خط دفاعی پرسپولیس در آخرین دقایق بازی با حضور 5 بازیکن کار را ادامه می‌داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله آماده‌سازی تیم دسته اولی با انجام تمرینات پرتعداد در حال پیگیری است.
مربی نساجی مازندران می‌گوید فلسفه بازی نساجی وقت تلف کردن نیست و آنها هیچ‌گاه دست به چنین روشی نمی‌زنند.
ماسال مقصد یکی از تورهای این روزهاست که به صورت دو و نیم روزه تعریف شده است. در این تور که خدماتی از قبیل اتوبوس VIP، مینی‌بوس، اقامتگاه بوم گردی، چهاروعده غذایی، پیاده روی و طبیعت گردی در مراتع و جنگل‌های ییلاقی اولسبلنگاه، شالمای ماسال، چسلی، گشت ییلاق اسبه ریسه گنجانده شده، هر گردشگر باید سه میلیون و ۱۵۰‌هزار تومان بپردازد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در پنجمین و آخرین مسابقه خود در تورنمنت ویلیام جونز برابر چین تایپه شکست خورد.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی با بیان اینکه حجم زیادی از آوار بر روی زمین ریخته است، بااشاره به اینکه در همان لحظات ابتدایی ۱۲ نفر از محبوس شدگان از زیر آوار بیرون کشیده شدند که هفت مرد و پنج زن بودند. اضافه کرد که بررسی‌ها برای پیدا شدن محبوسین احتمالی ادامه دارد.
دادستان مرکز استان ایلام گفت: پنج عضو دیگر از اتحادیه مرغداران استان در ادامه رسیدگی به پرونده عوامل فروش و توزیع خارج از شبکه نهادهای دامی بازداشت شدند.
بر اساس اعلام کارشناس سازمان هواشناسی، پنج شنبه گرم ترین روز تهران خواهد بود.
بعد از پایان مسابقات لیگ ملت‌ها از تیم رویایی مسابقات رونمایی شد.
بلافاصله بعد از کشیدن دندان، به‌ویژه دندان عقل، نمی‌توانید به‌راحتی هر چه می‌خواهید بخورید. اما با استفاده از این ۵ خوراکی می‌توانید دوران نقاهت را بهتر بگذرانید.
اضافه شدن حدود نیم‌درصد آراء یک نامزد ریاست‌جمهوری در دور دوم انتخابات، به‌طور طبیعی بسیار سهل‌تر از اضافه شدن بیش از پنج درصد آراء رقیب اوست؛ بنابراین اگر اتفاق محیرالعقولی رخ ندهد، رجب‌طیب‌اردوغان فقط گام بسیار کوتاهی برای تمدید سلطۀ بیست‌سالۀ خود بر ترکیه پیشِ رو دارد.
پژوهشگران پنج عادت خواب سالم را تعیین کرده اند که می‌تواند به شما کمک کند عمر طولانی تری داشته باشید.
تشکری هاشمی عنوان کرد: در پنج سال اخیر ۲۵۰۰ میلیارد تومان شهروندان بابت ورود به محدوده طرح ترافیک به شهرداری بدهکارند و در صورت اعمال تخفیف ۳۰ درصد برای کمک به شهروندان، مبلغ ۱۷۵۰ میلیارد تومان منابع نقدی به شهرداری اضافه می‌شود و در این لایحه آمده است که این تخفیف ۳۰ درصد فقط تا پایان اسفند ماه سال جاری باشد، اما پیشنهاد ما این است که این فرصت تا پایان فروردین ماه سال آینده تمدید شود. البته ما تاکید می‌کنیم که در سال آینده این موضوع تکرار نمی‌شود.
کره شمالی  اعلام کرد که یک موشک بالستیک قاره پیما هواسونگ-۱۵ را جریان یک رزمایش نظامی شلیک کرده است. خبرگزاری کره شمالی، می‌گوید رهبری این کشور گفته است که این آزمایش ظرفیت جنگی واقعی واحد‌های موشک‌های بالستیک قاره‌پیما و آمادگی آن را که برای ضدحمله قدرتمند نشان داد. خبرگزاری دولتی کره شمالی اضافه کرد، این موشک قاره پیما مسافت ۹۸۹ کیلومتر را در ارتفاع پنج هزار و ۷۶۸ کیلومتری طی کرد و سپس در دریای شرقی فرود آمد.
پیروزی مقابل سایپا برای سریکی با پاداش سریع و‌ سیر از سوی سردار آزمون همراه بوده است.
در طول یک دهه از ۲۰ تا ۳۰ سالگی، راینر با سرعتی بی سابقه نسبت به سن خود رشد کرد. او نه تنها نهایتاً از مرز پنج فوت عبور کرد، بلکه دو فوت دیگر به قدش اضافه شد و در نهایت تا سال ۱۹۳۰ به بیش از هفت فوت و یک اینچ (۲ متر و ۱۶ سانتی متر) رسید.
مدیر پالایشگاه و ریخته‌گری‌های مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، از راه‌اندازی دوباره خط تولید مفتول پس از پنج سال تعطیلی در مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و اضافه شدن مفتول 8 میلیمتری به سبد محصولات شرکت ملی مس ایران، خبر داد.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور گفت: پنج هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.
بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت، فرمانده انتظامی ری اضافه کرد: در این طرح چهار هزار و ۶۰۰ لیتر مشروبات الکلی کشف و در این زمینه پنج متهم اصلی دستگیر شدند.
کارشناسان هشدار می‌دهند که استرس می‌تواند منجر به افزایش چربی شکم شود. زنانی که چربی شکمی بیش تری داشتند خلق و خوی منفی‌تر و سطح استرس زندگی بالاتری داشتند. قرار گرفتن بیش‌تر در معرض استرس زندگی یا آسیب پذیری روانی در برابر استرس ممکن است افزایش واکنش کورتیزول آنان را توضیح دهد.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.
چزاره کاسادی، هافبک جوان 19 ساله ایتالیایی اینتر با قراردادی چهار ساله و 15 میلیون یورویی به اضافه پنج میلیون پاداش، به چلسی پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ