ستاره مسلمان رئال مادرید از افطاری اش رونمایی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
در حالی که برای افراد مشهور و شخصیت های ورزشی معمول است که هنگام سفر به صورت خصوصی پرواز کنند، نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل دیروز با یک بوئینگ ۷۴۷ خصوصی از اروپا به خاورمیانه پرواز کرد.
سید رسول موسوی در صفحه اجتماعی ایکس در این ارتباط نوشت :«امروز یکصد و چهارمین سالروز استرداد استقلال افغانستان است. در دیدار با سرپرست سفارت افغانستان در تهران این روز را که برای تمام مردم افغانستان مورد احترام است تبریک گفتم.»
وانت آمریکایی و چهره‌ی آمریکایی! ظاهر درشت و جلو پنجره غول پیکر این خودرو، اولین مواردی هستند که ذهن شما را درگیر می‌کنند. در این پیکاپ با چهار تریم متفاوت رو به رو هستیم که تمام آن‌ها به کیت ارتفاع و سیستم تعلیق آفرودی مجهز شده‌اند.
سردار آزمون استوری جدیدی از خود منتشر کرد.
عکس پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری از حضور نماینده طالبان در افطاری رئیس جمهور ایران برای سفرای کشورهای اسلامی، در فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
شوخی ابطحی با روحانی موضوع عکس نوشته جدید اوست.
دیدار رفت میلان و ناپولی در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، تقابلی پرتنش و خشن از آب درآمد که 9 اخطاری و یک اخراجی داشت.
سدیر جباروف رئیس جمهور قرقیزستان در کنار شهروندانی که در مسجدی در بیشکک حضور پیدا کرده بودند، نماز مغرب را خواند و سپس افطار کرد.
شرزود تمیروف پیش از شروع دیدار با هوادار و در حین گرم کردن، روزه خود را افطار کرد.
روی ویتوریا سرمربی پرتغالی تیم ملی مصر، افطاری را در رستورانی در قاهره و در کنار مصری‌ها صرف کرد.
سفیر جمهوری اسلامی ایران در نروژ شب گذشته در ضیافت افطاری سفیر عربستان شرکت و با وی گفتگو کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک باشگاه انگلیسی میزبان روزه‌داران شد.
حسن قشقاوی سفیر ایران در اسپانیا در ضیافت افطاری سفیر عربستان در این کشور شرکت کرد و در حاشیه این مراسم با یکدیگر درباره توسعه روابط تهران - ریاض بحث و تبادل نظر کردند.
رقابت های داخل سالن در ماه مبارک رمضان، روزگاری حرف اول فوتبال تهران بعد از شب های افطار بود
محمد صلاح شب فوق العاده و تاریخی برابر منچستر یونایتد داشت و اخطاری که دریافت کرد، شاید شیرین تر کارت زرد دوران بازیکنی او باشد.
سردار آزمون در اینستاگرام استوری منتشر کرد که در آن بهرام افشاری بازیگر سینما و تلویزیون لباسی از او بر تن کرده بود.
آنطور که از تصاویر ثبت شده از سوی دوربین مهدی افشاری پیداست، کادر فنی پیکان – استقلال در ابتدای بازی خوش و بش زورکی با هم داشتند!
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی که سابقه درخشش در بوندس‌لیگا را نیز دارد شب گذشته از نزدیک بازی بایرلورکوزن را در ورزشگاه خانگی این تیم تماشا کرد.
بهرام افشاری و هوتن شکیبا برای اجرای نمایش در آلمان هستند و با سردار آزمون و همسرش ملاقات داشته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ