عضو هیئت‌ رئیسه مجلس گفت: طبق مصوبه هیئت رئیسه مجلس، جلسات علنی هفته آینده مجلس در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درفاصله چندتا ساعت مانده به آغاز بازی بزرگ هفته مشخص نیست سپاهان می تواند از دو ستاره مهمش استفاده کند یا نه؟
حضور توماس مولر و اریک ماکسیم چوپوموتینگ در تور آسیایی بایرن مونیخ در هاله‌ای از ابهام است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
این احتمال وجود دارد که بهروز عطایی برای هفته دوم لیگ ملت‌ها تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کند.
یکی از انتقادات نمایندگان به جلسات شورای هماهنگی سران قواست، نمایندگان گله‌مند هستند، چرا تصمیماتی که می‌گیریم و قانون می‌شود در جای دیگر نقض می‌شود. این هم تذکر داده شده که رئیس مجلس و اعضای هیات رئیسه باید دقت کنند که مصوبات مجلس را پیگیری کنند.
مطالعه محققان دانشگاه هنگ‌کنگ روی ۴۹ پزشک در دو بیمارستان که ۲۴ نفرشان شیفت شبی بودند این موضوع را تائید کرد که محرومیت از خواب می‌تواند موجب کاهش توانایی DNA برای خودسازی شود که احتمالا منجر به بیماری‌های ژنتیک می‌شود.
سردار آزمون و علیرضا جهانبخش، فصل هیجان‌انگیزی را پشت‌سر می‌گذارند.
شرکت خودروسازی هوندای ژاپن ممکن است همکاری خود را با استون مارتین یا مک لارن آغاز کند.
حدود دو ماه پیش، با افزایش کرونا روبه رو شدیم و حدود سه هفته است، با موج جدیدی مواجه هستیم که موارد بستری و به دنبال آن بستری رو به افزایش است. همچنین از حدود دو هفته گذشته، مرگ و میر‌های کرونا به دو برابر افزایش پیدا کرده؛ اما طی دو تا سه روز گذشته، آمار بستری‌ها رو به کاهش بوده است.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه هشدار داد.
به نظر می‌رسد رییس‌جمهور سابق فرانسه نیز در پی متقاعد‌کردن زیدان به پذیرش هدایت پی‌اس‌جی است.
در شرایطی که بحث احتمال حضور «هروه رنار» سرمربی تیم ملی فوتبال عربستان در ایران به جای کارلوس کی‌روش مطرح شده است، دو روزنامه نگار ورزشی عربستان به این موضوع واکنش نشان دادند.
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی امشب برای حضور در تیم النصر عربستان به ریاض سفر می‌کند اما احتمالا از دو بازی ابتدایی در این تیم محروم خواهد بود.
با توجه به صدور هشدار نارنجی از سوی سازمان هواشناسی و تشکیل کمیته اضطرار به احتمال زیاد مدارس و دانشگاه‌ها طی دو روز آینده تعطیل خواهد بود.
تیم ملی ایران طی پنج حضور قبلی خود در جام جهانی نمایش های متفاوتی در بازی آخر دور گروهی داشته است.
انتظار می‌رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا پایان هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.
کارلوس کی‌روش در مصاحبه خود مدعی شد با توجه به مخالفت باشگاه قطری برای حضور دو ملی پوش ایرانی، احتمال حذف آن‌ها از لیست به واسطه دوری چند هفته‌ای از تمرینات دور از ذهن نخواهد بود.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران دیداری دوستانه و کاری با همتای خود در کویت برگزار کرد.
میان دو حزب جمهوریخواه و دمکرات در ارتباط با بازگشت آمریکا به برجام اختلافات عمیق و شدیدی وجود دارد و این روز‌ها تلاش جمهوریخواهان برای ممانعت از بازگشت دوباره واشنگتن به برجام و تصمیم جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در این خصوص بشدت افزایش یافته است.
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: احتمالاً صحن علنی مجلس هفته آینده برای بررسی طرح بانکداری اسلامی در دو نوبت برگزار شود.
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در مورد احتمال تعلیق ۲ فدراسیون ژیمناستیک و دوچرخه‌سواری و برگزاری انتخابات این دو فدراسیون توضیح داد.
شاگردان امیر قلعه نویی امشب میزبان تراکتوری خواهند بود که برای اولین بار در یک دیدار رسمی بردیف را روی نیمکت خواهد داشت.
در صورت ثبت‌ نشدن قرارداد خریدهای جدید بارسلونا تا روز شنبه، دو ستاره‌ که امسال تابستان جذب شدند ممکن است به عنوان بازیکن آزاد بارسا را ترک کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ