محققان دانشگاه MIT یک وصله پوشیدنی جدید ابداع کرده اند که می تواند از طریق پوست دارو را به شیوه ای موثرتر و بدون درد به بدن انتقال دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبصره جدید تصویب‌شده در کمیته نقل و انتقالات، ارتباطی به پرونده سعید عزت‌اللهی ندارد.
برونو فرناندز، ستاره منچستریونایتد، می‌گوید هری مگوایر بدون کدورت و درگیری بازوبند کاپیتانی را به او تحویل داده است.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت درباره علائم بروز بیماری در انسان بیان کرد: حدود دو روز تا یک یا دو هفته پس از مواجهه با ویروس، علائم تب خونریزی‌دهنده کریمه کنگو در انسان بروز پیدا می‌کند؛ این علائم شامل تب ناگهانی، بدن درد، سردرد، اسهال و استفراغ و سرفه است.
عبدی بعداز درخشش در یکی دوسال ابتدایی و حتی گلزنی در فینال لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس، افت کرد و در فصل اخیر عملکرد ناامید‌کننده‌ای به نمایش گذاشت. آمار گلزنی او برای انتقال به فوتبال اروپا یا حتی کشورهای عربی بهیچ وجه کافی و راضی‌کننده نیست
بر اساس اطلاعیه جدید سامانه جامع تجارت امکان ورود کالاهای واردشده به مناطق آزاد قبل از سال ۹۷ به سرزمین اصلی، به‌شیوه بدون انتقال ارز، فراهم شد.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
شاهرود- باغ «سراب» شاهرود برای انتقال آب مورد حفاری قرار گرفت موضوعی که بنیاد مستضعفان به عنوان مسئول این باغ می‌گوید متخلفان بدون اخذ مجوز لازم اقدام به این کار کرده‌اند.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
بند مربوط به مجوز مجلس به سازمان اداری و استخدامی‌ کشور برای انتقال نیروهای رسمی و پیمانی دستگاه های اجرایی به‌ صورت بین دستگاهی بدون رضایت کارمند از بودجه حذف شد.
اوجی گفت: امیدواریم تا پایان پاییز ۱۴۰۲ شاهد افتتاح و بهره برداری از پروژه خط انتقال ۱۶ اینچ تربت جام باشیم که مردم این مرز و بوم بدون قطعی گاز فصل سرد سال را پشت سر بگذارند.
معاون اقتصادی رئیس جمهور گفت: ایران در زمینه علم و فناوری جهش‌های بزرگی داشته و آمادگی دارد بدون چشم داشت آن را به کشورهای آفریقایی انتقال دهد چراکه آرزوی ما، پیشرفت کشورهای جهان سوم است.
ادعا می‌شود حسین زاده در روزهای پایانی نقل و انتقالات زمستانی به فکر انتقال قرضی بوده است.
بعد از انتقال نافرجام به یونیون برلین، ایسکو در نیم فصل دوم بدون تیم مانده است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
یکی از دو بازیکن خارجی نیم‌فصل اول آلومینیوم در انتقالی عجیب به ام‌صلال پیوست.
بدن پله دیگر به شیمی درمانی واکنش مثبت نشان نمی دهد و او حالا تزریق مُسکن را آغاز کرده است.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بدون اشار به اقدام خصمانه کی یف علیه مسکو، اعلام کرد: اروپا از نقش سازمان ملل و ترکیه در قبال تصمیم روسیه برای بازگشت به ابتکار غلات قدردانی می کند.
وزیر امور خارجه فرانسه امروز بدون اشاره به اقدامات خصمانه اوکراین علیه روسیه ادعا کرد که مسکو با تعلیق توافق انتقال غلات در پی «تشدید» بحران غذایی در جهان است!
بایدن در سخنرانی خود در کاخ سفید اعلام کرد: افزایش منطقی تولید نفت آمریکا ضروری است و افزایش تولید داخلی باید بدون به تاخیر انداختن روند انتقال ما به انرژی‌های پاک صورت گیرد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: به جز همان یک مورد مبتلای شناسایی شده در کشور تاکنون هیچ مورد مثبت مبتلا به بیماری شناسایی نشده است. خوشبختانه آن یک نفر مبتلا هم با طی دوره بیماری بدون آنکه بیماری را به نزدیکان و اطرافیان خود انتقال دهد، بهبود یافته است. بین دو تا چهار هفته زمان لازم است تا ضایعات پوستی بیماری بهبود یابد که در مورد ایشان هم این اتفاق افتاد.
املاک مرتبط با ملکه الیزابت دوم به طور خودکار و بدون اخذ مالیات به چارلز سوم پادشاه تازه آن کشور انتقال خواهد یافت. با این وجود، ثروت خصوصی ملکه را می‌توان آزادانه و مخفیانه توزیع کرد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
به گفته متخصصان، علائم این بیماری شامل سردرد، درد بدن، درد عضلانی، خستگی، تب، تورم غدد لنفاوی و بثورات پوستی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ