با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این جزئیات جدید، حاوی اطلاعاتی درباره همکاری منافقین با داعش برای اجرای عملیات در مجلس است. در این حمله ۱۷ نفر از هموطنان به شهادت رسیدند./منبع: صدا و سیما
یک رسانه لبنانی گزارش داد که نتیجه عملیات سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی ایجاد یک جبهه جدید در میدان مبارزه با این رژیم است.
منابع محلی در حلب گزارش دادند در جریان هلی برن ارتش آمریکا در منطقه جرابلس سوریه، در درگیری میان آمریکایی‌ها و شبه نظامیان شماری از نظامیان آمریکا زخمی و یک بالگرد به شدت آسیب دیده است.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش جهت یابی (کار با نقشه قطب نما و جی پی اس)، گشتی شناسایی برد کوتاه، متوسط و بلند، تیراندازی با سلاح‌های سبک و نیمه سنگین، اجرای هلی برن و نحوه استقرار در زمین، اجرای تاکسیرد، هدف زنی در شب و روز.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود در خصوص عملیات نظامی ویژه کشورش در اوکراین اعلام کرد: ۳۰۰ نظامی اوکراینی در درگیری‌های امروز کشته و زخمی شدند.
صفحه رسمی «اسرائیل به زبان عربی» اعلام کرد تعداد کشته‌ها به ۹ تن رسیده و تعداد زخمی‌ها ۱۲ تن است. شبکه فلسطین الیوم نیز گزارش داد، مجری عملیات به نام «علقم خیری» از اردوگاه شفعاط در شمال قدس و ۲۱ ساله است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در ۲۴ ساعت اخیر ۲۱ مورد عملیات مقاومتی در کرانه باختری انجام شده که ۵ مورد از آنها عملیات تیراندازی بوده است.
نیرو‌های ویژه به افرادی گفته‌ می‌شود که در آموزش‌های نظامی عمومی و تخصصی، شاخص‌ بوده، و در عملیات‌های خاص، حضور می‌یابند. این نیرو‌ها در قالب تیپ‌های واکنش‌سریع در همه‌ی ارتش‌های دنیا سازمان‌دهی و تجهیز می‌شوند و با توجه به شرایط اقلیمی و وضعیت‌های خاص فرامنطقه‌ای، به صورت راهبردی اجرای عملیات می‌کنند. تیپ ۶۵ نیرو‌های ویژه واکنش سریع، مشهور به نوهد (نیرو‌های ویژه هوابرد) یا تیپ کلاه‌سبزها، از قدیمی‌ترین تیپ‌های ویژه در نیروی زمینی ارتش است. در این گزارش آشنایی با انواع برف و بهمن شناسی، آشنایی با ابزار جستجو و نجات دربرف، آشنایی صحیح از میله سونداژ در جستجو و نجات، تیراندازی دربرف با اسکی پرحرکت، انواع سرمازدگی، نحوه تهیه پناهگاه‌های برفی، اجرای راهپیمایی بردمتوسط و بررسی وضعیت محیط درشب، شناسایی منطقه کمپ چریکی و ایجادکمپ چریکی، آموزش اسکی.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
دو تیم اسپانیا و ژاپن در حالی در دور آخر گروهی جام جهانی به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم برای صعود به دور حذفی شانس دارند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
منابع عبری در گزارش هایی به ناتوانی رژیم صهیونیستی در بازداشت مجری عملیات قدس با وجود گذشت ۵ روز از آن، اذعان کرده اند.
با توجه به پیش‌بینی بانک مرکزی از وضعیت نقدینگی در بازار بین‌بانکی، موضع عملیاتی بانک مرکزی در این هفته توافق بازخرید بود.
در این گزارش تصاویری ببینید از آزادسازی اوکراین در طول جنگ جهانی دوم که با غلبه بر آلمان نازی این کشور آزاد شد.
در کمتر از ۲۴ ساعت گذشته، هفت عملیات تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها در کرانه باختری گزارش شده که در نتیجه آن دستکم هفت صهیونیست زخمی شده اند.
رسانه‌های آمریکا گزارش دادند که رئیس‌جمهور این کشور اصول و قواعد انجام عملیات پهپادی در خارج از مرزها را تغییر داده است.
فرماندهی عملیات حشد شعبی در استان نینوا در گزارشی از فعالیت های خود اعلام کرد که با موفقیت امنیت کامل را در این استان برقرار کرده است.
روزنامه یدیعوت آحارونوت صهیونیستی گزارش داد که عملیات موج شکن رژیم صهیونیستی که با هدف کنترل نیروهای مقاومت آغاز شده بود، به شکست انجامید.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین در کرانه باختری، سه فلسطینی در اثر تیراندازی صهیونیست‌ها زخمی شدند که حال یکی از آنها وخیم است.
منابع فلسطینی گزارش دادند که نظامیان صهیونیست در یورش بامداد امروز به مناطق مختلف قدس و کرانه باختری ۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
یکی از مقامات نیروهای کُرد موسوم به سوریه دموکراتیک (قسد) گزارش های منتشر شده درباره آماده شدن ترکیه برای آغاز عملیات نظامی در شمال سوریه را تکذیب کرد.
منصوری ادامه داد: در این جلسه گزارشی نیز از اماکنی که در شهر تهران ساختارشکنی می‌کنند همچون برخی کافه‌ها و رستوران‌ها که با اهدافی خاص در اطراف دانشگاه‌ها شکل گرفته‌اند و ارتباط آن‌ها با ساختارهای بیگانه رصد شده، ارائه شد که برای ساماندهی آن‌ها به زودی طرحی عملیاتی اجرایی خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ