تبریز- سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی از واژگونی مرگبار ال نود در اتوبان تبریز سهند خبرداد و گفت: در این حادثه پنج نفر جان باختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، شدت تصادف به حدی بوده که از ۵ سرنشین خودرو آریو ۲ نفر در دم فوت شده و ۳ نفر دیگر بشدت مجروح و همچنین سه سرنشین سواری کوییک شامل یک زن و شوهر و کودک شان نیز بدلیل شدت جراحات در دم جانباخته بودند.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
فرمانده انتظامی استان فارس از آزادی گروگان‌ها در جریان یک گروگانگیری در داروخانه‌ای در شهر جدید صدرا شیراز و کشته شدن گروگانگیر خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکلی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
بهارستان- فرمانده انتظامی بهارستان از دستگیری پنج نفر از تهیه کنندگان مشروبات الکی در این شهرستان پلمب یک گارگاه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۵ نفر از عاملان ناامنی که پس از تخریب خودرو با استفاده از سلاح، نظم عمومی را برهم می زدند، خبر داد.
دادگستری هرمزگان اعلام کرد:حکم اعدام ۵ نفر از اشرار و قاچاقچیان مسلح مواد مخدر در این استان اجرا شد.
ثبت نام انتخابات فدراسیون کشتی با نام نویسی ۶ کاندیدا روز گذشته به پایان رسید و رقابت بین نامزد‌ها آغاز شد.
تفاهم‌نامه همکاری ارائه ۵ میلیون نفر ساعت آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای در ۳۰۰ عنوان استاندارد شغلی بین صندوق بازنشستگی کشوری و سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای منعقد شد.
دبیر مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون آمادگی جسمانی، اسامی اولیه نامزدهای انتخابات ریاست این فدراسیون را اعلام کرد.
سمنان_ مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه روز جمعه پنج سانحه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان به وقوع پیوست، گفت: در مجموع این حوادث سه نفر جان خود را از دست دادند.
سمنان- رئیس جمعیت هلال احمر استان سمنان گفت: پنج مسافر مفقود شده در منطقه خنار لاسجرد امداد رسانی و پیدا شدند.
به گفته سازمان بهداشت جهانی، شیوع بیماری ماربورگ، در آنگولا، کنگو، کنیا، آفریقای جنوبی، اوگاندا و غنا ثبت شده است.
سخنگوی پلیس، از دستگیری ۵ نفر از عوامل مسمومیت دانش آموزان در استان فارس خبر داد.
سمنان- سرپرست مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سمنان گفت: در سال جاری متاسفانه پنج نفر از مردم استان به دلیل گازگرفتگی جان خود را از دست دادند که بیشترین این افراد در دامغان ساکن بودن
نایب رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه از برخورداری ۵ هزار نفر از وام کم بهره در راستای اجرایی شدن بسته خرسندساز خبر داد.
منابع اردنی از جان باختن پنج نفر در جریان آتش سوزی که در جنوب اردن رخ داد، خبر دادند.
دادستان کل بلغارستان اعلام کرد که ۵ تَن در خصوص بمب‌ گذاری در استانبول متهم شناخته شده و بازداشت شدند.
«مهدی هرمزپور»، مدیر گروه روانپزشکی سازمان پزشکی قانونی در خصوص اختلالات سایکوتیک و علایم آن می‌گوید: اختلالات سایکوتیک یا همان روان‌پریشی در واقع آن دسته از اختلالاتی هستند که فرد ارتباطش را با واقعیت از دست می‌دهد. در این اختلال فرد دچار هذیان‌گویی می‌شود. هذیان یعنی یک باور نادرست یا باوری غلط که فرد اعتقاد قاطعی به آن دارد و به راحتی توسط فرد دچار هذیان مورد تردید قرار نمی‌گیرد.
این بیانیه می‌افزاید؛ پس از تلاش معترضان برای عبور از خطوط پلیس و پرتاب راکت به سمت ماموران، افسران بیشتری در محل حاضر شدند.
سخنگوی دولت گفت: پیش بینی شده ۵ میلیون نفر در مراسم اربعین شرکت می‌کنند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه در اولین روز شهریور ماه، واژگونی پیکان وانت در محور سمنان_دامغان حادثه آفرید، گفت: در این سانحه متأسفانه یک نفر جان باخت.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: نزاع دسته جمعی در یکی از روستاهای حوالی مشهد پنج مجروح برجای گذاشت.
ری- بخشدار کهریزک گفت: ۵ نفر از کارگران اتباع در ری به دلیل خفگی ناشی از گاز تولید شده فضولات و مواد شیمیایی جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ