آنتونی، ستاره برزیلی سابق آژاکس، با امضای قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز با تمدید 3 ساله قراردادش موافقت کرد.
گرگ پوپویچ، سرمربی 74 ساله سن آنتونیو اسپرز، قراردادش را برای 5 فصل دیگر تمدید کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال آمریکا، 5 سال دیگر در تیم سان آنتونیو اسپرز ماندنی شد.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
سالواتوره فوتی، مربی رم، آنتونی تیلور را مورد انتقاد قرار داد.
سرمربی سابق تیم ملی نیوزلند هدایت تیم المرخیه قطر را بر عهده گرفت.
فینال لیگ اروپای فصل ۲۳-۲۰۲۲ شب گذشته بین دو تیم رم ایتالیا و سویا ایتالیا برگزار شد و در نهایت با قهرمانی هفتم سویا همراه بود. رم و ژوزه مورینیو که در اخرین گام دستشان از جام کوتاه ماند، پس از پایان بازی به شدت ناراحت و عصبی بودند. مورینیو باور داشت که اگر آنتونی تیلور (داور بازی) یک قضاوت عادلانه به اجرا می‌گذاشت، جام به تیم او می‌رسید. سرمربی رم پس از پایان بازی به صورت علنی تیلور را تحت هجمه انتقادات خودش قرار داد و این پایان کار نبود. زمانی که همه چیز به پایان رسید و تیلور قصد داشت وارد خودروی داوران شود، مورینیو را دید که در پارکینگ استادیوم پوشکاش آرنا در انتظارش ایستاده است.آقای خاص با فحاشی و الفاظ رکیک اینگونه از خجالت داور فینال لیگ اروپا برآمد.
مسئولان فدراسیون فوتبال به دنبال نهایی کردن قرارداد مربی ایتالیایی برای حضور در تیم ملی فوتبال ایران هستند.
پیتر اشمایکل، اسطوره منچستریونایتد، آنتونی را پس از حمله به الکسیس مک آلیستر در جریان شکست منچستریونایتد مقابل برایتون به شدت مورد انتقاد قرار داد.
آنتونی، وینگر برزیلی منچستریونایتد، می‌گوید شیاطین سرخ فصل آینده از امیدهای اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند.
در پایان فصل قرارداد آنتونیو کونته با تاتنهام تمام می‌شود، اما بعید است او دیگر به کار خود در این باشگاه ادامه دهد و همه منتظر خبر برکناری‌اش هستند.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، که این روزها با فشارهای زیادی مواجه است هواداران این تیم را به شدت مورد انتقاد قرار داد و هو کردن تاتنهام بعد از شکست مقابل میلان را فاجعه خواند.
آنتونیو کاسانو، ستاره سابق رم و رئال مادرید، ژوزه مورینیو را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت او هيچوقت مربی بزرگی نبوده است.
آنتونی رودیگر، مدافع بلندقامت و آلمانی، مدعی شد آنها تیم قدرتمندی برای جام جهانی در اختیار دارند.
قرارداد «آنتونی استوکس» با باشگاه پرسپولیس اشکالاتی داشته است که در نهایت پیروزی این بازیکن ایرلندی در فیفا را به دنبال داشت.
آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی تاتنهام، تا پایان فصل به مذاکره برای تمدید قرارداد فکر نمی کند.
اسامی داوران دیدارهای شب دوم از دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعلام شد. قضاوت حساس‌ترین بازی نیز به آنتونی تیلور سپرده شده است.
آنتونیو کونته عجله ای برای تمدید قرارداد با تاتنهام ندارد و البته باشگاه انگلیسی هم برای همیشه منتظر نخواهد ماند؛ به نظر پای یوونتوس در میان است.
آنتونی رودیگر، مدافع جدید رئال مادرید، شرایط را در این باشگاه بسیار راحت و خوب توصیف کرده است.
تن هاخ اعلام کرد تجارت تابستانی منچستریونایتد پس از پایان قرارداد ۸۵.۵ میلیون پوندی آنتونی - با ماندن کریستیانو رونالدو در باشگاه - پایان خواهد یافت.
آنتونی، ستاره برزیلی و جوان آژاکس، با قراردادی پنج ساله به منچستریونایتد پیوست.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، از مدیران این باشگاه خواست که قرارداد هری کین را تمدید کنند.
یک روزنامه‌نگار هلندی می‌گوید انتقال آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، به منچستریونایتد این هفته با قراردادی 97 میلیون یورویی انجام خواهد شد.
«توماس توخل» سرمربی چلسی، «آنتونی تیلور» داور و کمک‌داور‌های ویدئویی را به دلیل تصمیماتشان در تساوی ۲-۲ یکشنبه مقابل تاتنهام هاتسپر در لیگ برتر به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیمش مستحق برد است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ