تصاویری از استقبال رسمی از رئیس‌جمهور عراق در مجموعه سعدآباد با حضور حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی را مشاهده میکنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«ویلیام سامویی روتو» رئیس جمهور کنیا در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور به صورت رسمی از سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیئت عالی‌رتبه اقتصادی و سیاسی به کنیا سفر کرده است، استقبال کرد.
رئیس‌جمهور چین گفت: جهان امروز دچار تحول خواهد شد، تحولاتی که با چالش‌های جدیدی همراه خواهد بود؛ وحدت یا تفرقه، همکاری یا منازعه، اینها سوالاتی است که در زمانه ما مطرح خواهد شد.
رئیس‌جمهور از همتای ازبکستانی خود در مجموعه سعدآباد استقبال رسمی بعمل آورد.
رئیس‌جمهور کشورمان از شوکت میرضیایف، رئیس‌جمهور ازبکستان در مجموعه فرهنگی - تاریخی سعدآباد استقبال کرد.
رئیس جمهور ازبکستان پس از برگزاری مراسم استقبال رسمی، با رئیسی دیدار خصوصی داشته و سپس به اتفاق نشست مذاکرات هیئت‌های عالی‌رتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.
رئیس‌جمهور پس از پایان دو روز سفر رسمی به نیکاراگوئه، به منظور رایزنی برای توسعه و تعمیق مناسبات با استقبال وزیر خارجه کوبا وارد «هاوانا» شد.
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور کشورمان در نیکاراگوئه، رئیسی پیش از آغاز مذاکرات در کاخ ریاست‌جمهوری ماناگوا، به دلیل اینکه اذان مغرب گذشته بود، درخواست می‌کند تا اورتگا و هیئت همراهش چند دقیقه‌ای منتظر بمانند تا نماز را بجا آورد و سپس مذاکرات آغاز شود. / جماران
پس از پایان مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور ایران در نیکاراگوئه، رئیسی و همراهان قبل از آغاز مذاکرات ابتدا نماز را بجا آوردند
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی از سوی رئیس‌جمهور نیکاراگوئه گفت: جمهوری اسلامی برای توسعه روابط با نیکاراگوئه در تمامی حوزه‌ها به ویژه در حوزه علم و فناوری آمادگی کامل دارد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها باید به نظام‌های برآمده از رأی مردم احترام بگذارند، اما در حال حاضر برعکس عمل می‌کنند.
دنیس مونکاد وزیرخارجه نیکاراگوئه در بدو ورود آقای رئیسی، به ایشان خوش‌آمد گفت. دانیل اورتگا رئیس‌جمهور نیکاراگوئه هم مراسم استقبال رسمی از رئیس‌جمهور را در میدان آزادی ماناگوآ برگزار کرد.
رئیس‌جمهور در مراسم استقبال رسمی در نیکاراگوئه گفت: استقلال، آزادی‌خواهی و عدالت‌طلبی وجه مشترک هر دو کشور است؛انقلاب دو کشور در یک برهه زمانی و همزمان اتفاق افتاد؛ امپریالیسم شکست داده‌شد.
رئیس‌جمهور کشورمان در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد به شکل رسمی از پادشاه عمان استقبال کرد.
رئیس‌جمهور در مجموعه تاریخی-فرهنگی سعدآباد به شکل رسمی از همتای عراقی خود استقبال کرد.
دو مادر شهیدی که در استقبال رسمی از رئیس‌جمهور در فرودگاه دزفول حضور داشتند، خواستار حل مشکلات اقتصادی از آقای رئیسی شدند.
آئین استقبال رسمی از نخست وزیر قزاقستان با حضور محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد برگزار شد.
آیین استقبال رسمی از نخست وزیر قزاقستان با استقبال معاون اول رئیس‌جمهور در کاخ سعدآباد برگزار شد.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
رئیس‌جمهور کشورمان دقایقی قبل به صورت رسمی از رئیس‌جمهور بلاروس در مجموعه تاریخی- فرهنگی سعدآباد استقبال کرد.
آیین استقبال رسمی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین از آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران، دقایقی پیش در ساختمان کنگره ملی خلق چین برگزار شد.
تصاویر استقبال رسمی رئیس‌جمهور چین از حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور کشورمان در کنگره ملی این کشور را مشاهده می‌‍کنید.
اولین کنگره بین‌المللی بانوان تاثیرگذار چند روز قبل با استقبال رسمی معاون امور زنان رئیس‌جمهور از همسران روسای دولت‌های کشورهای مختلف در سالن اجلاس سران آغاز به کار کردند.در میان مهمانانی که در این کنگره حضور دارند ، مایا صباغ با انتشار یک ویدیو خبرساز شده است. در ویدیو او بدون حجاب در یک رستوران در تهران دیده می‌شود که موسیقی زنده هم در حال اجرا است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان صبح امروز سه شنبه به طور رسمی از نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان در مجموعه سعدآباد استقبال کرد.
رئیس‌جمهور صبح امروز به صورت رسمی از نخست وزیر ارمنستان در مجموعه سعدآباد استقبال کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ