پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز - پیکر شهید مدافع امنیت «محمد قنبری» بعد چند مراسم تشییع باشکوه در شهرهای اهواز، ایذه و صیدون در زادگاهش روستای «چلسرخ» برای همیشه آرام گرفت.
زرندیه- پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «رسول مهدوی پور» با حضور مردم و مسئولین استان مرکزی در زرندیه تشییع شد.
جمعیت انبوه فلسطینیان، پیکر شهید دیار عمری را که شامگاه دیروز شنبه به ضرب گلوله یک شهرک‌نشین صهیونیست به شهادت رسید، تشییع کردند.
اهواز - پیکر پاک شهید ستوانیکم «سعید ربیعی» مدافع نظم و امنیت در شهرستان اهواز تشییع شد.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس امروز بعد از نماز جمعه تهران با حضور اقشار مختلف مردم تشییع شد.
روابط عمومی سپاه در اطلاعیه از اقشار و آحاد مختلف مردم شریف و قدرشناس تهران برای حضور در آیین تشییع پیکر سرباز شهید آشوری جانی بت اوشانا دعوت کرد.
شهید جانی بت اوشانا که پیکرش به تازگی کشف و شناسایی شده است، دست‌نوشته‌ای از خود پیش از انجام عملیات به یادگار گذاشته است.
پیکر شهید آشوری دفاع مقدس به نام "جانی بت اوشانا" که پس از ۳۹ سال شناسایی شده است، بعد از نماز جمعه این هفته تهران تشییع می‌شود.
شهریار- پیکر پاک شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی غرب استان تهران خاکسپاری شد.
مشهد ـ پیکر مطهر شهید گمنام تازه تفحص شده جنگ تحمیلی دوران هشت سال دفاع مقدس، در دانشگاه علوم پزشکی مشهد تشییع و خاکسپاری شد.
مشهد ـ در آستانه شهادت حضرت فاطمه (س) مراسم تشییع شهید گمنام در روستای پیوه ژن بخش احمدآباد شهرستان مشهد برگزار شد.
اهواز- پیکر دو تن از شهدای گمنام هشت سال جنگ تحمیلی دفاع مقدس در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان اهواز تشییع شد.
مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
مراسم وداع با پیکر سردار شهید داوود جعفری از مستشاران نیروی هوافضای سپاه پاسداران در سوریه، صبح امروز با حضور فرماندهان سپاه و همرزمانش برگزار شد.
پیکر مطهر شهید مدافع حرم، داوود جعفری از رزمندگان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه، با حضور فرمانده کل سپاه و فرمانده نیروی هوافضای سپاه تشییع شد.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که به دست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فروتقه انصاریه از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
کاشمر ـ پیکر مطهر شهید حافظ امنیت «حسن براتی» که بدست اغتشاشگران در مشهد به شهادت رسید، در زادگاهش روستای فدافن از بخش مرکزی کاشمر تشییع و به خاک سپرده شد.
مشهد - پیکر شهید مدافع امنیت «حسن براتی» در مشهدالرضا(ع) تشییع شد.
پیکر شهیدان فرید الدین معصومی از شهدای حمله تروریستی در شاهچراغ شیراز و همچنین مدافع امنیت پاسدار امیر کمندی تشییع شد.
ایذه - پیکر مطهر سردار شهید «لجم اورک» از شهدای هشت سال دفاع مقدس در ایذه شناسایی شد و به زودی به این شهرستان باز خواهد گشت.
مشهد ـ پیکر پاک شهید نیروی انتظامی و مدافع امنیت ستوان دوم «امیر کیوانلو»، که هنگام انجام وظیفه در درگیری با سارقان در تهران به شهادت رسیده بود، در سبزوار تشییع شد.
شاهرود- با حضور هم‌رزمان، مسئولان و گروه‌های مختلف مردم پیکر لاله‌گون شهید امنیت ستوان سوم محمدجواد رحیمی در شاهرود و دامغان تشییع و در زادگاهش روستای جیلان بسطام آرام گرفت.
دامغان- طبق اعلام فرماندهی انتظامی دامفان، مراسم تشییع پیکر شهید محمد جواد رحیمی که روز گذشته در بیمارستان ولایت دامغان به شهادت رسید، در این شهر برگزار می‌شود.
آبادان - رئیس ستاد عتبات عالیات آبادان از شناسایی و تفحص یک شهید دوران دفاع مقدس هنگام آماده سازی مواکب در مرز شلمچه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ