مکس آلگری، سرمربی باتجربه یوونتوس، شب پرحاشیه و پرتنشی را سپری کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
در داخل یک سالن ورزشی مخفی در افغانستان دختران افغان دور از چشم طالبان ورزش می‌کنند. طالبان از زمان به دست گرفتن قدرت دختران و زنان را از حضور در کلاس‌های بالاتر متوسطه در مدارس، در دانشگاه، ورزشگاه‌ها و پارک‌ها و اخیراً حتی آن‌ها را از کار در سازمان ملل، منع کرده‌اند. طالبان همچنین دستور داده‌اند که زنان باید طوری لباس بپوشند که فقط چشمانشان نمایان باشد و اگر بیش از ۷۲ کیلومتر سفر می‌کنند، باید با یکی از بستگان مرد خود همراه باشند. اخیرا نیز طالبان دستور به بستن آرایشگاه‌های زنانه در افغانستان داده است.
کاپیتان تیم ملی فوتبال نوجوانان از صعود ایران به عنوان صدرنشین بالاتر از قطر و کره‌جنوبی ابراز خوشحالی کرد.
استقلال نه‌تنها در این برهه با مشکل نداشتن سرمربی دست‌و‌پنجه نرم می‌کند بلکه هنوز مدیرعامل هم ندارد و باید پیرو فرامینی باشد که از نهاد بالاتر، یعنی وزارت ورزش از راه می‌رسند. وزارت به‌عنوان متولی این باشگاه در سطحی دیگر باید پیرو نهاد‌های تصمیم‌گیرنده باشد و این‌طور نیست که آن‌ها هم به‌راحتی از پس تصمیماتی که قرار است برای آینده باشگاه گرفته شود، برآیند.
دبیر فدراسیون تنیس در خصوص شرایط اعزام تنیسورهای ایرانی به بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو گفت: شرایط و وضعیت حضور قهرمانان تنیس در بازی‌های آسیایی با سایر رشته‌ها متفاوت است و باید این مساله مورد توجه قرار گیرد.
تقریبا از هر ۱۰ والدینی که فرزندان ۱۸ ساله یا بالاتر دارند، ۷ نفر گفته‌اند برای کمک به فرزندان بزرگسال خود «فداکاری مالی» کرده‌اند. ۳۱ درصد آنها فداکاری را «قابل توجه» توصیف کرده‌اند در حالی که ۳۷ درصد گفته‌اند که «تا حدودی قابل توجه» بوده است.
آمریکا و متحدانش باید در برابر وسوسه توسل به تاکتیک‌هایی که آن‌ها را به حریف خودکامه خود شبیه می‌کند، مقاومت کنند. در رقابت فعلی جوامع لیبرال و اقتصاد‌های آزاد از مزایای بسیاری بهره می‌برند؛ به‌طوری‌که در این کشور‌ها احتمال رشد نوآوری و تولید ثروت بالاتر است و از سوی دیگر این دولت‌ها از مشروعیت بیشتری در داخل و خارج از کشور برخوردارند.
فکر می‌کنم آقای ساپینتو مربی زحمتکش و آدمی احساسی است. اما باید آرامش خود را حفظ کند چون حضورش روی نیمکت، تاثیر مثبتی در تیم دارد
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد؛ مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
رئیس سابق کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق ایران معتقد است: باید حمایت‌های دولت از این شرکت‌های پتروشیمی به روش‌های دیگری به غیر از اعطای یارانه فرآیندی باشد باشد. مثلاً تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار دهیم یا مالیات بر عملکرد آن‌ها کاهش یابد.
صادق زیباکلام ضمن انتقاد از شورای عالی سران قوا و مصوبه مولدسازی، می گوید در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
زیباکلام گفت: در کجای قانون اساسی گفته شده است که اگر کمیته‌ای از روسای سه قوه تشکیل شود، از اختیارات ویژه‌ای برخوردار می‌شوند، هرکاری دلشان بخواهد و هرتصمیمی بخواهند می‌توانند انجام دهند؟ کجای قانون اساسی گفته شده است که روسای سه قوه اگر باهم تشکیل جلسه دهند، می‌توانند بالاتر از مجلس و نهاد‌های دیگر تصمیماتی بگیرند؟ کجای قانون اساسی چنین حق و اختیاراتی را به کمیته‌ای که متشکل از روسای سه قوه باشد را واگذار کرده است؟ حتی در وضعیت اضطراری هم چنین چیزی به آن‌ها واگذار نشده است.
در چند روز اخیر در عرضه ربع سکه بورسی، عده‌ای با ثبت تقاضا با بهای بسیار بالاتر از متوسط بازار، تلاش کردند روند صعودی قیمت در بازار شکل بگیرد و به همین دلیل ضروری است عرضه در قیمت‌های پیشنهادی غیرمتعارف متوقف شود.
با کمال تاسف باید گفت واکنش مسئولان و دستگاه‌های مسئول به این گرانی‌ها همچون گذشته توجیه گرایانه، انفعالی، تماشاگرانه، غیرموثر، ویترینی و همراه با پاک کردن صورت مسئله بوده و متاسفانه اخیرا پرخاشگرانه هم شده است؛ یعنی برخی مسئولان حتی تحمل پرسش شنیدن برای گرانی‌ها را هم از دست داده اند.
مردم هر روز شاهد کم‌ارزش‌شدن حقوقی می‌شوند که می‌خواهند در پایان ماه دریافت کنند؛ و آن‌ها که شغل آزاد دارند، از به‌هم‌ریختگی بازار بیشتر متضرر می‌شوند تا سود کنند، مگر اندکی خاص. گرانی صدمیلیونی یک خودرو درکمتر از چندماه یا دلار ۳۸ تومانی و بالاتر باید با برنامه قبلی کنترل می‌شد. انتظار از رئیس اقتصادی دولت آن است که در این‌باره به مردم توضیح دهد و شفاف بگوید که چه برنامه‌ای پیش‌رو دارند. مجلس هم با کارت زرد نباید بازی کند. کارت زرد و قرمز و سوت و بالابردن پرچم اخطار همه و همه استعاره‌هایی است که به کار مردم نمی‌آید. مردم باید بتوانند از فردای خود مطمئن باشند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه ایران در گروه سختی قرار دارد اما می تواند نمایش قابل قبولی داشته باشد گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که از همه نظر حریفان بالاتر از فوتبال ایران قرار دارند.
با اعلام یوفا و در رتبه‌بندی برترین بازیکنان این فصل لیگ قهرمانان، مهدی طارمی بالاتر از هالند و نیمار قرار دارد.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: هر چه به سمت حرکت در تصمیم‌گیری واحد برویم شانس موفقیت در تجارت بالاتر می‌رود از این‌رو خواسته بخش خصوصی تشکیل شورای تجارت خارجی برای عبور از این مشکلات است.
محمد مهاجری نوشت: وزارت رفاه حدود چهار ماه است وزیر ندارد. کدام کارش لنگ شده؟ از این بالاتر، مگر آنجا کاری هم انجام میشود که الان لنگ شده باشد؟! امتحان کنید و شش ماه دیگر هم بگذارید آنجا بی وزیر بماند. اگر آب از آب تکان خورد؟
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید حضور کارلوس کی‌روش باعث می‌شود وزن نیمکت ایران در جام جهانی بالاتر برود.
بازیکن تیم نفت مسجدسلیمان می گوید که امیدوارم بازی با پیکان را برنده شویم و بتوانیم به رتبه های بالاتری برسیم.
افراد این باند هتلی را در ترکیه اجاره و سردر آن تابلویی به نام این کالج نصب کرده بودند و در این مکان برای متقاضیان کلاس درسی برگزار می‌کردند تا برای ورود به دانشگاه آماده شوند و خوابگاهی نیز برای دانشجویان در نظر گرفته بودند، اما در واقع دانشجویان سال‌های بالاتر آموزش آن‌ها را به عهده می‌گرفتند و از اساتید معتبر دانشگاهی خبری نبود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ