فرنی دو رنگ نوعی فرنی خوشمزه و مجلسی است که به صورت دو رنگ و در دو طعم ساده و زعفرانی تهیه می‌شود و عطر و مزه دلنشینی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این کباب به دلیل شکل لوله‌ای که دارد به این اسم مشهور شده است.
کیک خیس شکلاتی یکی از انواع کیک‌های ساده و خوشمزه بین المللی است که با نام کیک کافی شاپی هم شناخته می‌شود.
شامی کباب به دلیل اینکه از کباب‌های خشک محسوب می‌شود، معمولا به همراه سس سرو می‌شود، توصیه می‌کنیم در کنار این غذا یا از گوجه فرنگی سرخ شده استفاده کنید یا از سس گوجه فرنگی.
رولت‌ها انواع و اقسام بسیار مختلفی دارند و شما می‌توانید در طعم‌ها و مزه‌های مختلف این رولت‌ها را تهیه کنید.
پلو نخود فرنگی با مرغ یکی از پلوهای بسیار خوشمزه و راحت می باشد.
لواشک توت فرنگی یک تنقلات خوشمزه و محبوب است که از توت فرنگی و شکر تهیه می‌شود. توت فرنگی‌ها را نصف می‌کنند و با شکر ترکیب می‌کنند تا پوره‌ای که ترکیب اصلی لواشک است، آماده شود.
دسر کشکول یکی از انواع دسرهای خوشمزه و بین‌المللی است که اصالت آن به کشور ترکیه بر می‌گردد و شباهت زیادی به فرنی دارد.
چلو مرغ شباهت زیادی به زرشک پلو با مرغ دارد، البته همانطور که اشاره شد در دستور تهیه چلو مرغ زعفرانی به جای استفاده از رب گوجه فرنگی از زعفران استفاده می‌شود. این دستور بیشتر در رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و به همین دلیل از این غذای خوشمزه و مجلسی می‌توانیم برای انواع مجالس و مهمانی‌های خود استفاده کنیم.
پلوی مخلوط گیاهی یکی از انواع پلوهای مخلوط است که از ترکیب برنج با سبزیجاتی مانند لوبیا سبز، ذرت، قارچ، گوجه فرنگی و... تهیه می‌شود.
می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید بهترین دمنوش بهاری را درست کنید. فصل بهار به رغم تمام زیبایی‌هایش برای برخی‌ها توام با کسالت و حتی افسردگی است، اما با اعتماد به معجزه گیاهان و شکوفه‌های بهاری، می‌توانید شادابی و طراوت را با یک فنجان دمنوش آرامبخش، به خودتان و دیگر اعضای خانواده هدیه دهید، پس همین حالا دست با کار شوید و یک دمنوش ایده آل را به منوی روزانه خود اضافه کنید.
کاپ کیک توت فرنگی یکی از انواع کاپ کیک‌های میوه‌ای است که توت فرنگی از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و بسیار خوشمزه و مجلسی است.
دسر توت فرنگی شکلاتی یکی از انواع دسرهای میوه‌ای خوشمزه است که برای تهیه آن از ترکیب توت فرنگی با شیر، شکلات و تخم مرغ استفاده می‌شود.
املت تن ماهی یکی از انواع املت‌های خوشمزه ایرانی است که از ترکیب تن ماهی با گوجه فرنگی، تخم مرغ و سبزیجات تهیه می‌شود.
سالاد نخود یکی از انواع سالادهای سرد است که نخود فرنگی و نخود از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل یک سالاد مغذی و سرشار از پروتئین است.
یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید. فرنی زعفرانی یک پیش‌غذا‌های مقوی است که به راحتی آماده می‌شود و همه اعضای خانواده از کودکان گرفته تا پدر و مادرها، همه با هم می‌توانند از خوردنش لذت ببرند. درست کردن این فرنی، زمان زیادی از شما نمی‌گیرد و یکی از بهترین گزینه‌ها برای سفره افطار است؛ فقط کافی است چند دقیقه قبل از افطار دست به کار شوید تا یک فرنی داغ و تازه داشته باشید.
فرنچ تست یکی از مورد پسندترین صبحانه‌های دنیاست که هم بزرگسالان و هم کودکان به آن علاقه دارند.
سالاد پیازچه یکی از انواع سالادهای سرد خوشمزه و مجلسی است که از ترکیب پیازچه با جعفری، زیتون، گوجه فرنگی، پنیر فتا و ... تهیه می‌شود.
لوبیا پلوی گیاهی همان لوبیا پلو است که به جای گوشت از ترکیب لوبیا با سبزیجاتی مانند گوجه فرنگی، فلفل دلمه‌ای و... تهیه می‌شود.
املت پیتزایی نوعی املت خوشمزه و مقوی است که از ترکیب نان تست با گوجه فرنگی، تخم مرغ، پنیر پیتزا و سبزیجات معطر تهیه می‌شود.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
خورش جوجه پریده یکی از انواع غذاهای محلی مازندران است که از ترکیب گوجه فرنگی با پیاز و بادمجان تهیه می‌شود و طعم بسیار دلچسب و متفاوتی دارد.
سالاد سیب لهستانی یکی از انواع سالادهای سرد است که برای تهیه آن از سیب سبز ترش و سبزیجاتی مانند هویج، پیاز، نخود فرنگی، خیارشور و... استفاده می‌شود.
خورش بیج بیج یکی از غذاهای سنتی استان مازندران است که دستور پخت ساده‌ای دارد و از ترکیب گوشت چرخ کرده با گوجه، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.
خورش بامیه یکی از انواع خوشت‌های ایرانی است که اصالت آن به جنوب کشور برمی‌گردد و از ترکیب بامیه مخصوص خورشتی همراه با گوشت، پیاز و رب گوجه فرنگی تهیه می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ