن به یک «هراس جمعی» درباره آنچه «بالون جاسوسی چینی» توصیف کرده‌اند، به شدت برآشفته‌اند؛ سازوکاری نمایشی که دیگر کار نمی‌کند!
مشاور رئیس جمهور اوکراین دیروز با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در توئیتر با اتخاذ رویکردی مشابه آنچه از سوی محافل سیاسی و رسانه‌ای اسرائیل مطرح شده بود، از مشارکت کیف در اقدام علیه مجتمع کارگاهی وزارت دفاع در اصفهان خبر داد.
رسانه‌های آمریکا از تأخیر تمام پروازهای این کشور و لغو صدها پرواز به علت آنچه مسئولان نقص فنی نامیده‌اند، خبر می‌دهند.
موضع گیری خواص و کوشش ایشان برای استفاده از برد رسانه‌ای‌شان نه صرفاً برای رفع شبهات میان گروه‌هایی از مردم، بلکه برای نشان دادن اینکه موضع هنرمندان تنها آنچه رسانه‌های خارجی انعکاس داده‌اند نیست و هنرمندان شناخت شده ایرانی هستند که موضع دیگری دارند، ضروری است
رییس باشگاه النصر به اخباری که پیرامون مذاکره این باشگاه با کریستیانو رونالدو منتشر می‌شود، واکنش نشان داد.
فارغ از آنچه بیان شد در آن سو موضع‌گیری‌های متناقض تهران درباره ارسال پهپاد در شکل‌گیری اتهام و تقابل علیه ایران نقش داشته است؛ در مقطعی برخی رسانه‌ها در داخل کشور از حضور جدی پهپاد‌های ایرانی در جنگ اوکراین گفتند، بعد دستگاه سیاست خارجی از اساس آن را تکذیب کرد و با گذشت مدتی تهران پذیرفت که برخی تسلیحات مانند پهپاد‌ها را به روسیه فروخته است؛ اما این مسئله به قبل از جنگ اوکراین بازمی‌گردد.
عباس توانگر از سوی رسانه‌های اصولگرا، از جمله افراد ارشد این رسانه‌ها توصیف شده بود؛ البته سال‌های قبل و پیش از این ماجراها! او فعالیت رسانه‌ای خود را از دهه ۶۰ و با حضور در روزنامه محافظه‌کار «رسالت» آغاز کرد و ازجمله نخستین نسل روزنامه‌نگاران این روزنامه اصولگرای سنتی است.
بسیاری از شهروندان مهابادی از قطع آب و برق در جنوب شهر تصاویری را منتشر کرده‌اند. در این میان رسانه‌های داخلی و خارجی به وضعیت موجود در مهاباد پرداختند و هرکدام اتفاقات صورت‌گرفته را با زاویه دید خود بیان کرده‌اند. اما آنچه مسلم است مهاباد امنیتی‌شده است و نیرو‌های بسیاری برای کنترل ناآرامی‌ها در این شهر حضور یافته‌اند.
در رویه‌ای عجیب و غیر معمول بر خی از جریان‌ها و افراد نزدیک به نهاد‌های رسمی، در حال مفصل‌بندی اعتراضات در قالب آمار‌های کمی هدر قالب دو رویکرد یک درصدی و 20 درصدی بودن معترضان هستند. استدلال اصلی هر دو این رویکرد‌ها این است که اعتراضات بر خلاف آن‌چه که رسانه‌های خارج از مرز‌های ایران تبلیغ می‌کنند چندان جدی نیستند و جامعه در آرامشی نسبی قرار دارد. اما بر خلاف این رویکرد، واقعیت‌های کنونی جامعه ایرانی نشان می‌دهد که کشور در وضعیتی از تعلیق و انسداد قرار دارد که حتی این موضوع از سوی افراد نزدیک به جریان قدرت نیز مورد تصدیق قرار گرفته است
ساکنان غیرنظامی و نظامی پیونگ یانگ هفتاد و هفتمین سالگرد تاسیس حزب کارگران کره شمالی را با گذاشتن دسته گل در مقابل مجسمه‌های کیم ایل سونگ و کیم جونگ ایل در مجتمع مانسو هیل پایتخت جشن گرفتند. در همان روز، رسانه‌های دولتی گفتند آزمایش‌های موشکی اخیر این کشور نوعی شبیه‌سازی و تمرین برای حملات هسته‌‌ای تاکتیکی بوده است. کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی به صورت مستقیم بر پرتاب موشک‌های بالستیک اخیر کشورش و آنچه تمرین‌های حملات هسته‌ای تاکتیکی خوانده شده، نظارت داشته است.
هیچ کدام از رسانه‌های حاصر در نشست خبری، این سوال را مطرح نکردند که چرا گزارش‌های رئیس جمهور با آنچه در سطح جامعه مشاهده و لمس می‌شود متفاوت است؟
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از بی نتیجه ماندن مذاکرات وین خبر داد. او نوشت: «برخلاف آنچه مقامات و رسانه‌های غربی اعلام می‌کنند و در داخل کشور توسط شماری از مدعیان اصلاحات و اعضای دولت قبلی تکرار می‌شود، تا‌کنون مذاکرات وین به هیچ نتیجه‌ای که تضمین‌کننده منافع ملی کشورمان و مخصوصاً تامین‌کننده انتفاع اقتصادی ایران باشد، نرسیده است و مذاکرات درباره چهار محور اصلی، کماکان بی‌نتیجه مانده است.»
حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه کیهان در یادداشتی از بی نتیجه ماندن مذاکرات وین خبر داد. او نوشت: «برخلاف آنچه مقامات و رسانه‌های غربی اعلام می‌کنند و در داخل کشور توسط شماری از مدعیان اصلاحات و اعضای دولت قبلی تکرار می‌شود، تا‌کنون مذاکرات وین به هیچ نتیجه‌ای که تضمین‌کننده منافع ملی کشورمان و مخصوصاً تامین‌کننده انتفاع اقتصادی ایران باشد، نرسیده است و مذاکرات درباره چهار محور اصلی، کماکان بی‌نتیجه مانده است.»
گفته می‌شود برخی بازیکنان مثل آرمان رمضانی و ارسلان مطهری به این خاطر که ممکن است بازی‌های کمتری به آن‌ها برسد، قصد جدایی کرده‌اند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ