مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استقلال برای جذب دو بازیکن خارجی و تمدید قرارداد با عارف غلامی، باید سه بازیکن را در لیست خروج خود قرار دهد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چاره ای جز خروج دو بازیکن فعلی تیمش را ندارد.
سعید صادقی که پنجره تابستانی فصل گذشته به عنوان یکی از مهره‌های طلایی نقل و انتقالاتی تیم‌های زیادی را خواهان خود می‌دید اکنون اما شرایط خاصی را دنبال می‌کند.
دو بازیکن باتجربه پرسپولیس به احتمال فراوان فصل آینده در یک تیم دیگر همبازی خواهند شد.
دو بازیکن تیم ملی فوتسال از اردوی این تیم برای بازی با ازبکستان خارج شدند.
به گفته پلیس، پس از وقوع توفان و باران‌های شدید دو قطار منطقه‌ای در سوئیس در حوادث جداگانه‌ای از ریل خارج و بیش از ده‌ها نفر در این حادثه زخمی شدند.
در دو هفته اخیر دو توافق صورت گرفته نشان داد که بازار در عطش خبر‌های مثبت مانده بود. فعالان بازار می‌دانند که توسعه دیپلماسی، جاده باز‌کن تجارت است. در نتیجه با بهبود تجارت جریان ورود و خروج ارز تسهیل خواهد شد و انتظار کمبود منابع ارزی، کمرنگ خواهد شد.
مجمع عمومی سازمان ملل در سالگرد جنگ اوکراین و پس از دو روز بحث و رایزنی به قطعنامه ای رای داد که خواستار خروج فوری و بدون قید و شرط نیروهای نظامی روسیه از خاک اوکراین و توقف درگیری ها شده است.
نام دو ستاره تیم منچسترسیتی از لیست سفر به آلمان برای بازی فردا مقابل لایپزیش خارج شد.
دو بازيكن باشگاه سپاهان به منظور حضور در بازى دوستانه مقابل زنيت اردوى تيم جوانان ایران را ترك كردند.
بورس تهران در هفته اول بهمن با خروج پول حقیقی و ریزش شاخص کل مواجه بود. با رسیدن شاخص کل به سطح حمایتی خود دو صنعت بانکداری و خودروسازی بورس تهران توانستند با خبرهای خوش به سمت جبران عقب‌ماندگی ماه‌های قبل حرکت کنند.
روز گذشته دو مجروح و پیکر ارخان عسگروف کارمندی که در حادثه سفارت جمهوری‌ آذربایجان در تهران جان خود را از دست دادبه همراه کارکنان این سفارت در تهران با بدرقه رسمی علی باقری کنی معاون سیاسی وزیر امور خارجه به باکو منتقل شدند.
مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال با خروج دو دستور جلسه همراه بود.
تمام تلاش‌های بایدن موفقیت‌آمیز نبوده است. خروج آمریکا از افغانستان در سال ۲۰۲۱ یک فاجعه بود، حتی اگر باعث شد جنگ ۲۰ ساله‌اش پایان یابد. واقعیت‌های جبر جغرافیایی، با وجود تاکید‌های اولیه تیم بایدن بر دموکراسی و حقوق بشر، آن‌ها را به مسیر تعاملات ناخوشایندی هدایت کرده است.
ضرغامی وزیر میراث فرهنگی گفت: دو تاج پهلوی الان در خزانه جواهرات ملی نگه‌داری می‌شود اما این‌ها در مقایسه با اموالی که پهلوی از ایران غارت کرد، قابل توجه نیست.
2 بازیکن استقلال با تصمیم ریکاردو ساپینتو در لیست خروج آبی ها قرار گرفته اند.
باشگاه تراکتور راهکار جالبی را برای خروج دو بازیکن خود از لیست انتخاب کرده است.
دو مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس با پیشنهاد باشگاه های لیگ برتری برای خروج در زمستان روبرو شده اند.
سرمربی پرسپوليس بعد از شکست یک گله در نیمه اول، به دنبال جبران نتیجه طی ادامه بازی است.
به این ترتیب باید خروج عزیزبک آمانوف هافبک جوان ازبک از لیست استقلال در نیم فصل را قطعی دانست. مشخص نیست مصطفی آجورلو به چه دلیل این بازیکن خارجی بی ثمر را خریداری کرده بود!
رئیس ساتاد مرکزی اربعین حسینی گفت: تا نیم ساعت پیش حدود دو میلیون و ۸۵۰ نفر از زائران از مرزهای کشور خارج شده‌اند و همچنین ۹۰۰ هزار زائران به کشور بازگشتند.
ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان با دو تغییر نسبت به دیدار برابر گل‌گهر تیمش را در هفته چهارم به میدان فرستاده است.
کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ