جورجینا رودریگز، همسر کریستیانو رونالدو، در واکنش به شایعات اخیر درباره بحران در رابطه‌اش با کریستیانو گفت تنها احمق‌ها چنین شایعاتی را باور می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متهم درباره روز حادثه گفت: آن روز دوباره به خاطر بیماری‌ام لباسم خیس شد و او به من بی‌احترامی کرد و با داد و فریاد و عصبانیت دوباره شروع کرد به شستن فرش و مبل خانه من به او اعتراض کردم و در یک لحظه عصبانی شدم و کنترلم را از دست دادم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم که منجر به مرگش شد. پس از آن جسدش را به حمام بردم. متهم در پاسخ به این سؤال که چرا پس از قتل همسرت را مثله کردی، گفت: اصلاً یادم نمی‌آید که دست به چنین کاری زده باشم. اگر هم این کار را کردم علتش را نمی‌دانم.
رییس مجلس در نامه ای، به همسر شهید باب‌الخانی دربارۀ مطالبۀ تصویب لایحۀ عفاف و حجاب پاسخ داد.
رئیس مجلس در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب، گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به‌ زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به همسر شهید باب‌الخانی درباره مطالبه تصویب لایحه عفاف و حجاب گفت: حتی یک روز در تصویب قانون عفاف و حجاب تأخیر نخواهیم داشت و به زودی شاهد بررسی آن در مجلس خواهید بود.
کریستیانو رونالدو به شایعات اخیر درباره تنش در رابطه‌ او و همسرش جورجینا واکنش نشان داد و این شایعات را به شکل غیرمستقیم تکذیب کرد.
همسر هافبک اروگوئه‌ای رئال مادرید به پاسخ بازیکن ویارئال واکنش نشان داد.
رودولفو آروابارنا، سرمربی آرژانتینی امارات، پاسخ جالبی به شایعه حضورش در برزیل داد.
همسر یورگن لوکادیا، ستاره هلندی سابق پرسپولیس در پاسخ به یکی از دنبال‌کنندگان خود در فضای مجازی مدعی شد که از او جدا شده است.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه فرد مهاجم قبل از دست زدن به این حادثه چندین نوبت برای اطلاع از وضعیت همسرش به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران مراجعه کرده است، اما پاسخی به وی ارائه نشده است، گفت: حتی سفارت جمهوری آذربایجان به درخواست کتبی جمهوری اسلامی ایران هم مبنی بر وضعیت همسر این فرد واکنش نشان نداده است و همچنین از اقدام دولت جمهوری آذربایجان در ایجاد ممانعت برای بازگشت همسر فرد مهاجم به علت رفتار عصبی این فرد یاد می‌شود.
سال قبل به خواستگاری جوانی پاسخ مثبت دادم که بسیار رفیق باز بود به همین دلیل هم خیلی زود به مواد مخدر آلوده شد و من در حالی از او طلاق گرفتم که دخترم در کلاس سوم دبستان تحصیل می‌کرد. آن زمان در تربت جام ساکن بودیم و من به ناچار بعد از جدایی از همسرم دست دخترم را گرفتم و به مشهد آمدم چرا که عاطفه مادری اجازه نمی‌داد سرپرستی جگرگوشه ام را به مردی معتاد و بی مسئولیت بسپارم خلاصه من برای تامین مخارج زندگی در یک رستوران مشغول کار شدم
وزیر خارجه در مصاحبه تلویزیونی گفت: همسر رئیس جمهور مبتکر و محور کنگره بین‌المللی زنان تاثیرگذار بودند. برخی از مهمانان خارجی ما به همسر رئیس جمهور بانوی اول می‌گفتند. خانم علم‌الهدی پاسخ می‌دادند که من بانوی اول نیستم./صداوسیما
یک منبع اسپانیایی مدعی شد که مدافع سابق بارسلونا تلاش کرده که روابط خود را با همسر سابقش بهبود ببخشد، اما با پاسخ منفی او مواجه شده است.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتومبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
همسر مهاجم سابق پرسپولیس پاسخ جالبی درباره سفر به ایران داد.
همسر مهاجم سابق پرسپولیس پاسخ جالبی درباره سفر به ایران داد.
جرارد پیکه با کنایه‌ای سنگین پاسخ شکیرا، همسر سابق و مادر فرزندانش را در رابطه با آهنگ آخرش داد.
میراحمدی در پاسخ به این سوال که در ماجرای بازگرداندن همسر علی دایی و دخترش به تهران گفته شد که این موضوع مصوبه شورای امنیت کشور بوده آیا تایید می‌کنید، گفت: در این موضوع متاسفانه دیدم، یکی از افراد غیرمسئول در مصاحبه‌ای این موضوع را گفته است. خوب است دوستانی که اظهارنظر می‌کنند، در چارچوب مسئولیت خود و اطلاعات متقن خودشان صحبت کنند.
امیرحسین ذوالانواری مدیر روابط عمومی ماهان به خبر نشست اضطراری هواپیمای حامل همسر و دختر علی دایی در فرودگاه کیش واکنش نشان داده و گفته این اتفاق هیچ ارتباطی به هواپیمایی ندارد و به دستور شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
عصر دوم تیر گذشته، مرد ۴۰ ساله‌ای وارد کلانتری شفای مشهد شد و با خونسردی به نیرو‌های انتظامی گفت: چند ساعت قبل همسرم را در منزل مسکونی‌ام به قتل رساندم! این اظهارات تکان‌دهنده در حالی با طمأنینه بر زبان مرد جوان جاری می‌شد که در پاسخ به سوالات پلیس ادامه داد: او را با ضربات چاقو کشتم، چون با هم اختلاف داشتیم!
جو بایدن، رییس‌ جمهوری آمریکا بار دیگر در جریان بازدید از نمایشگاه خودروهای آمریکایی راه خود را گم کرد. برگه‌هایی که به برگه تقلب بایدن مشهور شده‌اند و راهنمایی‌هایی همسر و مشاوران او، به رییس‌جمهوری آمریکا در سخنرانی‌ها، پاسخ به پرسش خبرنگاران و پیدا کردن راهش؛ کمک می‌کند.
بعد از مصاحبه جنجالی فرانچسکو توتی درباره همسرش، ایلاری توتی از طریق وکیل خود به این مصاحبه واکنش نشان داد و گفت برای محافظت از فرزندانش هر کاری خواهد کرد.
در خبر‌ها و برخی رسانه‌ها ادعا شده، شرکت فولاد مبارکه با همسر رئیس دفتر رئیس جمهور سابق قرارداد یک میلیارد تومانی امضا کرده است؛ چنانکه پیش از این تصاویر قرارداد در رسانه‌ها منتشر شده و در دسترس همگان قرار دارد، این قرارداد نه با یک شخص که با مجموعه دانشگاه آزاد واحد تهران غرب منعقد شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ