گل تساوی سیتی مقابل رئال در شرایطی بسیار مشکوک به ثمر رسید و به ادعای بی‌این اسپورت داور باید در این صحنه اعلام اوت می کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه منچستریونایتد قصد دارد پیشنهاد تمدید قرارداد یک‌ساله را به جانی اوانز، مدافع ایرلندی، بدهد.
مخبر با اشاره به شایعات اخیر در خصوص افزایش قیمت بنزین افزود: اینگونه شایعات و همچنین مصوبه مجلس برای اعمال محدودیت در کارتهای سوخت باعث شد که در برخی جایگاه ها شاهد صف های طولانی و ازدحام باشیم که خوشبختانه در بازدیدهایی که امروز از برخی جایگاهها داشتم، شرایط به نسبت عادی بود و مردم رضایت بیشتری داشتند.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
فدراسیون کاراته چهار سهمیه خود برای حضور در بازیهای آسیایی را به کومیته اختصاص داد تا کاتاروها شانس هنرنمایی روی تاتامی بازیهای آسیایی را از دست بدهند.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
مهاجم کلیدی استقلال در مسیر قهرمانی لیگ پانزدهم بار دیگر با تصمیم سیروس پورموسوی به جمع آبی پوشان خوزستان بازگشت.
با اعلام سرپرست باشگاه سپاهان، دو ستاره کلیدی طلایی‌پوشان در فصل جدید نیز همراه این تیم خواهند بود.
از بین سرمربیان شاغل در لیگ بیست و دوم، هنوز 8 نفر تیمهای خود را انتخاب نکرده‌اند.
ناظران اقتصادی و مطبوعات پاکستان با استقبال از تصمیم دولت این کشور برای اجرای سازوکار تهاتر در تجارت با جمهوری اسلامی ایران، گفتند که حذف دلار در همکاری‌های بازرگانی تهران و اسلام‌آباد کلید خورد.
کمتر دیده بودیم ریکاردو ساپینتو تصمیم به تعویض یکی از مهره های کلیدی خود در بین دو نیمه بگیرد.
تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض کریم بنزما در دقایق پایانی دیدار شب گذشته مقابل چلسی باعث دلخوری این ستاره فرانسوی شد.
یک رسانه انگلیسی مدعی شد مدیران چلسی شش هفته قبل از اخراج رسمی گراهام پاتر و در ماه فوریه تصمیم گرفته بودند فرانک لمپارد را به جای او روی نیمکت تیم‌شان بنشانند.
ورزشکاران اظهار کردند که خواب، بخشی ضروری از برنامه‌های تناسب اندام آنهاست زیرا نقش کلیدی در متابولیسم، رشد و ترمیم بافت‌ها همچنین عملکرد مغز دارد.
صحرایی گفت: پنج تصمیم کلیدی و کلان در هیئت امنا داشتیم که مصوبه نخست برنامه راهبردی دانشگاه در افق ۱۴۰۶ بود. قبلا برنامه دانشگاه تا افق ۱۴۰۴ را داشتیم که با اصلاحات جدی، به عنوان برنامه جدیدی به تصویب رسید و دارای ۳۰ نشانگر برای پیشرفت آینده نظام تعلیم و تربیت است که موظف به عملیاتی کردن آن هستیم.
متهم به قتل: هرچه می‌گذشت نگاهم نسبت به سامیار بدتر از قبل می‌شد تا اینکه روز حادثه تصمیم گرفتم که او را بکشم. آن روز صبر کردم تا او از مدرسه برگردد. وقتی او از آسانسور خارج شد و می‌خواست وارد خانه شود با یک میله آهنی که از جعبه ابزار شوهرم برداشته بودم چندین ضربه به سر او زدم و پیکرش را داخل آسانسور انداختم و در ادامه کلید طبقه همکف را زدم و آسانسور پایین رفت.
یکی متهمان گفت: هر چهار نفرمان در یکی از شهرستان‌های غربی کشور زندگی می‌کنیم و برای پیدا کردن کار به تهران آمدیم. در بازار مشغول باربری شدیم و از آنجایی که حقوق‌مان پایین بود تصمیم به سرقت گرفتیم. بواسطه کارمان؛ مغازه‌داران و انبار‌هایی را که اجناس باارزش در آن‌ها نگهداری می‌شد شناسایی کردیم. بعد هم شبانه وارد مغازه‌ها شده و با تخریب در ورودی و از بین بردن دوربین مداربسته نقشه سرقت را اجرا کردیم.
مهرماه ۹۸ زنی با مراجعه به پلیس از کشف جسد مادرش در خانه خبر داد. وقتی مأموران به خانه پیرزن رفتند، دخترش درباره این حادثه گفت: مادرم در خانه‌اش تنها زندگی می‌کرد و به خاطر آسایش او تصمیم گرفتیم برایش پرستار بگیریم. از یک سال قبل تا کنون هم زنی به‌عنوان پرستار در خانه مادرم کار می‌کرد. اما از صبح خبری از مادرم نبود، نگران شدم و به خانه‌اش رفتم، اما هرچه زنگ زدم در را باز نکرد با کلید یدک در را باز کردم و دیدم مادرم نیمه جان و کبود روی زمین افتاده است.
چه اتفاقی برای رونالدو خواهد افتاد؟ تصمیم به زودی بعد از یک مکالمه کلیدی پشت درهای بسته گرفته می شود.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال ایران در روزهای ملتهب پس از انتخابات فدراسیون فوتبال در تلاش است تیم ملی را با آرامش به جام جهانی برساند.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست محمدعلی تیموری و مهدی خطیبی، مدیران عامل سایپا و ایران خودرو، با احداث نخستین نمایندگی مشترک میان دو شرکت برای ارایه خدمات به خودرو‌های سواری، نیمه سنگین و سنگین، ادغام شبکه خدمات پس از فروش دو خودروساز بزرگ کشور کلید می‌خورد.
براساس تصمیم اتخاذ شده در نشست مهدی خطیبی و محمدعلی تیموری، مدیران عامل ایران خودرو و سایپا، با احداث نخستین نمایندگی مشترک میان دو شرکت برای ارایه خدمات به خودروهای سواری، نیمه سنگین و سنگین، ادغام شبکه خدمات پس از فروش دو خودروساز بزرگ کشور کلید می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ