استون ویلا در حالی به کسب رتبه های بالاتر امیدوار بود که تساوی بد موقع مقابل برنتفورد روند پیروزی های آن ها را قطع کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لئون بایی، بازیکن استون ویلا، پس از بازی با اورتون با یک طرفدار استون ویلا درگیر شد.
موسی دیابی به دنبال جدایی از بایرلورکوزن در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است، اما این باشگاه آلمانی برای فروش بازیکن خود، مبلغ قابل توجهی را طلب می‌کند
رئیس پلیس آگاهی استان گیلان از دستگیری یک قاتل و اعتراف وی به قتل ۲ خانم در شهرستان رشت خبر داد و گفت: اجساد مقتولان و خودروی یکی از آن‌ها به‌همراه مقادیری سلاح و مهمات در یک ویلا در شهرستان رشت کشف شد.
لیورپول در هفته سی و هفتم لیگ برتر در یک بازی خانگی به مصاف استون‌ویلا رفت و با تساوی 1-1 متوقف شد.
یورگن کلوپ که به دلیل انتقاد از یک داور محروم شده و در دیدار امروز مقابل استون‌ویلا روی نیمکت تیمش حضور ندارد روی سکوهای آنفیلد بازی را با شرایط ویژه‌ای دنبال می‌کند.
لیورپول که نیمه اول دیدارش مقابل استون‌ویلا را با اختلاف یک گل عقب افتاده از خشونت بازیکنان این تیم و اخراج نشدن تایرون مینگز در آخرین دقیقه نیمه اول عصبانی است.
استون‌ویلا در دیدار امروز مقابل لیورپول یک پنالتی در نیمه اول از دست داد ولی بلافاصله به گل رسید تا از دست دادن پنالتی را فراموش کند.
متئو آلمانی (مدیر بخش فوتبال بارسا) که باشگاه بارسلونا اعلام کرده بود با استون ویلا به توافق رسیده، حالا قصد ماندن دارد و امروز با خوان لاپورتا برای ادامه همکاری جلسه داشت.
اونای امری، سرمربی استون ویلا، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل تاتنهام تاکید کرد که کسب نکردن سهیمه اروپا یک شکست برای تیمش محسوب نمی شود.
منچستریونایتد و چلسی برای جذب امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان تیم ملی آرژانتین، در نقل و انتقالات تابستانی با یکدیگر رقابت می کنند.
با وجود یک فصل خیلی خوب، استون ویلا به رؤیاهایش برای حضور در جمع تیم‌هایی که قادر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان هستند، نخواهد رسید.
اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، ناخواسته پس از بازی با استون ویلا مرتکب یک اقدام جنجالی شد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان آرژانتینی استون‌ویلا، تابستان آینده این باشگاه را به مقصد یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا را ترک کرده و به گران‌ترین سنگربان دنیا تبدیل خواهد شد.
تام هنکس امروز در ویلاپارک و از نزدیک دیدار استون ویلا و آرسنال را تماشا می کند و پس از گل زودهنگام واتکینز به توپچی ها به شکل جالبی هم خوشحالی کرد.
اختلاف آرسنال که یک بازی کمتر از منچسترسیتی دارد، در جدول با این تیم به 6 امتیاز رسیده است، شاگردان گواردیولا فرداشب به مصاف استون ویلا خواهند رفت
استون ویلا دیبو مارتینز را در فهرست فروش گذاشته و در صورت قطعی شدن جدایی او، برای خرید جوردن پیکفورد، گلر اول تیم ملی انگلیس، اقدام خواهد کرد.
آنتونیو کونته در نشست خبری امروز خود گفت که کریستین رومرو برای بازی مقابل استون ویلا آماده است و از اینکه یک قهرمان جهان در تیمش دارد، ابراز خوشحالی کرد.
استفان بایچتیچ با اصالتی صرب ولی متولد ویگو اسپانیا، شب گذشته گل سوم لیورپول را به استون ویلا زد و نوید ظهور یک پدیده جدید را داد.
اندی رابرتسون رکورد بیشترین پاس گل توسط یک مدافع در لیگ برتر را در جریان پیروزی 3-1 لیورپول برابر استون ویلا در روز باکسینگ دی ثبت کرد.
از آرسنال و استون ویلا به عنوان جدی‌ترین باشگاه‌های خواهان ژائو فلیکس نام برده می‌شود.
محرومیت برونو فرناندز در بازی یکشنبه یونایتد برابر استون ویلا تبدیل به یک معضل برای مربی هلندی شیاطین سرخ شده و او زمان کافی برای انتخاب جانشین او ندارد.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ