یک مقام مسئول با اشاره به افزایش عرضه دام گفت: قیمت منطقی لاشه ۳۱۰ هزارتومان در هر کیلو است و بالاتر از آن گرانفروشی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقایسه عملکرد کشتارگاه‌های رسمی کشور در خرداد ۱۴۰۲ با ماه مشابه سال ۱۴۰۱ نشان‌دهنده کاهش ۱۲ درصدی مقدار عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور است.
روزنامه جوان نوشت: گرانی قیمت مواد غذایی از میوه و صیفی گرفته تا لبنیات و مرغ و گوشت حتی در ایام افزایش تولید نوبر است. اکنون در روز‌هایی قرار داریم که فصل نوبرانه‌های میوه تمام شده است و هیچ توجیهی برای عرضه میوه گران پذیرفته نمی‌شود، اما قیمت انواع میوه همچنان بالاست.
عرضه گوشت انواع طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ به ۱۲۶.۹۸۲ تن رسید.
رصد هفتگی بازار کالاهای اساسی حکایت از ادامه نا به سامانی در بازار گوشت مرغ دارد علاوه بر اینکه بازار گوشت قرمز هم با وجود تثبیت قیمت‌ها در حدود ۶ هفته گذشته، با افزایش قیمت مواجه شده است.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
مقدار عرضه گوشت طیور در کشتارگاه‌های رسمی کشور در بهمن ۱۴۰۱ نسبت به ماه قبل (دی) در حدود ۳ درصد افزایش داشته است.
گوشت گاو و گوساله با ٢٠.٥٦٣ تن، ٥٢.٨ درصد از وزن کل گوشت قرمز عرضه‌شده را به خود اختصاص داده است.
معاون بهره‌برداری و بهداشت سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از پیگیری روند عرضه گوشت گرم تنظیم بازار وارداتی در میادین میوه و تره بار خبر داد.
بر اساس نتایج این طرح، وزن گوشت قرمز عرضه‌شده انواع دام‌های ذبح‌شده در کشتارگاه‌های رسمی کشور در دی ۱۴۰۱، جمعاً ۴۱.۰۲۶ تن گزارش شده که سهم گوشت گاو و گوساله بیش از سایر انواع دام بوده است.
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد ضمن تشریح آخرین قیمت گوشت قرمز، گفت: به زودی علاوه بر تهران و البرز در سایر استانها نیز گوشت قرمز وارداتی عرضه خواهیم کرد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران از افزایش عرضه گوشت قرمز گرم از محل تولید داخل و واردات خبر داد.
گوشت گوساله و گوسفندی وارداتی گرم در میادین اصلی شهرداری تهران از صبح فردا عرضه خواهد شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از کشف بیش از یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد قبل از عرضه در بازار خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران از ارسال گوشت منجمد به پنج میدان از مجموع ۲۲ میدان اصلی خبر داد.
مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران گفت: از روز شنبه گوشت منجمد گوسفند و گوساله با قیمت مصوب، در سراسر کشور توزیع می‌شود.
بر اساس گزارش مرکز آمار ایران عرضه گوشت مرغ در آبان امسال نسبت به مهرماه ۱۴ درصد افزایش داشته است؛ هرچند همچنان مقدار عرضه گوشت مرغ و طیور در این ماه ۱۱ درصد کمتر از آبان پارسال است.
عرضه گوشت قرمز در کشتارگاه‌های رسمی کشور در شهریورماه گذشته ۴ درصد افزایش داشت.
رئیس سازمان نظام دامپزشکی کشور گفت: عرضه گوشت اسب و الاغ در کشور وجود دارد اما میزان آن نگران کننده نیست.
امروز مطالبی همچون پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / ثبات دلار مسافرتی در کانال ۲۷ هزار تومان، آیا بیت کوین در درازمدت سودآور است؟، گفتگوی نبض بورس با رئیس سازمان بورس، تحلیل بوعلی | صعود ادامه دارد؟، وبصادر به این شرط صعودی است!، چراغ سبز نظام بانکی برای سبزپوشی بورس، هفته آینده کدام نماد‌ها مجمع برگزار می‌کنند؟، در سال ۱۴۰۰ در صندوق تثبیت بازار سرمایه چه گذشت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
بر اساس اعلام سازمان امور مالیاتی فروش گوشت قرمز دام های سبک و سنگین و فرآورده های آن از پرداخت عوارض و مالیات معاف است.
مسعود دانشمند کارشناس مسائل اقتصادی با اشاره به اینکه دولت اولویت‌های اقتصادی خود را مشخص نکرده است، اظهار داشت: اینکه ما می‌گوییم در حال حاضر اولویت اقتصادی دولت چیست، یعنی باید یک ترتیب برای انجام کار‌ها قائل شد، اما در حال حاضر هرچه دولت اعلام می‌کند که درصدد انجام اصلاحات اقتصادی است، اما بعد باید برای آن هدف مشخص شود، اما اینکه اعلام شود چنین اقداماتی به مردمی سازی در اقتصاد ختم می‌شود، باید توضیح دهند که منظورشان از مردمی‌سازی اقتصاد چیست، زیرا این واژه و یا مفهوم در هیچ یک از کتب اقتصادی نیامده و مفهوم آن بسیار گنگ و مبهم است.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ