میزان محرومیت بازیکن تیم ملی جوانان از یک سال به دو ماه کاهش یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
محرومیت مهرداد صمصامی بازیکن فصل قبل تیم هندبال شهیدشاملی کازرون کاهش یافت.
یوونتوس با از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان با کاهش شدید درآمد روبرو خواهد شد و به این ترتیب، باید گروهی از ستاره‌هایش را کنار بگذارد.
کمیته فرجام محرومیت باشگاه والنسیا را کم کرد، محرومیتی که در پی توهین نژادپرستانه به وینیسیوس اعمال شده بود؛ اما والنسیا همچنان ناراضی است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو، این ملی پوش به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد اما تلاش برای کاهش محرومیت وی آغاز شده است.
با مثبت شدن تست دوپینگ عضو تیم ملی تکواندو ، این تکواندوکار به مدت چهار سال از حضور در میادین این رشته محروم شد.
فیفا بخشی از دفاعیه فابیو پاراتیچی، مدیرسابق باشگاه یوونتوس را پذیرفته است.
مطالعه محققان دانشگاه هنگ‌کنگ روی ۴۹ پزشک در دو بیمارستان که ۲۴ نفرشان شیفت شبی بودند این موضوع را تائید کرد که محرومیت از خواب می‌تواند موجب کاهش توانایی DNA برای خودسازی شود که احتمالا منجر به بیماری‌های ژنتیک می‌شود.
بر اساس رأی کمیته استیناف، محرومیت هادی محمدی رفع شد.
تبریز- مدیرعامل باشگاه تراکتور از درخواست این باشگاه برای کاهش محرومیت هادی محمدی خبر داد و گفت: کارت بازی رومرو گومز صادر شد و وی مشکلی برای حضور در تراکتور ندارد.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز به بیژن طاهری مدیر استقلال اعلام کرده برای کاهش محرومیت خود عذرخواهی خواهد کرد.
یک رژیم غذایی در مورد محرومیت یا طرد شدن نیست، بلکه غذا خوردن از همه گروه‌های غذایی، تصمیم گیری سالم تر، تهیه وعده‌های غذایی خود و ورزش کردن است. رژیم غذایی به منظور داشتن برنامه غذایی سفت و سخت نیست، بلکه در مورد ایجاد عادات سالم است.
در سال‌های گذشته تحمیل تحریم‌های خارجی بر ایران و سوء مدیریت مسئولان موجی عدیده از مشکلات اقتصادی همچون تورم افسارگسیخته، کاهش قدرت خرید، دشواری در تامین نیاز‌های ابتدایی زندگی و... را به همراه داشته است. همین امر موجب نارضایتی‌های گسترده و انباشت شده را در جامعه شده است. جامعه‌ای که با محرومیت نسبی مواجه شده و انتظارات فزآینده‌ای دارد، زمانی با عدم پاسخ به مطالبات‌اش برخورد می‌کند، خشونت بخشی لاینفک از کنش‌اش خواهد بود
تبریز- به دنبال درخواست باشگاه تراکتور، محرومیت سید محمد حسینی به یک جلسه کاهش یافت.
کمیته استیناف بررسی مجدد پرونده محرومیت و جریمه نقدی ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم استقلال را در دست گرفته است.
واکنش یکی از مسببان تعلیق کمیته مجوز بعداز کاهش محرومیت ایران در AFC
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه‌ای از یک‌سال به دوماه کاهش یافت.
با نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا مدت تعلیق کمیته صدور مجوزه حرفه ای از یکسال به دوماه کاهش یافت.
ساری- مربی تیم مس کرمان با اشاره به اشتباهات داوری در لیگ امسال و ضرر تیمش در بازی‌های گذشته گفت: درخواست داریم تا با تدابیری بهتر اشتباهات داوری در بازی‌ها کمتر شود.
بدون شک هافبک باتجربه ایرانی انگیزه زیادی برای بازگشت به ترکیب تیم ملی فوتبال در جام جهانی دارد. از این رو او با قدرت کارش را در لیگ ترکیه پیش می‌برد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ