الشباب عربستان با درخشش ستاره آرژانتینی خود موفق به کسب پیروزی مقابل نسف قارشی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نوراللهی در تیم منتخب هفته نخست که بازیکنان سرشناسی مثل کریم بنزما و بانگا را هم در آن دیده می‌شوند قرار گرفت.
مدیرعامل پرسپولیس در مورد صحنه جالب خروج از جلسه هیئت‌مدیره باشگا توضیحاتی را ارائه کرد.
کارلوس آلکاراس، هولگر رونه و دوشان لایوویچ به ترتیب عناوین قهرمانی رقابتهای تنیس بارسلون، مونیخ و بانیا لوکا را از آن خود کردند.
تنیسور صربستانی درباره پیروزی بر هموطن مشهور خود یعنی نواک جوکوویچ در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات دسته ATP-250 در بانیا لوکا اظهارنظر کرد.
مسابقات 250 امتیازی تنیس بانیا لوکا بوسنی با حذف مرد شماره یک جهان همراه شد.
کارلوس هرناندز اینارخوس که سابقه هدایت الشباب را در کارنامه دارد، برای نجات نساجی از وضعیت کنونی به این تیم پیوست.
هواداران تیم مراکش همزمان با حضور رئیس جمهور فرانسه در ورزشگاه البیت دوحه، بانگ «لااله الا الله، محمد رسول الله» سر دادند.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود؛ اما امشب شب رکورد‌های امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از ۲۴ سالگی و رسیدن به عدد ۹ با عبور از پله افسانه‌ای. او در پی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست.
صعود فرانسه با حذف لهستان قابل انتظار بود اما امشب شب رکوردهای امباپه بود. بیشترین گل زده در جام‌جهانی تا قبل از 24 سالگی و رسیدن به عدد 9 با عبور از پله افسانه‌ای. او درپی دومین قهرمانی جام‌جهانی و دومین کفش طلا هم هست
جام‌جهانی قطر | خروس فرانسه بانگ قهرمانی سر داد / امباپه کفش و توپ طلا راباهم می‌خواهد
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد روز شنبه پس از اقامه نماز مغرب و عشاء، بانگ تکبیر در سراسر کشور طنین‌انداز می‌شود.
صادق زیباکلام نوشت: آیا جناب رئیسی در فضای انتخابات هم همچنان بسروقت «ستاد امر بمعروف» و سایر دستگاه‌های اجرایی می‌روند و بانها یادآوری می‌کنند که مرعوب جوسازی‌ها نشده و قانون حجاب را قرص و محکم اجرا نمایند؟ یا برعکس، خواهند گفت که: «حجاب یک مقولۀ فرهنگی است و راه حل آن زور و خشونت نیست.
بسیاری از کارخانجات تولید نهاده‌های ساختمانی طی چهار سال گذشته ارز ۴۲۰۰ تومانی دریافت می‌کردند اما از آن زمان تاکنون نه قیمت مصالح کاهش یافت و نه رشد قیمت مسکن کاملا متوقف شد؛ بر این اساس یک کارشناس مسکن معتقد است بازار مسکن، نه از ارز ترجیحی بلکه از تورم تاثیر می‌گیرد که دولت باید تلاش کند ترمز آن را بکشد.
بعثت و فرود آمدن جبرئیل در حرا، بازگشایی راه های آسمان به حریم بسته انسان است. خداوند، بانگ بیدار باش را از سر رحمت بیکران خود به صدا درآورده است. این سروش ایزدی بر بال جبرییل فرود آمد و از حنجره پاک محمد صلی الله علیه و آله بر زمین منتشر گردید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ