عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: کمبود پزشک متخصص در کشور کاملاً محسوس است و وزارت بهداشت و درمان و دانشگاه علوم پزشکی وظیفه دارند کمبود پزشک را جبران کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه تراکتور با وجود عملکرد موفق در فصل نقل و انتقالات، همچنان به جذب یک مهاجم چشم دوخته است.
مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی گفت: ما سربازان را تا سه سال مورد رصد قرار می‌دهیم و هدایت و تسهیل‌گری خواهیم داشت تا با توجه به آموزش‌های مهارتی فراگرفته شده به اشتغال پایدار برسند.
اصفهان- فرماندار ورزنه خواستار فعالیت و همکاری صد درصدی مسئولان ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور حداکثری در انتخابات در پیش رو شد.
معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به سوابق همکاری‌های محیط زیستی ایران و ترکمنستان گفت: یکی از اثرات تغییرات اقلیمی بر کشورهای منطقه، بروز توفان‌های گرد و غبار است.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: مشارکت زنان در مدیریت کلان کشور باید افزایش یابد.
رئیس دیوان عالی کشور گفت: در پرونده‌هایی که مربوط به صیانت از حقوق بیت المال است، نماینده مدعی العموم حضور فعال داشته باشد.
اصفهان - مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: ضروری است نیروی انسانی و تجهیزات محیط بانی محیط زیست برای حفظ گونه‌های نادر خرس در سمیرم تقویت شود.
معاون میراث فرهنگی کشور با تأکید بر رفع مشکلات پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و افزودن بر غنای آموزشی و پژوهشی آن‌ها، بر لزوم استانداردسازی و ارتقا تراز این پایگاه‌ها تأکید کرد.
رییس مجلس بر نقش‌آفرینی دیپلماسی پارلمانی ایران و ویتنام برای تسهیل در صدور روادید، توسعه روابط اقتصادی، افزایش سطح تبادلات تجاری و همکاری‌های بانکی، دانشگاهی و گردشگری تاکید کرد.
در دیدار وزیر خارجه با رئیس دیوان محاسبات بر انضباط مالی برای گره‌گشایی از مشکلات دستگاه‌های اجرایی و لزوم صیانت هر چه بیشتر از بیت‌المال در سفارتخانه‌ها تاکید شد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود بر لزوم خروج فوری نیروهای نظامی آمریکا از خاک سوریه تاکید کرد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
رشت - وزیر جهاد کشاورزی با تاکید بر لزوم خرید برنج دپو شده توسط زنجیره‌های اصلی توزیع و واردکنندگان گفت: اجازه نمی‌دهیم برنج روی دست کشاورز بماند.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با تاکید بر لزوم توزیع عادلانه مرغ و فرآورده‌های گوشتی در استان گفت: تأمین فرآورده‌های گوشتی و تنظیم بازار مرغ گیلان در اولویت سازمان است.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم رعایت عدالت در توزیع امکانات و خدمات در سراسر کشور، توجه به همه مناطق کشور حتی دورترین روستا‌ها را در برنامه‌ریزی و توزیع امکانات به مسئولان و برنامه‌ریزان یادآور شد و گفت: انتظار مردم از دولت سیزدهم این است که عدالت محور و ملاک عمل در تصمیم‌گیری‌ها، اجرای سیاست‌ها و برنامه‌ها باشد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: در توزیع گوشت در سامانه ستکاوا شفافیت قیمت داشته باشید و از رسانه برای اطلاع‌رسانی در این زمینه کمک بگیرید.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در کشور تمام تلاش‌ها به کار گرفته می‌شود تا منابع تحقیقاتی عادلانه توزیع شود سیاست بر این است که همه پژوهشگران به منابع تحقیقاتی دسترسی داشته باشند.
ستاد هماهنگی اقتصادی دولت در جلسه سه‌شنبه شب بر لزوم ادامه اجرای طرح هوشمندسازی توزیع آرد از طریق سامانه فروش نان تاکید کرد.
رئیس جمهور با تاکید بر لزوم مدیریت تأمین، توزیع و مصرف آب در کشور گفت: مدیریت منابع آب و اصلاح الگوی کشت از مهم‌ترین و محوری‌ترین مسائل کشور است.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس با بیان اینکه احیای وزارت بازرگانی مشکلات را برطرف نمیکند، گفت: اصلی‌ترین راهکار رونق تولید و جلوگیری از تلاطمات قیمتی وحدت مدیریتی در تولید و توزیع است.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
رئیسی در این زمینه از تلاش‌های مسئولان اقتصادی دولت برای کاهش تورم نقطه به نقطه قدردانی کرد و با تأکید بر لزوم تبیین این اقدام برای نخبگان و مردم اظهار داشت: مردم باید در جریان قرار بگیرند علی‌رغم اصلاح نظام توزیع یارانه‌ها، تورم توسط دولت کنترل شده است.
برق بیش از ۳۰ اداره پایتخت که به اخطارهای شرکت توزیع برق تهران بزرگ مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده بودند، قطع شد.
مدیرعامل توزیع نیروی برق تهران بزرگ گفت: روز دوشنبه برق ۱۶ اداره پایتخت به علت بی‌توجهی به اخطارهای لزوم کاهش مصرف برق قطع شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ