مهاجم شمس‌آذر با گل‌های بیشمار نقش مهمی در صعودشان به لیگ برتر داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
داریوش شجاعیان دو هفته اول لیگ برتر را به دلیل مصدومیت از دست داده بود.
یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد وزش باد شدید و گرد و خاک اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی این هشدار از فردا شنبه ۲۸ مردادماه تا روز سه شنبه ۳۱ مردادماه برای نیمه جنوبی و غربی استان تهران صادر شده است.
مدافع چپ گل‌گهر آغاز کننده تمام حملات تیمش مقابل پیکان بود.
سینا اسدبیگی باتوجه به وضعیت نامشخص میلاد سرلک می‌تواند برای تیمش مهره کلیدی بشود.
برخلاف شایعات، تمایلی از سوی اشکان دژاگه و جواد نکونام به همکاری دیده نمی‌شود.
در حالی که تصور می‌شد یاسین سلمانی به پرسپولیس ملحق شود، او از برنامه یحیی کنار گذاشته شده است.
سارا بهرامی با انتشار عکس هایی از خودش از قله دماوند نوشت: سلام؛ پارسال ۲۸ مرداد؛ صعود به قله دماوند این بار از شمال شرقی؛ وقتی برگشتم خونه تصمیم گرفتم خاطره‌ی این صعود رو ۷ مهر در روز آتشنشانی در صفحه‌ام پست کنم..
سعید مهری موفق شد با یک حرکت انفرادی دیدنی از سمت راست، تک گل صعود بخش تیمش را وارد دروازه پارس جنوبی کند.
الشباب عربستان با درخشش ستاره آرژانتینی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نسف قارشی شد.
سجاد بازگیر هم در مسیر صعود ملوان به لیگ برتر و هم در لیگ بیست و دوم یکی از بازیکنان کلیدی مازیار زارع یا در واقع مهم‌ترین مهره این مربی بوده است.
روزنامه نگار قطری با تاکید بر اینکه حفظ عنوان قهرمانی آسیا و صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ دو هدف بزرگ قطر با کارلوس کی‌روش است، گفت: می‌دانیم سبک کی‌روش دفاعی است و به این مربی خوشبین هستیم.
بررسی میدانی خبرنگار مهر حاکی از آن است که علیرغم آنکه قیمت ارز در بازار آزاد روند صعودی دارد ولی کمتر کسی حاضر به خرید ارز با قیمت های بالاتر از توافقی است.
باران هوادار تیم ملی فوتبال کشورمان از آرزوی صعود تیم ملی ایران به مهر گفت: به نظر من نتیجه بازی ۱-۰ به نفع ایران خواهد بود.
در خرداد ۱۴۰۱ به دلیل حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی و جهش چندبرابری قیمت مواد غذایی، تورم ماهانه تا ۵/۱۲ درصد رشد کرد. یعنی میانگین قیمت‌ها فقط طی یک ماه ۵/۱۲ درصد بیشتر شد. اما این نرخ به دلیل حذف ارز دولتی طبیعی بود. از تیرماه به بعد به‌صورت تدریجی این نرخ کاهش یافت تا شهریور که به عدد ۲/۲ درصد رسید. موضوع نگران‌کننده، اما در مهرماه اتفاق افتاد. یعنی صعودی شدن مجدد نرخ تورم ماهانه در مهرماه. با وجود آنکه هیچ اتفاق و شوک جدیدی به بازار وارد نشده بود، تورم ماهانه مهر به ۳ درصد رسید. این عدد می‌گوید وقتی فقط در یک ماه ۳ درصد قیمت‌ها بیشتر شده است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تیم ملی بازی‌های سختی در مرحله مقدماتی جام جهانی دارد گفت: امیدواریم صعود کنیم اما نباید خیلی خوشبین باشیم.
شناسایی صنایع تاثیرگذارچهارشنبه در روز نزولی- صعودی بورس اهمیت دوچندانی دارد.
روز شنبه ۳۰ مهر ماه بورس که در ابتدا روندی مثبت را پیش گرفته بود، نتوانست در مدار صعودی باقی بماند و بار دیگر افزایش عرضه‌ها در نیمه معاملات، بیش از نیمی از نمادها را به محدوده منفی هدایت کرد و شاخص کل بورس روند نزولی گرفت و در مقابل شاخص هم‌وزن روند صعودی داشت. با وجود این روند معاملات امروز بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟
تیم والیبال سایپا تهران با برد برابر طلوع مهر یزد دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، تخلف بزرگ یک کارگزاری، فردا هشتمین صندوق طلا پذیره نویسی می‌شود، ثبت سفارش لاماری و کارا در بورس کالا چه زمانی است؟، تحلیل شستا امروز ۲۵ مهر ۱۴۰۱ | شستا صعودی می‌شود؟، آیا بورس در شرایط فعلی پیش بینی پذیر است؟، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، پیش بینی بورس امروز/ رشد بازار سرمایه ادامه‌دار خواهد بود؟، تحلیل زاگرس امروز ۲۳ مهر ۱۴۰۱ | زاگرس صعودی می شود؟، اخبار مهم کدال چیست؟، اخباری که می تواند بر روند بورس تاثیر بگذارد، جدیدترین لیست افزایش سرمایه‌ها، دلیل توقف نماد سپرده چیست؟، افشای اطلاعات باعث توقف این نماد شد، در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در معاملات هفته گذشته انس جهانی که تا ساعت ۱۲ جمعه ۱۵ مهر ادامه داشت، انس با صعود ۲.۶ درصدی نسبت به هفته قبل مواجه شده و از ۱۶۶۲ دلار به ۱۷۰۶ دلار پایان معاملات جمعه رسید.
امروز مطالبی همچون سهامداران عدالت بخوانند، چرا شاخص کل بورس اُفت کرد؟، جزییات افزایش سرمایه جذاب ۱۲ نماد، اطلاعیه مهم عرضه اولیه وطوبی، تحلیل صبا امروز ۱۲ مهر ۱۴۰۱ | صبا کی به مدار صعود باز می‌گردد؟، افزایش قیمت دلار توافقی در کانال ۳۱ هزار تومان؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
مرحله مقدماتی نخستین تور ملی والیبال ساحلی زنان ایران امروز (شنبه نهم مهر) با 24 مسابقه پیگیری شد و 16 تیم برتر صعود کننده مشخص شدند.
فصل جدید لیگ 2 در دو گروه 14 تیمی از یکشنبه 10 مهر آغاز می شود و در پایان تیم های اول به همراه برنده تیم های دوم به لیگ یک صعود می کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ