اونای امری، سرمربی استون ویلا، بعد از پیروزی ارزشمند مقابل تاتنهام تاکید کرد که کسب نکردن سهیمه اروپا یک شکست برای تیمش محسوب نمی شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دلمه برگ مو یکی از غذا‌های مهم ترکی است که با به کار بردن یکسری ترفند هنگام پخت دلمه برگ مو لذیذتری خواهید داشت.
فوتبال عربستان در حال طی کردن مسیری است که پیش از این هم در چند کشور دیگر طی شده اما هیچ لیگی با چنین قدرتی پیش نرفته است.
قطبی از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱ سرمربی تیم ملی ایران شد. اما او یک حسرت دارد و آن اینکه به جام جهانی فوتبال ۲۰۱۰ راه نیافته است. قطبی گفت: «متاسفانه کار در تیم ملی ایران در زمانی اتفاق افتاد که ناآرامی‌های سیاسی زیادی به من اجازه نداد تیم مورد نظرم را بسازم. انتخاب محمود احمدی‌نژاد به عنوان رئیس جمهور و جنبش سبز باعث ناآرامی سیاسی اطراف تیم شد که نتیجه ما را تحت تاثیر قرار داد.»
میلاد سرلک در روز‌های اخیر تلاش کرده است دانشجو شود و با ثبت نام در یک دانشگاه، خدمت سربازی خود را به تعویق بیندازد.
روسونری در روزهای اخیر به شدت مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو را مورد هدف قرار داده بود ولی خالی بودن تنها یک سهمیه غیر اروپایی و تخیف ندادن پورتو باعث شد تا تیم ایتالیایی نسبت به جذب این بازیکن سرد شود.
یوسفیان ملا در واکنش به اینکه آیا لاریجانی به اسکاتلند رفت‌وآمد دارد یا خیر، تصریح کرد: خیر اصلا لاریجانی به اسکاتلند نرفته است، در حقیقت آخرین باری که او به خارج از کشور رفت مربوط به مراسم اربعین سال گذشته است که به کربلا رفت و امسال هم قصد دارد در مراسم اربعین شرکت کند. واقعیت امر این است که لاریجانی قصد سفر به اروپا، حتی کشور‌های خلیج فارس و هیچ کشور همسایه را نداشته و ندارد.
از ظاهر امر این‌طور به نظر می‌رسد که یحیی گل‌محمدی تیم خوبی بسته و حتماً در کنار سپاهان و تراکتور تا اینجا مدعیان نخست قهرمانی فصل بعد خواهند بود.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: در چند روز گذشته دغدغه و گفتمان بعضی این بود که پرسپولیس هم به هر نحوی به آسیا نرود. ما منتظر نتیجه جلسه مجلس و نهادهای بالادستی هستیم.
کمیته داوران فدراسیون فوتبال به گزینه‌های قضاوت در دربی پایتخت ابلاغ سوت زدن در هفته بیست و ششم نداده است.
یک نشریه آلمانی به تمجید از سردار آزمون پرداخت و او را به ققنوسی تشبیه کرد که از خاکستر بلند شده است. در این گزارش عنوان شده که کار بازیکن تیم ملی ایران قبل از این تمام شده بود!
کوکو سبزی یکی از انواع کوکو‌های خوشمزه و بسیار محبوب ایرانی است و پخت آن نیاز به رعایت برخی نکات مهم دارد که در این مطلب به آن می‌پردازیم.
یک متخصص ارتوپد و فلوشیپ ورزشی گفت: کم راه رفتن، راه نرفتن یا استفاده بیش از حد و زیاد هر دو باعث آتروز می‌شوند.
کوکو سیب زمینی یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین انواع کوکو است که روش تهیه بسیار آسانی دارد و در مدت زمان کمی آماده می‌شود.
سرمربی استقلال در بازی های دوستانه این تیم جوانب احتیاط را برای لو نرفتن ترکیب تیم خود در نظر گرفته است.
عماد افروغ گفت که مهم‌ترین شاخصه‌ام از دوران نوجوانی تا کنون زیربار زور نرفتن بوده است. او در پاسخ به این پرسش که چرا در مجلس هشتم با وجود اصرارهای بسیارِ گروه‌های مختلف سیاسی نامزد انتخابات نشدی گفت سقف مصلحت هر روز پایین‌تر می‌آید و دارد گردنم را می‌شکند و من اهل حقیقتم نه مصلحت.
درگذشت تاریخ پژوه، دعوت از تورگردانان به ایران،همکاری ایران وتاجیکستان، ماجرای حبس بازدیدکنندگان موزه رضا عباسی و انتشارآمار سفر از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
روز گذشته «عمو حاجی» مرد تنومند و کهن سالی که بیش از نیم قرن از رعایت کردن بهداشت و استحمام گریزان بود، در ۹۴سالگی در روستای دژگاه از توابع بخش دهرم شهرستان فراشبند فارس درگذشت.
یاگو آسپاس، مهاجم سلتا، از اینکه با وجود درخشش در دو سال اخیر مورد توجه لوئیس انریکه(مربی اسپانیا) قرار ندارد، ناراحت است. او در مورد انتقال ناموفقش به لیورپول هم صحبت کرد.
فدراسیون فوتبال درباره عدم حضور هافبک تیم ملی ایران در اردوی اتریش شفاف سازی کرد.
اینیگو مارتینز شایعات تحت فشار قراردادن باشگاه بیلبائو برای جدایی و ناراحتی شدید به خاطر میسر نشدن انتقالش به بارسلونا را تکذیب کرد.
کیلیان امباپه تایید کرد که امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، نقش زیادی در تصمیم نهایی او برای رد پیشنهاد رئال و تمدید قرارداد با پی اس جی داشت.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال حربه جالبی را برای لو نرفتن ترکیب تیمش مقابل سپاهان اتخاذ کرد.
توصیه شده بود اگر عزت نفس میزبان اجازه نمی‌دهد و هر برخوردی او را مکدر می‌سازد، شاید بهتر باشد حتی گاهی نرفتن را به رفتن ترجیح دهیم و با تماس تلفنی سالی که آغاز شد را شادباش بگوییم و رخت نو را بر تن واژه‌ها کنیم و اکنون به واسطه ویروس کرونا، این انتخاب نیست بلکه گزینه ناگزیر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ