عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: هیأت رئیسه مجلس تصمیم گرفته تا جلسات مجلس در روزهای یکشنبه هر هفته در دو نوبت صبح و عصر برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قالیباف رئیس مجلس با بیان اینکه وزیر کشور قبل از ماجرای بخشنامه می‌خواست معاونش را عوض کند گفت: آن بخشنامه می‌گفت زمان مسئولیت نماینده به‌جای ۴ سال شده ۳ سال.
نمایندگان مجلس شورای دو هفته آینده در حوزه‌های انتخابیه خود به منظور سرکشی حضور پیدا خواهند کرد و جلسه علنی بعدی مجلس ۲۵ تیر برگزار می‌شود.
دو نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز اعلام کردند که ممنوعیت نطق نماینده تبریز در مجلس خلاف قانون اساسی است.
روز گذشته دو فوریت لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس مطرح و با ۱۴۳ رای به تصویب رسید و برای بررسی به کمیسیون اجتماعی ارجاع شد‌. به نظر می‌‌رسد بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در هفته اول خردادماه در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.
از زمان روی کار آمدن ابراهیم رئیسی، نگاه و نظر او به بسیاری از حوزه‌ها از جمله اقتصاد و صنعت زیر ضرب بوده است. او گاه در دیدار با فعالان اقتصادی حامی بخش خصوصی و اقتصاد آزاد است؛ اما این گفته‌ها با عمل کابینه او چندان همسو نیست؛ موضوعی که در نهایت موجب شده است بسیاری از اعضای تیم اقتصادی و صنعتی او به حاشیه رانده یا برکنار شوند یا در لبه پرتگاه قرار گیرند. ضمن اینکه اهداف نیز محقق نشوند. سریال استیضاح وزیر صمت یکی از نشانه‌های واضح وجود مشکل در کابینه دولت سیزدهم است.
پختن لوبیا پلوی مجلسی خوشمزه و خوش‌رنگ با برنج قد کشیده و دون‌شده دو نکته‌ی طلایی دارد که ما به شما یاد می‌دهیم. نکته‌ی اول اینکه باید برنج لوبیا پلو را کمی خام‌تر از حالت عادی بردارید. از آنجا که مایه‌ی لوبیا پلو خودش مقداری آب دارد، اگر برنج را زودتر بر ندارید لوبیا پلو شفته خواهد شد.
رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.
مجلس دیروز دو ساعت جلسه غیر علنی داشت و در آن‌جا خیلی شفاف مشکلات مطرح شد، ما در حین نقد دولت و وادار کردن آن به پاسخگویی باید از دولت حمایت هم بکنیم. البته الان بحث استیضاح برخی از وزرا در مجلس وجود دارد، ولی تا یک استیضاح بخواهد ساماندهی شود و سر و سامان بگیرد، زمان می‌برد، در عین حال که درست نیست تا زمان استیضاح این صحبت‌ها به بیرون درز کند و وضعیت موجود در آن وزارتخانه متزلزل شود.
رئیس مجلس قانون اصلاح ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی و قانون اصلاح بند «ب» ماده (۳۹) قانون مالیات بر ارزش افزوده را ابلاغ کرد.
رئیس جمهور «قانون اصلاح ماده (۱۰) قانون ساماندهی صنعت خودرو » و «قانون موافقتنامه همکاری اقتصادی و تجاری دولت‌های ساحلی خزر» را برای اجرا به دستگاههای اجرای ذیربط ابلاغ کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برگزاری جلسات علنی روز یکشنبه و سه‌شنبه هفته جاری مجلس در نوبت دوم موافقت کردند.
جلسات علنی مجلس در روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده در دو نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و سوال از وزیر ورزش و جوانان بررسی خواهد شد.
اردیبهشت سال ۹۹ بود که اسماعیلی سخنگوی وقت قوه قضائیه خبر از حبس تعزیزی دو نماینده زنجان در مجلس (فریدون احمدی و محمد عزیزی نمایندگان استان زنجان در مجلس دهم) به‌جرم معاونت در اخلال در نظام توزیع خودرو‌ها آن هم به‌مدت ۶۱ ماه داد. در همین راستا اوایل خرداد همان سال بود که رسانه‌ها، خبر دستگیری این دو نماینده مجلس را منتشر و اعلام کردند این دو نماینده مجلس برای گذراندن محکومیت خود روانه زندان شدند.
جلسات یکشنبه و سه شنبه هفته جاری مجلس در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود و سوالات نمایندگان از وزرای بهداشت و اقتصاد بررسی می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی هفته آینده علاوه بر بررسی سوالات مطرح شده از وزرای بهداشت و اقتصاد، را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موافقت کردند جلسات علنی روزهای یکشنبه و سه شنبه هفته آینده مجلس در دو شیفت برگزار شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی ناظران مجلس در شورای نظارت بر صدا و سیما را تعیین کردند.
حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از دو شیفته شدن جلسات علنی مجلس در هفته جاری خبر داد.
جریمه سنگین مالیاتی باعث شده مسئولان فدراسیون دوومیدانی به سراغ بهارستان نشینان بروند.
در حاشیه جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، شوخی دو نماینده‌ به تصویر کشیده شد. جلسه علنی مجلس شورای اسلامی امروز به ریاست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۱۱ نفر از نمایندگان برگزار شد.
عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
عبدالرضا مصری که ریاست علنی امروز مجلس شورای اسلامی را برعهده داشت با صدا درآوردن زنگ پایان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: جلسه آتی مجلس ساعت ۷:۴۵ روز سه‌شنبه ۲۹ شهریورماه برگزار خواهد شد.
نمایندگان مجلس با دو شیفته شدن جلسه علنی امروز مجلس برای بررسی طرح بانکداری اسلامی موافقت کردند.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً صحن علنی مجلس هفته آینده برای بررسی طرح بانکداری اسلامی در دو نوبت برگزار شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ