رئیس‌جمهور از همتای ازبکستانی خود در مجموعه سعدآباد استقبال رسمی بعمل آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دختران زیمباوه‌ای در استقبال از سید ابراهیم رئیسی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.
دختران زیمباوه‌ای در استقبال از سید ابراهیم رئیسی سرود سلام فرمانده را اجرا کردند.
کرمان- در این ویدئو تصاویری از استقبال ویژه مردم بم از رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه را مشاهده می کنید.
فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان مورد استقبال حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان قرار گرفت. سفرش به تهران پس از مراسم استقبال رسمی در محوطه وزارت امور خارجه با رئیس دستگاه سیاست خارجی رایزنی می‌کند. حضور در نشست خبری مشترک از دیگر برنامه‌های سفر بن فرحان به تهران است. وی قرار است در این سفر سفارت ریاض در تهران و دیگر اماکن دیپلماتیک این کشور را به طور رسمی بازگشایی کند. روابط دیپلماتیک ایران و عربستان که از دی ۱۳۹۴ قطع شده بود پس از هفت سال با توافق مقامات دو کشور در چین؛ از سر گرفته شد.
پس از آن که دکتر عبدالرحمن السدیس رئیس کل امور مسجدالحرام و مسجد النبی از فعال شدن فناوری‌های روز در مکه مکرمه خبر داد، ربات‌هایی در چندین مکان حرمین شریفین به زائران خدمات‌رسانی کردند. حساب ریاست کل امور مسجد جامع و مسجد النبی فیلمی از رباتی منتشر کرد که از بازدیدکنندگان مجتمع ملک عبدالعزیز که برای دیدن نحوه دوخت پرده کعبه می‌آیند استقبال می‌کند و جزئیات کامل آن را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.
تا به حال سابقه نداشته است که همسر رئیس جمهور مانند یک مقام رسمی مورد استقبال و تشریفات ویژه قرار گیرد.
تلویزیون ملی ونزوئلا تصاویری از مراسم استقبال مقامات ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران را منتشر کردند که در قسمتی از مراسم، گروه تشریفات کشور میزبان، سرود «ای ایران» را می‌خوانند. حضور جمیله علم‌الهدی که در این سفر همراه سید ابراهیم رئیسی است خبرساز شده است.
تصاویری از همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران توسط تشریفات ونزوئلا در کاخ ریاست جمهوری این کشور در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. این همخوانی همزمان با استقبال نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا از سید ابراهیم رئیسی صورت گرفت.
سفارت ونزوئلا در تهران با انتشار این ویدئو نوشت: بانوی اول ونزوئلا سیلیا فلورس از همسر رئیس جمهور ایران دکتر جمیله سادات علم الهدی استقبال کرد. دیدار گرم و صمیمانه‌ای که در راستای نزدیک شدن هر چه بیشتر روابط همکاری و اخوت بین دو کشور اتفاق افتاد.
افت ناگهانی فشار و در آخر بیهوش شدن یکی از اعضای گارد ملی فرانسه هنگام استقبال از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. منبع: ایرانیک
انتظار مسلمانان اندونزیایی برای استقبال از رئیس جمهور در مرکز فرهنگی اسلامی جاکارتا را در این ویدئو می‌بیند.
رئیس جمهور که به دعوت رسمی همتای اندونزیایی خود عازم اندونزی شده، پس از ورود به این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور اندونزی قرار گرفت.
رئیس جمهور دقایقی پیش در صدر هیأتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی و به دعوت رسمی «بشار اشد» همتای سوری خود وارد دمشق شد؛ این نخستین سفر خارجی رئیسی در سال ۱۴۰۲ است.
جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا، روز چهارشنبه در جریان استقبال از یون سوک یول، رئیس‌جمهوری کره جنوبی که نخستین سفر دولتی مقام ارشد این کشور به آمریکا پس از ۱۲ سال است، به جای حرکت کنار همتای کره‌ای، با محافظش قدم زد و یول سعی کرد به تدریج خود را به آن‌ها نزدیک کند.
رئیس جمهور سوریه در فرودگاه بین المللی ونوکووا مسکو مورد استقبال رسمی از سوی میخائیل بوگدانوف نماینده ویژه رئیس جمهور و معاون وزیر خارجه روسیه و الکساندر یفیموف سفیر روسیه در سوریه و بشار الجعفری سفیر سوریه در مسکو قرار گرفت.
آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز دوشنبه به طور رسمی از الکساندر لوکاشنکو رئیس جمهور بلاروس در مجموعه سعدآباد استقبال کرد، پس از مراسم استقبال رسمی مذاکرات خصوصی خود را آغاز کردند.
هیثم بن طارق سلطان عمان از بشار اسد رئیس جمهور سوریه در فرودگاه مسقط و کاخ البرکه العامر استقبال کرد.
آیین استقبال رسمی «شی جین پینگ» رئیس جمهور چین از آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران، دقایقی پیش در ساختمان کنگره ملی خلق چین برگزار شد.
ویاچسلاو والودین، رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه و هیأت همراه دقایقی پیش وارد مجلس شورای اسلامی شدند و مورد استقبال محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس قرار گرفتند. لحظه استقبال را ببینید.
اولنا زلنسکا همسر رئیس جمهور اوکراین در سفر به لندن مورد استقبال آکشاتا مورتی همسر ریشی سوناک، نخست وزیر انگلیس قرار گرفت. زلنسکا برای شرکت در کنفرانس پیشگیری از خشونت جنسی در جنگ به لندن رفته است. زلنسکا خواستار واکنش جهانی به استفاده از خشونت جنسی به عنوان یک سلاح شد و گفت دادستان‌های اوکراین در حال بررسی بیش از ۱۰۰ جنایت توسط سربازان روسی هستند.
رئیس جمهور آمریکا با استقبال از انتخاب ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس. نام او را اشتباه تلفظ کرد.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
شیخ محمد مامون القاسمی الحسینی رئیس مسجد جامع کبیر الجزایر از امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه استقبال کرد. پس از یک دوره سردی روابط بین فرانسه و الجزایر، امانوئل مکرون، رئیس جمهوری فرانسه در میان بحران شدید انرژی در اروپا به الجزایر سفر کرده است.
تصاویری از بازدید آیت الله رئیسی از روستا‌های اطراف زهکلوت در جنوب کرمان در میان طوفان شن و استقبال باشکوه مردم را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ