یک نشریه انگلیسی با تمجید از عملکرد تیم ملی ایران در بازی دوستانه مقابل اروگوئه، نسبت به خطر این تیم مقابل انگلیس در جام جهانی هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طارمی در هر دو دیدار سه بار دروازه رقبا را باز کرده تا در مجموع شش گل دیگر به فهرست گل‌های ملی‌اش اضافه کند. این گل‌ها، پیش از بازی فینال، شمار گل‌های مهدی طارمی در تیم ملی را به عدد ۳۸ رسانده و حالا فقط یک گل دیگر نیاز دارد تا به تعداد گل‌های علی کریمی در تاریخ فوتبال ایران در رده ملی برسد. روندی که طارمی در پیش گرفته این نوید را می‌دهد که او به زودی از علی کریمی هم عبور کند و خودش را به سردار آزمون، دیگر مهاجم این روز‌های تیم ملی برساند.
تیم ملی فوتبال ایران با هت تریک دوباره مهدی طارمی به پیروزی پرگل دیگری در تورنمنت کافا رسید.
مدافع ایرانی تیم فوتبال دیناموزاگرب بعد از به ثمر رساندن اولین گل دوران حرفه‌ای خود، گفت: خوشحالی هم‌تیمی‌ها و سرمربی تیم برایم معنای زیادی داشت.
هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر فوتبال پرتغال با برتری یک بر صفر پورتو مقابل بوآویشتا همراه شد. مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران تک گل این دیدار را در دقیقه ۵۹ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با وجود جراحی انشت دست خود توانست برای باشگاه خود پاس گل دهد.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران ضمن حضور در میان بهترین گلزنان در صدرجدول مهاجمانی است که بیشترین شانس را مقابل دروازه ایجاد کرده اند.
بازیکن تیم ملی فوتبال ایران که دومین گل را به ولز زد با انتشار یک پست به چهره متفاوتش واکنش نشان داد.
سه گلی که تیم ملی فوتبال ایران در دو دیدار برابر انگلیس و ولز به ثمر رسانده در میان دیرهنگام‌های گل‌های این تورنمنت در وقت‌های اضافی قرار دارند.
زننده دو گل تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در دومین مصاف تیم ملی در نقش جدیدی انجام وظیفه خواهد کرد.
تیم ملی فوتبال ولز یکبار و در سال ۱۳۵۷ موفق شد در بازی تدارکاتی برابر ایران به پیروزی برسد.
دیوید بکام ستاره اسبق تیم ملی فوتبال انگلیس و آرسن ونگر از جمله تماشاگران ویژه بازی نخست این کشور مقابل ایران هستند؛ ترکیبی که کارلوس کی‌روش انتخاب کرده سبب آشفتگی تمامی پیش‌بینی‌ها درباره روش احتمالی بازی تیم ملی فوتبال ایران و بازیکنانش شده است. تیم ایران با ترکیب کاملاً دفاعی ۵-۴-۱ مقابل انگلیس حاضر شد.
تیم ملی ایران ضعیف‌ترین شروع خود در تاریخ حضورش در جام‌های جهانی را تجربه کرد. این تیم در هر نیمه سه گل از انگلیس دریافت کرد تا دو گل مهدی طارمی هم کارساز نباشد و ایران شکست ۶-۲ را تجربه کند.
تقابل نابرابر ایران با گرانترین تیم ملی فعلی دنیا به نتیجه‌ای فاجعه‌بار انجامید و خبر بد اینکه این کابوس هنوز یک نیمه ادامه دارد! سورپرایزهای ترکیب کی‌روش جواب عکس داد و شیرازه تیم پاشید. تعویض اجباری بیرانوند هم ....
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس برگزار شد که در نیمه اول ملی‌پوشان کشورمان سه گل دریافت کردند.
مراجع رسمی اطلاع رسانی تیم‌های فوتبال ایران و تونس آمار متناقضی در مورد دقایق گل‌های به ثمر رسیده ارائه می‌کنند.
تیم فوتبال پورتو در هفته سیزدهم لیگ پرتغال به یک پیروزی پرگل دست یافت و سهم مهدی طارمی در این برد یک پاس گل بود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران با کسب برد پرگل مقابل آمریکا صعودش از دور گروهی را قطعی کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال پورتو اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با برتری یاران مهاجم تیم ملی ایران و گلزنی مجدد او به پایان رسید.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نقش موثری در پیروزی پرگل پورتو پرتغال داشت.
ایرج دانایی فرد توپ را در لبه محوطه جمع کرد و از مقابل دو مدافع گذشت و از زاویه باریکی اولین گل ایران در جام جهانی فوتبال را به ثمر رساند.
تیم ملی فوتبال ایران جمعه شب اول مهرماه ۱۴۰۱ در ورزشگاه سن پولتن اتریش، با تک گل مهدی طارمی در دقیقه ۷۹ ، اروگوئه را مغلوب کرد. کریم انصاری‌فرد پاس این گل روحیه بخش را ارسال کرد تا این رقیب آمریکای جنوبی بعداز ۷ مسابقه بدون شکست با سرمربی جدیدش آلونسو، طعم باخت را بچشد
تیم ملی فوتبال کشورمان در نخستین دیدارش در بازگشت دوباره کارلوس کی‌روش به این تیم موفق به شکست اروگوئه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ