اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به قهرمانی تیم ملی نوجوانان کشورمان در مسابقات جهانی اشاره کرد.
فاضل میبدی عضو مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم درخصوص ورود مداحان به سیاست گفت: این یک جریان هدایت شده‌ای است. از امام حسین (ع) بسیار صحبت می‌شود، ولی از آن اصلی که ایشان به خاطرش شهید شدند، صحبت نمی‌کنند. جامعه‌ای که مسئله اصلی‌اش حجاب باشد نه عدالت اجتماعی و اقتصاد سالم، دیگر جامعه دینی نیست.
وزیر خارجه ایران، بازگشت سوریه به جایگاه واقعی و مهم این کشور در مجامع عربی منطقه‌ای و روابط با دیگر کشورها را اقدامی ارزشمند و کمک کننده به برقراری امنیت و آرامش در سوریه و منطقه دانست.
رئیس جمهور اظهار داشت: امروز خیلی‌ها ادعای دفاع از حقوق زنان را دارند، ولی در عمل به دنبال استفاده ابزاری از آنان هستند، اما نظام و فرهنگ اسلامی ما برای بانوان ارزش و جایگاه واقعی قائل است و خود را ملزم به تحقق این ارزش و جایگاه می‌داند.
یک فعال سیاسی گفت: برای جذب مشارکت مردم در انتخابات، مجلس باید به جایگاه اصلی خود بازگردد و قانون انتخابات اصلاح‌ و شوراهای موازی حذف و شده و شورای نگهبان تغییر رویه بدهد.
تیم تنیس کمتر از ۱۴ سال ایران با کسب عنوان دهمی جایگاه خود در مرحله مقدماتی جهان را حفظ کرد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن با وجود اینکه خطر اخراج را رد کرده اما جایگاه خوبی در نزد اعضای تیم ندارد.
شمشیربازی سابر ایران توانست جایگاه هفتم خود را در رنکینگ جهانی حفظ کند.
بر اساس گزارش های اخیر نتیجه دو دیدار چلسی در هفته جاری می تواند سرنوشت گراهام پاتر را تعیین کند.
باشگاه بایرن از مرز 300هزار عضو رسمی عبور و جایگاه خود را به عنوان یک باشگاه ورزشی با بزرگترین عضویت در جهان تثبیت کرد.
رئیس جمهور گفت: اگر در جریان رسیدگی‌های خود به کم‌کاری و فساد رسیدید، حتماً موضوع را بدون توجه به جایگاه اداری شخص و مجموعه متخلف، به مراجع نظارتی ذیربط گزارش کنید.
در بیست و چهارمین دوره همایش شرکت های برتر ایران تحت عنوان IMI-۱۰۰ که با حضور معاون طرح و برنامه وزیر صمت و مدیران ۵۰۰ شرکت برتر کشور برگزار شد، شرکت ایران خودرو از گروه وسایل نقلیه و قطعات خودرو موفق به قرارگیری در میان یکی از ۱۰ بنگاه برتر ایران شد.
ذوب آهن سومین دیدار خود در مرحله گروهی سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را با پیروزی مقابل ارتدوکس لبنان سپری کرد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: اگر بخواهیم در هندسه قدرت جایگاه خود را حفظ کرده، راهی جز آنکه از باور خود دفاع کرده و از نقطه دفاع بر دشمن بتازیم، نداریم.
اتحادیه جهانی کشتی در تازه‌ترین مطلب در صفحه رسمی اینستاگرام خود به تمجید از حسن یزدانی و محبوبیت و جایگاه او در کشتی ایران و جهان پرداخت.
سیدحسین حسینی برای به دست آوردن جایگاه فصل گذشته خود در تعداد کلین‌شیت تلاش خواهد کرد.
اگرچه هنوز ماموریت فدراسیون‌ها نوپا در ورزش تشریح نشده اما این فدراسیون‌ها به صورت رسمی آغاز با کار کرده تا با گذر از مرحله اداری و مالی جایگاه خود را در میان دیگر فدراسیون ها تثبیت کنند.
مهاجم استقلال با گلزنی مقابل ملوان شرایط خوب خود را بار دیگر نشان داد و احتمالا مقابل پرسپولیس هم فیکس است.
ناصر کنعانی گفت: دولت‌هایی که در مقابل مطالبات مدنی و مسالمت‌آمیز مردم کشور خود، به خشونت متوسل شده و به صورت رسمی و علنی دستور سرکوب شدید معترضان را می‌دهند، حق ندارند در خصوص اقدامات جمهوری اسلامی ایران در زمینه اجرای قوانین کشور و صدور احکام در مجرای کاملا قانونی بمنظور مقابله با خشونت آشکار و حفظ نظم و امنیت عمومی کشور و مردم ایران اظهار نظر کنند.
تیم ملی هندبال بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در رقابت های قهرمانی آسیا مقابل چین شکست خورد و چهارم شد.
بانوی تیرانداز کشورمان به کار خود در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی تیراندازی پایان داد.
سخنگوی دولت با بیان اینکه رسانه در حوزه حاکمیت باید به جایگاه اصلی خود بازگردد، تصریح کرد: قطعاً ارزش‌گذاری عملکرد رسانه‌ای دولت بر اساس تعریف مضیق ساختاری اشتباه است.
وزیر خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: حضور مانند سابق در کشورهای غربی بی معنی است و تمایلی نیز وجود ندارد. هیچ تمایل و فایده ای برای حفظ جایگاه و حضور پیشین در کشورهای غربی وجود ندارد.
ماجرا مهسا امینی برگ برنده‌ای برای نظام نیست / در تمامی سه مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در باب حجاب و عفاف، بندی بر مبنای تشکیل گشت ارشاد، سوار کردن زنان در ماشین و بردن آن‌ها برای ارشاد و اصلاح اخلاقی وجود ندارد / حتی مصوبه ۴۲۷ شواری فرهنگ عمومی نیز تنها به ذکر وظیفه «تذکر» برای افراد بدحجاب اشاره کرده / ضروریست دولت در ماجرای مهسا امینی از مردم عذرخواهی کند / مدیریت جامعه با باید و نباید‌های ایدئولوژیک بر خلاف هنجار‌های مقبول مردم به فقدان رابطه دیالکتیک میان قدرت رسمی و قدرت عمومی منتهی می‌شود / مسئولین حق ندارند به نام امام خمینی (ره) زمان پریشی کنونی خود را توجبه کنند / اگر حوزه، شریعت و مبانی فقهی ما به روز نشود، حکم‌های خارجی بر جامعه غالب می‌شود / در قانون و دین ما انسان جایگاه و کرامتی بسیار بالا داشته و دارد؛ نباید در یک حکومت دینی چنین اتفاقی رخ بدهد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ