شهردار منطقه ۵ تهران از جمع‌آوری سازه‌های غیر مجاز و پر تخلف جنب شهر سنگ خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان کل کشور با ارسال نامه‌ای به وزیر کشور گفت: احکام قلع و قمع صادره در کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها تا قبل از سال ۱۴۰۰ لغو شود.
دوران حکومت ظل السلطان در اصفهان، به قلع و قمع مخالفان و سرکوب شورش‌های محلی و داخلی و یا افزون بر دارایی‌های کلان، از طریق دست اندازی بر اموال مردم می‌گذشت و از آنجا که مملکت داری جایی در ذهنیت قاجار نداشت، اغلب اوقات را به شکار و بلوک گردی و خوشگذرانی سپری می‌کرد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دماوند از قلع و قمع ۲۶۳ فقره ساخت‌وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی سیدآباد و سربندان شهرستان دماوند خبر داد.
شاگردان رضا عنایتی با شرایط عجیب و سختی در کشور عراق مواجه شده‌اند.
رییس سازمان امور اراضی گفت: در قانون حفظ کاربری مجازات متخلفان نخست قلع و قمع و اعاده به وضع سابق و دوم جزای نقدی یک تا سه برابر ارزش زمین دیده شده است.
اینتر ظرف فقط 7 روز موفق شد پنج پیروزی بزرگ برابر تمامی تیم های مطرح ایتالیا به دست بیاورد.
بوستان کوهپایه به مساحت ۷۷۰ مترمربع یکی از بوستان‌های محلی در اسدآباد زعفرانیه است که ۲۲ اسفند پارسال شخصی با در اختیار داشتن رای قضایی و حکم قلع درخواست ساخت و ساز در این بوستان کرده‌است.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی کشور، برون‌سپاری اجرای تبصره (۲) ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها و اجرای احکام قطعی قلع و قمع را از برنامه‌های امسال اعلام کرد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان امور اراضی گفت: ۱۷۵۰ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی کشور در راستای اجرای احکام قطعی مقامات قضایی و به منظور حفظ کاربری در سال ۱۴۰۱ قلع و قمع شد.
استقلال با روش همیشگی تیم های ژوزه مورینیو رقیب امشب خود را قلع و قمع کرد.
سرنوشت کارمندان فناوری به بحران های مالی گره خورده است. همانطور که اپیدمی کرونا به شکوفایی صنعت و ایجاد مشاغل انبوه دراین بخش منجر شد، در سال ۱۴۰۱ بحران اقتصادی کارمندان را قلع و قمع کرد.
عجیب‌ترین نتیجه ممکن در جام ملت‌های جوانان آسیا دقایقی پیش به دست آمد؛ شکست غیر قابل باور قطر مقابل استرالیا.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
رئیس قوه قضاییه به دبیرخانه شورای عالی حفظ حقوق بیت‌المال تکلیف کرد که تا پایان اردیبهشت ماه سال آتی احکام اجرایی نشده قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز را احصا کند.
مالک ساختمانی جدیدالاحداث در میدان رسالت تبریز به منظور دیده شدن فروشگاه‌اش شبانه درختان پیاده‌رو را قلع و قمع کرد.
رییس سازمان امور اراضی کشور گفت: هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واجد ممنوعیت قانونی و برابر باحفظ کاربری، یگان حفاظت امور اراضی و جهاد کشاورزی درمحل حاضر و آن را قلع و قمع می کند.
سمنان- معاون امور اراضی جهاد کشاورزی استان سمنان از صدور احکام قلع و قمع ۲۲ مورد ساخت و ساز در اراضی کشاورزی طی سال جاری در سراسر استان خبر داد.
با دستور دادستانی تهران ۵۴ واحد تجاری در مرحله هفتم طرح قلع و قمع بناهای غیرمجاز در محله خلازیر تهران، با دستور و نظارت این دادستانی تخریب شد.
وقتی کشتیِ اولوبرون در دهه ۱۹۸۰ کشف شد کارشناسان گیج شدند. آن‌ها نمی‌دانستند که فلزاتِ موجود در کشتی از کجا آمده است. اما در دهه ۱۹۹۰ بود که برای نخستین‌بار با استفاده از ایزوتوپ‌های قلع توانستند بفهمند که قلعِ موجود در اشیاء باستانی از کجا به دست آمده است.
مالک فلسطینی این زمین که قبل از اعلام رسمی از افشای هویت خود امتناع کرد، کف موزاییک را با ورقه‌های قلع پوشاند و گفت که امیدوار است در ازای حفاظت از یافته منحصر به فرد در ملک خود غرامت دریافت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ