در میان گرمای بی سابقه افزایش دسترسی به تهویه مطبوع می‌تواند جان انسان‌ها را نجات دهد. با این وجود، واقعیت آن است که تجهیزات تهویه مطبوع به محیط زیست آسیب می‌رسانند. آیا گزینه‌های جایگزین دیگری وجود دارند؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اینتر میامی پس از جذب لیونل مسی آرژانتینی، سالن‌هایی با تهویه مطبوع در استادیوم خود تعبیه کرد تا بازیکنانش بتوانند در دمای بالای فلوریدا استراحت کنند.
هنگامی که تهویه مطبوع کماکان ضروری است واحد‌هایی با درجه کارایی بالا با استفاده از خنک کننده‌های با ظرفیت بالقوه پایین گرمایش جهانی را انتخاب کنید. برای درک میزان کارآمدی آن شاخصی به نام شاخص بهره وری انرژی (ERR) وجود دارد شما باید واحدی با شاخص بهره وری انرژی نزدیک به چهار یا بالاتر از آن را انتخاب کنید.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی تهران ضمن ارائه چند توصیه برای نگهداری و مراقبت از کولر گازی، تاکید کرد که حتما چند وقت یکبار باید یک متخصص در امور تعمیرلت کولر گازی، یونیت بیرون را شست‌وشو دهد.
در طول فرآیند گرمایش و سرمایش میعانات زیادی از دستگاه تهویه مطبوع خارج می‌شود. سیستم تخلیه آب مسئول حمل این رطوبت به بیرون از منزل است. از آنجایی که محیط این سیستم دائما مرطوب است، تجمع کپک یا حتی جلبک در این ناحیه طبیعی است. گرفتگی این سیستم موجب کاهش توانایی سیستم تهویه مطبوع شما در حذف هوای مرطوب شده و منجر به ایجاد باد گرم توسط کولرگازی خواهد شد.
بیماری ناشی از دستگاه تهویه هوا چیست؟
متخصصان دریافتند که قرار گرفتن در معرض دستگاه تهویه مطبوع (چنانچه از دستگاه درست نگهداری نشده یا در ساختمانی با تهویه نامناسب کار گذاشته شده باشد) ممکن است مشکلاتی برای سلامتی ایجاد کند.
خواه برق رفته باشد و یا در تلاش برای صرفه جویی در هزینه‌های خود باشید راه‌هایی وجود دارند که می‌توانید بدون نیاز به دستگاه‌های خنک کننده مصنوعی احساس راحتی کنید.
«آئروگامی» علاوه بر سیستم تهویه منحصربه‌فرد خود، دارای پارچه ضد آب «Storm-FIT ADV» نایکی است که با توجه به الگوی بدن طراحی شده تا بتواند با گرم کردن، خنک کردن و محافظت از نواحی خاص اطراف بدن، به افزایش راحتی دونده کمک کند.
استاندارد ملی ایران به شماره ۱۰۶۳۸ با عنوان «دستگاه های تهویه مطبوع مشخصات فنی و روش آزمون تعیین معیار مصرف انرژی و دستورالعمل برچسب انرژی» مشمول مقررات اجرای اجباری است.
به توصیه کارشناسان، بهترین اقدام برای از بین بردن این بو باز کردن شیشه‌های خودرو پیش از سوار شدن و در ۲۰ دقیقه ابتدای حرکت است. همچنین از آنجا که دمای بالا به انتشار این بو کمک می‌کند، بهتر است تا حد امکان خودرو را زیر نور آفتاب یا در مکان‌های گرم پارک نکنیم.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
گزارش صنعتی با موضوع «مزایای اقتصادی استفاده از فناوری نانو: رنگ‌های نانوساختار هادی حرارت در سیستم‌های تهویه مطبوع» منتشر شد.
منابع لبنانی اعلام کردند که ۲۶ زندانی از زندانی در شهر «جیب جنین» در منطقه بقاع غربی از طریق کانال های تهویه زندان اقدام به فرار کردند.
روش تهیه دمنومش گیاه بُن‌سُرخ به این صورت است که یک قاشق غذاخوری از آن‌را در یک لیوان آب جوش بریزید و حدود ۲۰ دقیقه صبر کنید تا دم بکشد، این گیاه طعم مطبوع و مزه خاصی به غذا می‌دهد و می‌توان به صورت خشک و تازه درون پلو استفاده کرد.
رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و تعمیرکاران صنایع برودتی، تهویه مطبوع، لباسشویی و قطعات یدکی گفت که به دلیل افزایش قیمت قطعات لوازم خانگی، تقاضا در این صنف در سال‌های اخیر فقط ۱۰ درصد رشد داشته که افزایش چشمگیری نیست.
آنتونی، ستاره جوان تیم ملی برزیل، از وضعیت تهویه هوای ورزشگاه های قطر انتقاد کرده است.
بازیکنان تیم ملی انگلیس نسبت به گرمای هوا در دیدار برابر آمریکا و خاموشی تهویه هوای مطبوع، اعتراض کرده اند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقدند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
تماشاگران حاضر در ورزشگاه‌های قطر معتقد هستند که سیستم‌های تهویه هوا باعث شده این ورزشگاه‌ها بسیار سرد شوند.
در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از فناوری جدید تهویه هوا برای خنک کردن بازیکنان و هزاران هوادار در آب و هوای بیابانی قطر مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
ترشی بندری یکی از انواع ترشی‌های خوشمزه و پر طرفدار ایرانی است که طعم تند و مطبوعی دارد و یک چاشنی خوشمزه برای انواع غذاست.
سفیران تپسی در ازای روشن کردن کولر یک روز از پرداخت کمیسیون معاف می‌شوند.
جهت بهبود وضعیت سیستم تهویه قطارهای خط ۵ مترو تهران، فیلترهای تهویه واگن های دوطبقه این خط نظافت و شستشو شدند.
تداوم بارش باران در بیشتر استان‌ها

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ