مدیرعامل شرکت گهر زمین از ادامه فعالیت باشگاه ورزشی این شرکت خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عبدالصمد ازلزولی (عبده) تصمیم گرفته فصل پیش رو در بارسلونا بماند و همه پیشنهادات خود را رد کرده است.
اگرچه در جلسه کمیته فنی فدراسیون والیبال موضوع تقویت کادر فنی تیم ملی مطرح شد و برخی اعتقاد داشتند باید این اتفاق رخ دهد، اما در نهایت تصمیم بر ادامه همکاری با سرمربی ایرانی گرفته شد.
طی روز‌های گذشته تصاویری از کشف حجاب کارمندان شرکت ازکی (خرید بیمه‌نامه) منتشر شد و در پی این هنجارشکنی، نهاد ناظر ورود کرده و پس از بررسی همه جوانب این ماجرا تصمیم گرفت که فعالیت این شرکت تا بررسی نهایی موضوع تعلیق شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملت‌ها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال می‌گوید امشب تصمیم نهایی درباره مصوبه فدراسیون جهانی والیبال برای هفته سوم لیگ ملتها در کشور آمریکا گرفته می‌شود.
سخنگوی باشگاه فولاد خوزستان توضیحاتی درباره وضعیت انتخاب سرمربی جدید این تیم ارائه کرد.
لیونل مسی پس از بازی شنبه برابر کلرمون، از پی اس جی خداحافظی خواهد کرد و طبق ادعای منابع اسپانیایی، تقریبا تصمیم قطعی خود برای فصل بعد را نیز گرفته است.
سازمان لیگ تصمیم گرفته است دیدار نهایی جام حذفی بین دو تیم همشهری استقلال – پرسپولیس را چهارشنبه هفته جاری در استادیوم آزادی برگزار کند.
در فاصله ساعات کوتاه باقیمانده تا دیدار دو پیکان و پرسپوليس در نهایت تصمیم به انجام این بازی در استادیوم آزادی گرفته شد.
سرخیو بوسکتس تصمیم نهایی خود را گرفته و یک فصل دیگر در نوکمپ باقی خواهد ماند.
آنخل دی‌ماریا تصمیمش برای جدایی از یووه در پایان فصل را گرفته بود، ولی حالا قصد تمدید قرارداد تا 2024 را دارد.
باشگاه اینتر تصمیم نهایی خود را درباره آینده روملو لوکاکو گرفته است و به زودی مذاکره با چلسی را برای قطعی شدن وضعیت این مهاجم بلژیکی آغاز خواهد کرد.
پل پوگبا از حالا تصمیمش برای فصل بعد را گرفته و چه یوونتوس سهمیه بگیرد و چه دستش از سهمیه کوتاه بماند، در یوونتوس خواهد ماند.
به گفته مدیرعامل باشگاه استقلال چهار بازیکن جدید به سرمربی آبی پوشان پیشنهاد خواهد شد تا او از بین آنها یکی از انتخاب کند.
به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون فوتبال تصمیم نهایی خود را برای انتخاب جانشین شهره موسوی در هیات‌رئیس فدراسیون گرفته است.
اسماعیل اتحادیه بعد از آنکه بیشتر زمین‌های ده را خرید و ارباب فرحزاد شد، تصمیم گرفت برای خودش یک عمارت اربابی بسازد. عمارتی که تا همین ۲۰ سال پیش هم سکنه داشت و در نهایت نوه‌های ارباب فرحزاد آن را به شهرداری فروختند.
با جدایی جرارد پیکه، در نهایت ژاوی شخصا تصمیم گرفت مارک آندره تراشتگن را به عنوان کاپیتان چهارم بارسا انتخاب کند.
به نظر می‌رسد تصمیم نهایی در خصوص شهرآورد پایتخت امروز گرفته خواهد شد.
دیلی تلگراف ادعا کرد که گرت ساوتگیت در ماه ژانویه تصمیم نهایی خود برای ادامه کار یا کناره گیری از هدایت انگلیس را خواهد گرفت.
ژوزه مورایس تصمیم نهایی خود را گرفته و تهران را برای برپایی اردوی شاگردانش در نظر گرفته است.
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تصویب طرح بانکداری گفت: مجلس یازدهم تصمیم گرفته زمینه‌های قانونی لازم و مغفول‌مانده برای تحول در قوانین اقتصادی کشور را با همکاری دولت نهایی کند.
ادو آگیره، روزنامه‌نگار اسپانیایی و یکی از نزدیک‌ترین دوستان کریستیانو رونالدو، مدعی شد ستاره منچستریونایتد تصمیم به رد پیشنهاد ناپولی گرفته است.
صادق درودگر می‌گوید این هفته تصمیم نهایی در مورد بدهی کارگزار استقلال گرفته خواهد شد.
رئیس جمهور سابق آمریکا تصمیم نهایی خود درباره شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴ این کشور را گرفته و به زودی آن را اعلام می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ