کریستوف دوگاری، ستاره سابق تیم ملی فرانسه، معتقد است مسی در مذاکراتش با پی‌اس‌جی به‌درستی خواهان دریافت دستمزدی هنگفت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس نهم و مشاور رئیس مجلس دهم گفت: آقای لاریجانی اندیشه و فکر رهبر معظم انقلاب را همیشه پیروی می‌کنند و حتما هم ایشان به دنبال این خواهد بود که نسبت به بیانات آقا درباره انتخابات صحبت کند و ورود کند و قطعا احساس تکلیف می‌کند و درباره انتخابات سالم، باامنیت و پرشور و رقابتی حتما صحبت خواهند داشت. حقیقت‌پور: شایعه پناهندگی لاریجانی از طرف سارقان ادب و اخلاق سیاسی بود
رافائل گروسی گفت که همکاری با ایران در سطحی که او دوست دارد باشد نیست. او گفت: «همکاری آژانس با ایران ادامه دارد، اما نه در سطحی که دوست دارم باشد.»
همسر مرحوم حجازی با تشکر از مهدی تاج بابت ابراز لطف به اسطوره استقلال، از روابط خوب بین دو طرف صحبت کرد.
روزنامه اکیپ نوشت: مسی راهی لیگ عربستان نمی شود و از طرف دیگر هم بارسلونا هیچ پیشنهادی به او نداده است. پاری سن ژرمن تنها باشگاهی است که در حال حاضر به مسی پیشنهاد داده است و خواستار تمدید قرارداد این بازیکن شده است.
در میان اتهاماتی که دو طرف طی ساعات اخیر بعد از دیدارهای این هفته استقلال و پرسپولیس مقابل رقبا کسب کردند به یکدیگر وارد کردند، سپهر حیدری جبهه شدیدتری به عنوان یک فرد فوتبالی و بازیکن اسبق داشت.
کیهان نوشت: اظهارات عجیب و غرض‌ورزانه این فعال اصلاح‌طلب (محمد صدر) به‌گونه‌ای است که طرف عربستانی را در موقعیت اعتدال و میانه‌روی! نشانده و طرف ایرانی را متهم به تندروی کرده و حال آنکه مواضع رادیکال، غربگرا و خصمانه طرف سعودی ظرف چند دهه گذشته، علت عمده اختلال در روابط همسایگی بوده است.
یکی از هواداران متعصب مارسی در فرانسه برای اخراج یکی از مدافعان از طرف باشگاه که او را عامل ناکامی‌های تیم محبوبش می‌داند دست به اقدامی عجیب زده است: اعتصاب غذا.
بیانیه را نقد کن. اصلا فحش بده. به سن وسال طرف چه کار داری؟ راستی زمان چه زود می‌گذرد. یادم می‌آید در سال ۶۰ که همین آقای موسوی نخست‌وزیر شده بود پدرم می‌گفت جوان است تازه آن موقع ۴۰ سال داشت و پدرم می‌گفت نخست‌وزیر باید ۵۰ به بالا داشته باشد و حالا پدرم ۸۶ ساله است و او ۸۱ ساله. زمان به همین تندی می‌گذرد.
کیلیان امباپه در بازگشت به ترکیب پاری سن ژرمن بعد از رقابت‌های جام جهانی قطر، با یک سورپرایز از طرف هواداران دو آتشه تیمش روبرو شد.
لئو مسی با دریافت نامه‌ای احساسی پسرش تیاگو حالا شارژ روحی شده و برای فینال فردا آماده است اما از طرف دیگر فرانسه قصد دارد او را جریان مسابقه در یک قفس محبوس کند.
لیونل مسی محبوب بود اما جام جهانی این محبوبیت را به مرز انفجار رساند.
محمد الحجری معروف به ماجومبا، یک سلبریتی عمانی در شبکه‌های اجتماعی است که تصمیم گرفت برای تماشای بازی‌های جام جهانی عازم قطر شود. اگر به خرافات معتقد باشید، قطعا حضور او در قطر را عامل ناکامی بسیاری از تیم‌های جام جهانی می‌دانید! چند روز پیش بود که تصاویری از این هوادار عمانی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که نکته عجیب، شکست خوردن و حذف تمامی تیم‌هایی بوده که ماجومبا پیراهن آن‌ها را بر تن کرده است!
یک اتفاق عجیب در جام جهانی باعث جلب توجه رسانه ها شده، هواداری که باعث شکست تیم های جام جهانی می شود.
سجادی تصریح کرد: فوتبال پیشرفت کرده است و دیگر مثل گذشته نیست. باید به فکر تقویت تیم ملی باشیم و امکانات لازم را فراهم کنیم. زحمات کارلوس کی‌روش بر هیچ کس پوشیده نیست و مواضع، نگرش و تفکر وی برایمان قابل احترام و عملکرد او مشخص است. ما به سهم خودمان از طرف وزارت ورزش قدردان زحمات وی هستیم.
نیمکت‌نشینی یزدانی یک طرف، حواشی‌های اخیر او با ساپینتو نیز از طرف دیگر شاید آغاز پروژه جدایی او را کلید زده باشد، یکی از مقصد‌های احتمالی مدافع آبی‌ها سپاهان و همبازی شدن با یار قدیمی خودش محمد دانشگر می‌باشد.
منتقدین وزیر صنعت معتقدند که در این چهار بخش یا وعده‌های او محقق نشده یا سیاست‌های اعمالی از طرف وزارت صنعت، معدن‌وتجارت باعث به‌هم‌ریختگی و آشفتگی این بخش‌ها شده است. این موضوع بیش از هر یک از زیرمجموعه‌های وزارت صمت در مورد خودرو مصداق پیدا کرده است. به‌طوری که نه بهبود کیفیت، نه رشد تیراژ و نه حذف رانت‌های قیمتی اتفاق نیفتاده است.
سیزدهم تیر گذشته، یک دستگاه نیسان آبی رنگ در خیابان رسالت مشهد توقف کرد و ناگهان راننده ۳۱ ساله آن در حالی که قمه بزرگی را در دست می‌فشرد با چهره‌ای غضبناک پا به درون بنگاه املاک گذاشت و بدون آن که کلامی بر زبان جاری کند به طرف زن ۲۴ ساله‌ای به نام «مهدیه» هجوم برد و او را با ضربات متعدد قمه نقش بر زمین کرد. در همین حال مادر ۴۴ ساله دختر جوان خود را روی پیکر دخترش انداخت تا از وارد آمدن ضربات بیشتر به او جلوگیری کند، ولی راننده نیسان بی رحمانه ضربات دیگر را بر پیکر زن ۴۴ ساله وارد کرد و او را نیز در کنار دخترش درحالی به قتل رساند.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
رییسی گفت: از مراجع ذیربط خواسته‌ام که موضوع از دست دادن جان این خانم به طور جدی و دقیق پیگیری شود. گروه‌های مختلفی این موضوع را بررسی می‌کنند تا مشخص شود آیا قصور یا تقصیری در این قضیه بوده یا فوت ایشان به شکل طبیعی اتفاق افتاده است. این موضوع در حال بررسی است. من نمی‌خواهم اظهارنظر قطعی کنم لکن یک گروه از مجلس ایران این موضوع را بررسی کردند و گفتند ضرب و شتمی نبوده و عوارض جسمی خودِ خانم باعث فوت شده است. این خانم قبلا دو بار جراحی شده و اسناد پزشکی او هم موجود است. یک گروه هم از طرف پزشکی قانونی این موضوع را بررسی کردند. پزشکی قانونی هم قریب به همین نظر را دادند، اما من الان نظر قطعی نمی‌دهم و اظهارنظر قطعی را به قاضی و دستگاه قضایی واگذار می‌کنم. آن‌ها نظر قطعی می‌دهند.
او در این استوری نوشت: طرف در ۲۰ سال یک شهر میسازه و تبدیل می‌کنه به توریستی‌ترین شهر منطقه و صد البته کسانی داریم که یک پدیده طبیعی چند هزار ساله با کلی بودجه نابود کردند؟!
«همانطور که تجربه اسفندماه سال 1399 و شانس بالای حصول یک توافق با محوریت احیای برجام در آن زمان نشان داد، در پیش‌بینی اینکه به زودی حتما توافقی صورت می گیرد، باید محتاط باشیم زیرا به هر حال هم ایران و هم آمریکا باید بتوانند از هرگونه توافق احتمالی در داخل کشورهایشان و در قالب رقابت های سیاسی دفاع کنند. طرف ایرانی می‌کوشد امتیاز برجسته ای را به دست آورد و طرف آمریکایی تلاش می کند که امتیاز برجسته ای را ندهد.»
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۰ میلیون و ۳۷۰ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش بیش از چهارصد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۸۹ تن از ایشان وخیم است.
یک هوادار فعال در اینستاگرام خودش را نماینده استقلال جا زده و با هافبک برزیلی، سر رقمی فریبنده توافق کرده و رسانه‌های خارجی هم خبر را منعکس کرده‌اند. ده‌ها هزار تن صفحه این بازیکن را فالو کرده‌اند و ژان کارلوس باورش شده که استقلال رسما او را می‌خواهد...! آیا تحت فشار کذایی هوادار این بازیکن جذب می‌شود؟
قبول قطعنامه از طرف امام، به خاطر فهرست مشکلاتی بود که مسؤولین آن روزِ امورِ اقتصادی کشورْ مقابلِ رویِ او گذاشتند و نشان دادند که کشور نمی‌کِشد و نمی‌تواند جنگ را با این همه هزینه، ادامه دهد... پذیرش قطعنامه، به خاطر ترس نبود؛ به خاطر هجوم دشمن نبود؛ به خاطر تهدید امریکا نبود؛ به‌خاطر این نبود که امریکا ممکن است در امر جنگ دخالت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ